Citat:
Ursprungligen postat av
langaocb
Det där har vi hört förr och då svarade jag såhär.
Jag fick fel i att bloggen återkom men det andra hade jag definitivt rätt i. Det är ju det här som är det intressanta om man tålmodigt följer tågolyckan. Sanningen kommer fram. Nu såg det bra ut ett tag med ny man och "projekt hem" sen kom det fram att "projekt hem" var "projekt scam". Nu väntar vi på att det tar slut med dunder och brak (det gör det ju alltid) och vilka anklagelser som kommer att kastas på Mannen då.
Ja men alltså, inte så att jag har några illusioner om Bernys Nya Liv, inte alls. Bara en observation att, ja jävlar, det har hållt bra mycket längre än man trott det skulle göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
GenesisP
Men Berny skiter egentligen i djuren, det är känslan som de fyller som är det primära. Och första fasen av att ha ett nytt djur att visa upp på internet..
Ja, förjävla äckligt faktiskt. Nu är jag inte så sentimental ang. djur, med det säger ändå en hel del om hur ytliga känslomässiga band det är frågan om.
Med det i åtanke, låtom oss alla be till fruktbarhetsgudarna för allt vad vi är värda för att paret inte ska få barn.