2016-04-18, 21:24
Medlem
ArkadSs avatar
Hur gammal är du förresten, TS?
Citera
2016-04-18, 21:49
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) https://en.wikipedia.org/wiki/Professional

2) Nope det har ingenting med utbildning att göra för att den riktiga utbildningen får man när man börjar jobba, poängen med universitetet är att man ska hitta en partner och knulla runt.
Så poängen med universitetsutbildningen är inte att utbilda sig, det är att knulla? Påstår vem? Du?
😂😂😂😂
Citera
2016-04-18, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Så poängen med universitetsutbildningen är inte att utbilda sig, det är att knulla? Påstår vem? Du?
😂😂😂😂
Nu vill jag knulla Babianen så jag white knightar lite till.

1) Dom går läkarprogrammet för att kunna gå ner i tid och jobba deltid samtidigt som tjejen lever på mannens lön.

2) Om tjejer kan få både en knullkompis som är snygg sedan leva på läkarens lön vid sidan av deras relation, varför skulle hon inte göra det? Det vore bara korkat att inte utnyttja detta medans man fortfarande är snygg.

3) Om du hade möjlighet att få 1000 modeller som flickvän, varför skulle du då nöja dig med 1 modell? ... Mycket korkat.
Citera
2016-04-18, 22:05
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Nu vill jag knulla Babianen så jag white knightar lite till.

1) Dom går läkarprogrammet för att kunna gå ner i tid och jobba deltid samtidigt som tjejen lever på mannens lön.

2) Om tjejer kan få både en knullkompis som är snygg sedan leva på läkarens lön vid sidan av deras relation, varför skulle hon inte göra det? Det vore bara korkat att inte utnyttja detta medans man fortfarande är snygg.

3) Om du hade möjlighet att få 1000 modeller som flickvän, varför skulle du då nöja dig med 1 modell? ... Mycket korkat.
Men efterblivna byfåne. Vet du vad det krävs för att komma in på läkarlinjen och att klara av studierna? Det är ingen barnlek direkt jävla byfåne.

Vad har 1000 modeller med något att göra? Hur efter är du på en skala?

Knulla Babianen? Nej tack, så desperat bir jag aldrig.😨😩😝😝😵 Jag blir hellre eunuck eller bög än petar på det där vidriga benranglet.
Senast redigerad av Cineasten 2016-04-18 kl. 22:07.
Citera
2016-04-18, 22:08
Medlem
Citat:
Men efterblivna byfåne. Vet du vad det krävs för att komma in på läkarlinjen och att klara av studierna? Det är ingen barnlek direkt jävla byfåne.

Vad har 1000 modeller med något att göra? Hur efter är du på en skala?
1) 1.65, det blir som en trygghet för tjejen att gå läkarprogrammet för det blir som en garanti att hon kommer få en manlig läkare som sambo i slutändan.

2) Man måste utnyttja allt så mycket som man kan, visste du att 50% av alla svenska tjejer/killar är otrogna? Jo för dom vill leva tillsammans med en rik flickvän/pojkvän sedan knulla en snygg tjej/kille vid sidan av.
Citera
2016-04-18, 22:22
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) 1.65, det blir som en trygghet för tjejen att gå läkarprogrammet för det blir som en garanti att hon kommer få en manlig läkare som sambo i slutändan.

2) Man måste utnyttja allt så mycket som man kan, visste du att 50% av alla svenska tjejer/killar är otrogna? Jo för dom vill leva tillsammans med en rik flickvän/pojkvän sedan knulla en snygg tjej/kille vid sidan av.
Nej, att gå läkarlinjen är ingen garanti för att skaffa sig en partner. Kom ut i verkligheten din jävla mupp. 😂
Citera
2016-04-18, 22:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
😂😂😂😂

Alla som har normal social kompetens inser det? Kvinnor + män + mycket tid tillsammans + alkohol = ligga?

