2016-04-18, 21:25
Medlem
Patetiskt av Peter Eriksson

Lite skrämmande att folk har det synsättet, miljömuppar
Citera
2016-04-18, 21:26
Medlem
BushLeaguers avatar
Dagens avhopp ingjuter förtroende!
Citera
2016-04-18, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
En drogad Peter Eriksson, på Aktuellt på SVT2!

Shit. - Jag såg det med. Han verkar helt verklighetsfrämmande. Skyller på "rasism" och försvarade ilsket Kaplan.
Citera
Medlem
zio86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Trodde aldrig jag skulle skriva dessa ord men hatten av för Aktuellt denna dag.

var verkligen oväntat att SVT för en gång skull pressade och ställde kritiska frågor till Fridolin och Eriksson. Ser vi ett paradigmskifte?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harald99
Minst sagt, pundaren PE drar islamofob och rasistkortet direkt!

Han såg ju lika fuckad ut när han stod och skämde ut sig i EU-parlamentet mot Nigel Farage.
Citera
2016-04-18, 21:28
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald99
Minst sagt, pundaren PE drar islamofob och rasistkortet direkt!
Skrämmande, jag är faktiskt mållös. Hur kan en politiker trasha sitt egna parti på det sättet? Inte för att jag bryr mej, men vad fan!
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Miljöpartiet faller ihop totalt nu. Samtidigt som endast 3% (!!!) av befolkningen tyckte det var fel att sparka ut Kaplan, så publicerar partiet på sin officiella hemsida en sorts hyllningsdikt till den fantastiska och genomgoda människan Mehmet:

https://www.facebook.com/miljopartiet

Det är bisarrt att läsa. Karln har alltså sparkats ut för att han är islamist, jobbar för Turkiska extremmuslimers sak, och totalt misskött jobbet som "Bostadsminister". Han och Romson, och möjligtvis Bah Kunke, är de sämsta ministrarna vi sett i detta land troligtvis.
Citera
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zio86
var verkligen oväntat att SVT för en gång skull pressade och ställde kritiska frågor till Fridolin och Eriksson. Ser vi ett paradigmskifte?

Helt obegripligt hur Fridolin inte kan svara på frågan om han har förtroende för Kaplan.
Citera
2016-04-18, 21:29
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushLeaguer
Dagens avhopp ingjuter förtroende!
För vem? FB`?
Citera
2016-04-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Jösses, då börjar man kanske fatta varför MP-språkrören "hyllar" den sparkade ministern - för att de vill fortsätta att kassera in muslimska röster?

Kaplan är ju lite av en magnet för MP när det gäller kanske främst röster från islamister men även röster från vissa muslimer.
MP har ju sedan länge varit det partiet som stödjer Islamism hårdast iom att man låtit Kaplan få en sådan stor roll.

I övrigt tror jag att många vanliga sekulära muslimer röstar på helt andra partier.
Citera
2016-04-18, 21:31
Medlem
Utopiantoss avatar
På Aktuellt är Kaplan huvudpunkt i sändningen. Inslaget tog precis slut. Det upptog de första 28 minuterna. Först var Fridolin gäst. Programledare Jon Nilsson grillade honom. Margit Silberstein kommenterade. Eriksson debatterade mot Björklund. Peter Eriksson försvarade Kaplan stenhårt, medan Jan Björklund tyckte att att han aldrig ens borde ha blivit minister från första början. Till sist pratade Tommy Möller.
Citera
2016-04-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Patetiskt av Peter Eriksson

Lite skrämmande att folk har det synsättet, miljömuppar

Kulturmarxister.
Undrar om han röker på för mycket? - Jag har även sett en video med Romson där hon antingen är stenad eller har benzohangover på ett möte med ett gäng somalier. Hon började orerar om att en nazist dödat en invandrare i området - Problemet var att det var tvärtom. Ett gäng muslimer som skar en svensk ensam kille som stod och väntade på en buss. De högg honom till döds. Tyvärr är denna roliga videon borttagen från youtube. Hela mötet var en KATASTROF. och därför mycket underhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in