2016-02-25, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Själv blir jag förbryllad över att en författare, vars skriftkunskaper ständigt måste vara i toppform, skiter i att använda sig av punktuation och dessutom dubbelpostar. Jag är väl inte alltid så mycket bättre själv, men jag har å andra sidan inte släppt böcker.

Finns ingen hyfs och reson över internet, sorgligt nog.

Du vet att det är därför det finns korrekturläsare va? Har själv korrläst en hel del och du skulle bli förvånad över hur det ser ut hos många. Författares uppdrag är att berätta en historia, inte att stava rätt.
Citera
2016-02-27, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelittlefriend
Du vet att det är därför det finns korrekturläsare va? Har själv korrläst en hel del och du skulle bli förvånad över hur det ser ut hos många. Författares uppdrag är att berätta en historia, inte att stava rätt.

Jo men jag har alltid kant att det inte ar bara stavning/grammatik som hamnar snett nar Bonan skriver. Hela dialoger har kants konstruerade och liksom styltade. Inget flow och svarlasta. Bara min asikt men jag tyckte det var irriterande nar jag laste bockerna i alla fall.
Citera
2016-04-05, 23:00
Avslutad
Nya(eller offentliga) tatuerings- och kärleksbilder på Fb.

Berny är cold.

Ny hund också, verkar det som.
Stackars, stackars alla hundar som kommer i kontakt med det miffot.
Citera
2016-04-08, 21:39
Medlem
farlings avatar
Åh nej, det verkar som att de har skaffat en hundvalp, vad fan är det för fel på dem?
Berny har verkligen ingen respekt för djur, störe egoist får man leta efter.
Ska bli spännande att se hur länge intresset håller i sig denna gången,
Citera
2016-04-14, 23:47
Medlem
Försökt räkna ut vad det handlar om men vad är hennes grundproblem? Dåliga gener? För tidigt född? Folk som blir för tidigt födda får sin framtid körd redan från startskottet med sjukdomar av alla dess slag. Hon ser dessutom ut som det. Någon som vet?
Citera
2016-04-15, 09:56
Medlem
Littlepaw13s avatar
Jag förstår hur det är att vara TOKKÄR, att älska men herreguuuud människa.

Hade jag betett mig såhär hade min part er unfriendat mig, från Facebook och som människa.

Kan ni snälla förklara VARFÖR
http://postimg.org/image/yr249gq0n/ae5288c3/
Citera
2016-04-15, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Ännu en helt underbar man har kommit in i Bs liv. Jag ger det 2 månader, sedan kommer historierna om hur han utnyttjade och misshandlade henne och att hon minnsan trivs bäst som en fri kvinna.

Du fick inte rätt. Lite förvånad är man ju, men någon gång så ska det värsta boderlineriet-eller-vad-det-nu-är växa bort, och det misunnar jag inte ens Berny.
Citera
2016-04-16, 07:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Du fick inte rätt. Lite förvånad är man ju, men någon gång så ska det värsta boderlineriet-eller-vad-det-nu-är växa bort, och det misunnar jag inte ens Berny.
Fan vad häftigt. Ja, det gör mig också glad för hennes skull. Jag väntar fortfarande på att det ska krascha såklart, men om det inte händer för det mig bara glad. Tänk om det dyker upp tydliga bevis på att hon tar hand om hundarna också, det vore sjukt roligt.
Citera
2016-04-16, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Fan vad häftigt. Ja, det gör mig också glad för hennes skull. Jag väntar fortfarande på att det ska krascha såklart, men om det inte händer för det mig bara glad. Tänk om det dyker upp tydliga bevis på att hon tar hand om hundarna också, det vore sjukt roligt.

Hoho, ja det vore nästa steg, att bry sig om andra än sig själv också. Men iaf, såg ditt inlägg när jag kollade historiken för jag undrade när dom blev ihop, så kunde inte låta bli.
Citera
2016-04-16, 21:15
Avslutad
Otippat att de skaffat en tik, då är det valpar de planerar när hon är vuxen.

Personligen struntar jag i om Berny "börjar" sköta sina djur, för till skillnad från henne själv och sitt egna liv som hon fuckar upp så är djur liksom inga väskor som du bara stuvar undan när du inte pallar med. Och fixar en ny om du tröttnat på den gamla...
Berny är besatt av djur och anser det vara en mänsklig rättighet att skaffa hur många som helst, trots sin historik med dem. I det avseendet, mer än något annat, är hon så jävla äcklig.

Om Berny verkligen hade menat allvar med djur för en gångs skull, hade hon visat att hon klarar av att vara utan dem, FÖR DERAS SKULL. Och om kanske 10 år, när hon varit stabil under en låååång tid, skaffa något då.

Men Berny skiter egentligen i djuren, det är känslan som de fyller som är det primära. Och första fasen av att ha ett nytt djur att visa upp på internet..
Citera
2016-04-16, 21:46
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

Det där har vi hört förr och då svarade jag såhär.

Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det märks att du är färsk. Bloggen kommer att återkomma. Det kommer serveras mer drama. Det skatter och döden är det enda man kan vara säker på här i livet.
.

Jag fick fel i att bloggen återkom men det andra hade jag definitivt rätt i. Det är ju det här som är det intressanta om man tålmodigt följer tågolyckan. Sanningen kommer fram. Nu såg det bra ut ett tag med ny man och "projekt hem" sen kom det fram att "projekt hem" var "projekt scam". Nu väntar vi på att det tar slut med dunder och brak (det gör det ju alltid) och vilka anklagelser som kommer att kastas på Mannen då.
Citera
2016-04-20, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det där har vi hört förr och då svarade jag såhär.

Jag fick fel i att bloggen återkom men det andra hade jag definitivt rätt i. Det är ju det här som är det intressanta om man tålmodigt följer tågolyckan. Sanningen kommer fram. Nu såg det bra ut ett tag med ny man och "projekt hem" sen kom det fram att "projekt hem" var "projekt scam". Nu väntar vi på att det tar slut med dunder och brak (det gör det ju alltid) och vilka anklagelser som kommer att kastas på Mannen då.

Ja men alltså, inte så att jag har några illusioner om Bernys Nya Liv, inte alls. Bara en observation att, ja jävlar, det har hållt bra mycket längre än man trott det skulle göra.

Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Men Berny skiter egentligen i djuren, det är känslan som de fyller som är det primära. Och första fasen av att ha ett nytt djur att visa upp på internet..

Ja, förjävla äckligt faktiskt. Nu är jag inte så sentimental ang. djur, med det säger ändå en hel del om hur ytliga känslomässiga band det är frågan om.

Med det i åtanke, låtom oss alla be till fruktbarhetsgudarna för allt vad vi är värda för att paret inte ska få barn.
Senast redigerad av farfar 2016-04-20 kl. 17:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in