Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-04-18, 21:00
Medlem
CharlieMartels avatar
"MITT ROMNEY: Trump will win the nomination if both Cruz and Kasich stay in the race

Romney added that if either drops out after Tuesday's New York primary, he thinks Trump would not hit the needed 1,237 delegates to win the nomination. Instead, Republicans would enter into a contested convention. "

http://uk.businessinsider.com/mitt-romney-donald-trump-ted-cruz-john-kasich-2016-4?r=US&IR=T
2016-04-18, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Clintan backar Trump. Do you feel lucky?
http://www.angrypatriotmovement.com/eastwood-campaign-rally/

Sjukt bra för Trump inför CA. Eastwood har ju inget att förlora då karriären är över i det här PK klimatet.
2016-04-18, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Clintan backar Trump. Do you feel lucky?
http://www.angrypatriotmovement.com/eastwood-campaign-rally/

Verkar fejk
Men Clint Eastwood som Trump's VP är min våta dröm

Ny mätning från PA
Morning Call 4/7 - 4/12 422 LV
Trump 41, Cruz 23, Kasich 26
Trump +15

och NY
Gravis 4/13 - 4/13 481 LV
Trump 57, Kasich 22, Cruz 20
Trump +35
2016-04-18, 21:33
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieMartel
"MITT ROMNEY: Trump will win the nomination if both Cruz and Kasich stay in the race

Romney added that if either drops out after Tuesday's New York primary, he thinks Trump would not hit the needed 1,237 delegates to win the nomination. Instead, Republicans would enter into a contested convention. "

http://uk.businessinsider.com/mitt-romney-donald-trump-ted-cruz-john-kasich-2016-4?r=US&IR=T

Nu tror jag egentligen det bara spelar roll om Lyin'Ted hoppar av. Raphaels väljare i stor skara HATAR Trump och kommer därmed antingen inte rösta eller rösta på Kashit istället.

Om Kashit hoppar av racet för en deal med GOP vid contested convention så kommer en del av hans väljare gå till Trump och en del till Lyin'Ted. Därför skulle det isåfall ge ännu mer fördel till Trump.

Om det är någon av Lyin' Raphael Ted och Kashit som hoppar av så är det fanemig inte den förste av dem iaf, det har jag väldigt svårt att se.

Så hur Romney än vill ha det så vinner Trump på det

Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Verkar fejk
Men Clint Eastwood som Trump's VP är min våta dröm

Ny mätning från PA
Morning Call 4/7 - 4/12 422 LV
Trump 41, Cruz 23, Kasich 26
Trump +15

och NY
Gravis 4/13 - 4/13 481 LV
Trump 57, Kasich 22, Cruz 20
Trump +35

Kan verkligen se det framför mig, Clintan gå in igenom dörren i ovala rummet a la House Of Cards/24 style:

Clint: "You wanted to see me Mr. President?"

Trump: "Hey Clint, I have a yuuuge and tremendous feeling about nuking the shit out of ISIS!"

Clint: "Sounds like a good plan, do you want me to do anything for you?"

Trump: "Okay, notify the cabinet to meet in the bunker at 09 hundred hours"

Clint: "Certainly Mr. President *nickar lite bockningsaktigt mot Trump och lämnar rummet*"

2016-04-18, 21:42
Medlem
Fris avatar
Trump har ju lovat anlita de bästa förhandlarna. Vem bättre att skicka till Mexiko än Clintan med en snabb six shooter iförd ridläder på en springare? Medan han håller fast mexidenten med ena armen runt halsen och framför en spegel i hans eget palats, rakar honom med sin bajonett och efter varje drag över kinden sköljer av bajonetten i champangeglaset som butlern håller fram på en bricka:

"- You said something about not paying for the wall.
Do you mean not in pesos?
(ritsch)
Or not in blood?

- I mean pesos. No no, I mean blood! No, no blood, not blood, pesos pesos! Take what you want, deal?"

Trump kommer att behandla Mexiko som Putin behamdlar Ukrajna, en annan korrupt failed state.
Senast redigerad av Fri 2016-04-18 kl. 22:13.
2016-04-18, 22:34
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Trump har ju lovat anlita de bästa förhandlarna. Vem bättre att skicka till Mexiko än Clintan med en snabb six shooter iförd ridläder på en springare?

Clintan är lite gammal nu...
Fast han är fortfarande en mycket bra talare. Han höll ett bejublat tal på republikanernas konvent 2012: https://www.youtube.com/watch?v=933hKyKNPFQ

Nyheten om att Clintan ska hålla tal för Trump i Kalifornien går dock inte att bekräfta. Det verkar vara ett missförstånd om en gammal "nyhet", från i juli. Clintan endorsade Trump redan då, och Trump höll tal på Clintans privata events.

