2016-04-09, 00:34
Medlem
ArkadSs avatar
Nya Pringles-reklamen.

Måste vara rekord i dålig dubbning. Alla ser väldigt sydamerikanska ut, men pratar riktig Svensson-svenska (kan det bli sämre kombination?) samt munnarna rör sig totalt i otakt med rösterna.
Citera
2016-04-09, 00:36
Medlem
ArkadSs avatar
Samt IKEA-reklamen med trädgården är ju helt obegriplig. Ska man gå in i varandras trädgårdar och äta av varandras mat lite då och då?
Citera
2016-04-13, 13:31
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArkadS
Nya Pringles-reklamen.

Måste vara rekord i dålig dubbning. Alla ser väldigt sydamerikanska ut, men pratar riktig Svensson-svenska (kan det bli sämre kombination?) samt munnarna rör sig totalt i otakt med rösterna.

Plus hennes smaskande i slutet då hon likt någon retard pressar in sista chipset i munnen.

Nya yoggi reklamen, nåt äckligt par sitter vid frukostbordet.
Citera
2016-04-13, 17:48
Medlem
"VAR MED NÄR DET KÄNNS" reklamen som C MORE kör med.... Så SJUUUUUUUKKTKTKTKTKTTTT dryg.... Lång och fattar inte riktigt vad budskapet gå ut på. Aja. Det e jag de
Citera
2016-04-15, 02:50
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flintalex
"VAR MED NÄR DET KÄNNS" reklamen som C MORE kör med.... Så SJUUUUUUUKKTKTKTKTKTTTT dryg.... Lång och fattar inte riktigt vad budskapet gå ut på. Aja. Det e jag de
De syftar väl på att sport förmedlar känslor. Är väl inte så svårt att förstå?
Citera
2016-04-17, 13:56
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
När man trodde att Yoggi inte kunde bli värre så....Anna! Yoggi smultron/Jordgubb. Men det här är ju jordgubb/smultron. F Ö R I H E L V E T E! Ska det vara charmigt att hom beter sig som en dryg jävla bitch? Och varför i helvete ens nämna smaken då det bara står en flaska på bordet? Och varför köper dom inte fler om den nu är så jävla god? Idioter!

Tvättmedelsreklam, när morsan sitter och fantiserar om hur hennes lillprins blir en rik och berömd uppfinnare för att sedan konstatera att han först måste lära sig få in maten i munnen medans dom klipper in ungjäveln helt täckt av mat, Fy fan vidrigt, ska det vara charmigt med äckliga små barn som hällt mat över sig?
Citera
2016-04-17, 14:42
Medlem
TeaRexs avatar
Nya Pringlesreklamen, ja!
:anges: Den gick alldeles nyss och jag blir bara allt mer irriterad för varje gång jag ser den.
Glupska hetsätar-kvinnan som slänger sig på sista chipset, riktigt vräker i sig det. Där har de först stått och ätit upp hela burken. Jag vill bara ge henne en rejäl lavett för grisigt och respektlöst beteende. Och så hennes oskyldiga leende/uttryck efteråt, "knaperi"-ljudet de lagt på, andra kvinnan som avslutar med "Woh, hon är snabb!"...... kräks.

Förstår så klart grejen med reklamen och vad den vill förmedla men jag blir bara så provocerad.
Citera
2016-04-17, 17:38
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Subway och deras förbannade Chicken ranch. Först vrålar mongot flera månader i sträck och när den sen väl dyker upp och han han tappar den på golvet så kan han inte ta upp den trots att den är fullt inslagen i papper? Och är det verkligen enklare att bete sig som en idiot än att bara gå och köpa en ny? Jävla tattare.
Citera
2016-04-17, 17:41
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Subway och deras förbannade Chicken ranch. Först vrålar mongot flera månader i sträck och när den sen väl dyker upp och han han tappar den på golvet så kan han inte ta upp den trots att den är fullt inslagen i papper? Och är det verkligen enklare att bete sig som en idiot än att bara gå och köpa en ny? Jävla tattare.

Och skägget har han köpt på Buttericks.
Citera
2016-04-18, 18:34
Medlem
Vilgotaans avatar
De där satans Burger King reklamerna på youtube går mig på nerverna.
Citera
2016-04-19, 12:16
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
När man trodde att Yoggi inte kunde bli värre så....Anna! Yoggi smultron/Jordgubb. Men det här är ju jordgubb/smultron. F Ö R I H E L V E T E! Ska det vara charmigt att hom beter sig som en dryg jävla bitch? Och varför i helvete ens nämna smaken då det bara står en flaska på bordet? Och varför köper dom inte fler om den nu är så jävla god? Idioter!
Du skriver exakt det jag tänker haha! mår illa av denna reklamfilm
Citera
2016-04-19, 12:34
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArkadS
Samt IKEA-reklamen med trädgården är ju helt obegriplig. Ska man gå in i varandras trädgårdar och äta av varandras mat lite då och då?
Det är så man gör i andra "spännande kulturer" har vi ju fått lära oss. Den svenska kulturen är ju bara svennig och töntig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in