Citat:
Ursprungligen postat av
Klarabella79
Inte så insatt i vem han var, men läst lite.. Glodde lite på hans och fruns facebooksida och fick intrycket av WT om frun, vet inte varför och kommer säkert få påhopp nu.. Sen kollade jag hans facebooksida där det finns ett inlägg som frun skrivit i hans namn, där hon tigger skjuts eller pengar till tågresa. Därför stärktes mina tankar..
Har inte läst mycket i tråden men tänker mig att det var nog lite planerat av honom, då frun skriver på bloggen att han ville dö som en bränd munk och visade henne ofta videos på youtube om brinnande munkar. Han tänkte väl att han kanske skulle få med sig fler i sin död men misslyckades..
När jag växte upp på 70-talet så var det Lars-inge Svartenbrandt och Clark Olofsson som nämndes i kriminella sammanhang. Idag är de så många, och det går inte ens att uttala deras namn heller för den delen.
Hans luder till fru skall du inte tro på, hon kan till och med vara gärningsmannen sas.
Jag tycker synd om hans barn, de är de enda jag sörjer för.
Citat:
Ursprungligen postat av
dalishas
Må hända att han var grovt kriminell, men har är fortfarande en människa och förtjänar respekt som alla andra.
Han förtjänar ingenting. Oavsett uppväxt så är det människan själv som bär ansvaret för dess handlingar! Mupp.