Om Clintan skulle kampanja på något vis för Trumpen i Kalifornien så vore det dock förstås toppen!
2016-04-18, 22:51
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieMartel

Det är helt korrekt. Romney är inte dum i huvudet. I genomsnitt är dock GOPe-folket rätt korkade. Och Mr. Katshits intelligensnivå ligger t.o.m. under det genomsnittet. Så det är det som lär komma att fälla avgörandet. Vilket är bra för Trump.

Citat:
När krossar Trump Katshit med att han var managing director på Lehman Brothers när de konkade? Vilket inte bara avslöjar hans korruption med storbankerna bankom nollräntan, bostafsbubblan och den sedan ett decenium permanentade depressionen, utan även avslöjar vilken misslyckad loser han är, jag menar Goldman Sachs vann ju, Katshit var på den lurade förlorande sidan även om man gillar storbankernas fusk. Behöver det göras redan inför nästa veckas delstatsval? Eller bör det sparas till nära inför konventet?

Just nu är taktiken mot Kattskiten att "ingen bryr sig om honom", "ingen vet vem han är". Så ingen idé att sätta in hårda attacker, för det är som sagt bra att han uppmuntras att jamsa vidare. Efter NY kommer han att hjälpa Trump att ta WTA-stater i den mån det är tajt marginal. Och under två påföljande tisdagar kommer han att hjälpa till att knäcka Cruz, som kommer att hamna på en lång rad förnedrande tredjeplatser, så att han framstår som en rätt sorglig loser.

Så för tillfället är det rätt att inte ta till storsläggan mot Katshit (och som du själv har påpekat så är ju negativ reklam ett sätt att ge någon uppmärksamhet). Sen exakt när de stora attackerna mot Katshit bör läggas in, har jag inte räknat ut. Men jag håller med dig, och känner mig förvissad om att de kommer. Och man måste ju beundra Trumps föredömliga återhållsamhet härvidlag, att han förmår spara på ett sånt ljuvt nöje till det rätta tillfället.
2016-04-19, 00:09
Bannlyst
Trump behöver nog någon sorts waterboarding-minister. Dirty Harry passar perfekt in

Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Kan verkligen se det framför mig, Clintan gå in igenom dörren i ovala rummet a la House Of Cards/24 style:
Citat:
Trump har ju lovat anlita de bästa förhandlarna. Vem bättre att skicka till Mexiko än Clintan med en snabb six shooter iförd ridläder på en springare?

Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Clintan är lite gammal nu...
Yeah... Ha Ha!
Finally, someone let me out of my cage
Now, time for me is nothing cause I'm countin' no age
Nah, I couldn't be there, now you shouldn't be scared
I'm good at repairs, and I'm under each snare

Ryska björnen väljer Trump
https://yougov.co.uk/news/2016/04/17/donald-trump-us-president-russia/
Citat:
YouGov research for Handelsblatt Global Edition across the G20 group of nations reveals that Donald Trump is the preferred choice for US President in only one country: Russia

New YouGov research of over 20,000 adults in every G20 country for Handelsblatt Global Edition reveals Russia is the only country of the G20 major economies where people would rather Donald Trump was the next President of the US than Hillary Clinton. And by a long way – Trump leads Clinton by 21 points in Russia, while Hillary has a lead of more than 21 points over Trump in 15 other countries.
Höhö
2016-04-19, 01:00
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Trump behöver nog någon sorts waterboarding-minister. Dirty Harry passar perfekt in
Men nånting roligt vill han väl behålla för sig själv.
Rally i Buffalo NY nu! Sista inför morgonens stora valseger. Ett andra Florida. Cirka tre gånger fler än alla delegater Lyin' Ted med sina mutor och lögner har lyckats stjäla från den demokratiske majoritetssegraren i alla andra delstater.

Ser ut att vara ett stort möte, även med Trumps gigantisla mått, i Buffalo NY, av bilderna inför ankomsten att döma. Hur många drog Loosin' Ted, etthundra? Inte riktigt?
Senast redigerad av Fri 2016-04-19 kl. 01:20.
2016-04-19, 02:01
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.
Nu har Hillary äntligen fått sitt smeknamn av Trumpen.

CROOKED Hillary. Kommer det funka?

Lyssnar just på hans tal i Buffalo, och han körde just med 'Crooked Hillary' igen. Så det är tydligen det som gäller.
2016-04-19, 02:11
Medlem
Trump är on fire i hans tal som är live just nu! Ska bli kul att se alla vänster/trump-hatare här imorgon natt när han vunnit NY

https://www.youtube.com/watch?v=5S_PM9xH-Kc
2016-04-19, 07:25
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Lyssnar just på hans tal i Buffalo, och han körde just med 'Crooked Hillary' igen. Så det är tydligen det som gäller.

Alla dessa löjliga smeknamn.. Pinsam sandlådenivå och den lättroade pöbeln hurrar.. Som om valet gällde särklassrepresentant i elevrådet, förkastligt är bara förnamnet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in