Citat:
Nej, att gå läkarlinjen är ingen garanti för att skaffa sig en partner. Kom ut i verkligheten din jävla mupp. 😂

Jo det är i princip garanti om kvinnan inte är extremt fet eller galen. Vilka andra ligg chanser har män som går läkar linjen?
Citera
2016-04-18, 22:31
Medlem
Citat:
1) 20-30% av alla svenskar träffar sina partners på sitt jobb, förmodligen ännu högre siffra om man kollar på utbildningar som ger hög lön.

2) Om man nekar en tjej/kille på sitt arbete så kan det bli konstig/dålig stämning framöver om det visar sig att båda är singlar och som bekant så gör svenskarna all i sin makt för att undvika konflikter, särskilt i sitt arbetsliv.

3) Alla vill ha högavlönade tjejer/killar sedan knulla en snygg tjej/kille vid sidan av, det skulle vara ett mycket märkligt agerande ifall tjejen/killen skulle neka ifall båda var singlar.
Senast redigerad av Brad-Pitt 2016-04-18 kl. 22:35.
Citera
2016-04-18, 23:04
Bannlyst
Citat:
Jag har "högre utbildning" (lol) men det är inget speciellt det är bara folk med lågt iq som tror att en utbildning gör dem smarta eller fancy.

Du har inte gått på universitet, annars skulle du inte sätta "högre utbildning" inom citationstecken och skriva "lol", det heter så.

Man går utbildning för att kunna jobba inom området. Ditt förakt lyser igenom, du behöver inte känna dig dålig.

Förresten, ingen skrev att du var snyggare än den andra tjejen, så jag antar att det är sant att du/din fru är så pass äcklig som vi alla tycker.

Citat:
Vilka andra ligg chanser har män som går läkar linjen?

Dina särskrivningar är på lågstadienivå.
Citera
2016-04-18, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Du har inte gått på universitet, annars skulle du inte sätta "högre utbildning" inom citationstecken och skriva "lol", det heter så.

Man går utbildning för att kunna jobba inom området. Ditt förakt lyser igenom, du behöver inte känna dig dålig.

Förresten, ingen skrev att du var snyggare än den andra tjejen, så jag antar att det är sant att du/din fru är så pass äcklig som vi alla tycker.

Dina särskrivningar är på lågstadienivå.
1) Det krävs inte mycket för att studera på universitet, bara ett bra resultat på högskoleprovet som går att plugga sig upp till (Okej kanske inte 2.0 but u get the idea).

2) Känner du dig duktig på att vara en språkpolis? Well done mate.
Senast redigerad av Brad-Pitt 2016-04-18 kl. 23:20.
Citera
2016-04-18, 23:16
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Alla som har normal social kompetens inser det? Kvinnor + män + mycket tid tillsammans + alkohol = ligga?

Jo det är i princip garanti om kvinnan inte är extremt fet eller galen. Vilka andra ligg chanser har män som går läkar linjen?
Du vet inte vad social kompetens är. 😂
Citera
2016-04-18, 23:19
Bannlyst
Citat:
1) Det krävs inte mycket för att studera på universitet, bra ett bra resultat på högskoleprovet som går att plugga sig upp till (Okej kanske inte 2.0 but u get the idea).

2) Känner du dig duktig på att vara en språkpolis? Well done mate.

Då får du väl skaffa dig ett bra HP-resultat. Klart att det går att plugga sig till, på samma sätt som att du kan plugga dig till bra betyg i skolan. Sedan måste du dock genomföra utbildningen. Att läsa något trams går säkert, men det finns avancerade ämnen som faktiskt kräver att man är duktig.

Jag tycker att särskrivningar är ett tydligt tecken på att Babianen inte behärskar språket som något som har studerat på SU/KTH borde göra, det är alltså inget som jag citerade för att vara rolig. Om man inte lyckas lära sig att skriva, hur ska man då lära sig annat i skolan? Nä, babianen känner sig dålig för att han inte har en utbildning så nu försöker han säga att det inte spelar någon roll. Men vad ska man förvänta sig av en familj som bara går på bidrag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in