2016-04-15, 19:41
Medlem
Härligt att det är personer som Mehmet Kaplan och Gustav Frigolit som styr detta land.

Herregud. Jag flyttar till vasa i finland nästa månad.
Citera
2016-04-15, 19:50
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Om inte M ställer sig bakom en eventuell misstroendeförklaring från SD så skjuter de sig i foten. SD lägger även detta till samlingarna och kommer kunna dra fram mängder av situationer och händelser där M inte står upp för rättvisa och förnuft.
Nej, M kommer inte sluta upp bakom en misstroendeförklaring av många skäl. Dels vill de inte sluta upp bakom SD i någonting (ännu). Dels vill de inte ta över röran nu, och Löfven, Fridolin, Romson och Kaplan är de bästa kampanjarbetarna de nånsin kan få. Dessutom måste M ha en plan för hur och med vem de ska regera och det har de inte.
Sedan är ju alla partier utom SD livrädda för att stöta sig med muslimerna.
Senast redigerad av vallero 2016-04-15 kl. 19:54.
Citera
2016-04-15, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannover
Vem fan har gjort honom till minister. Vem är han? Man kan se på honom att han är en slug och lögnaktig liten horunge som försöker flytta fram sina positioner i samhället enbart för sin egen skull. Han skiter fullständigt i landet väl och ve och hur välfärden går.

Landet har misslyckats fatalt bara av att ha ministrar som är muslimer. De bedriver folkhets för att i nästa steg förneka det. Vidriga apor.
Instämmer helt med dig. Han har en dold agenda och skiter fullständigt i sin post han har.
Precis som alla muslimer ljuger han som en häst travar och han ska ut med huvudet före.
Pinsamt att ha en sån idiot i regeringen. Övriga Europa kommer ha Sverige som exempel i kommande undervisning: Gör inte som Sverige för då går det åt helsike.
Dessutom är är musslorna de mest lättkränkta personerna som finns. Undrar hur han tar ut sin ilska och hat när han inte kan göra det offentligt.
Hur tolkar vi att svetsarn inte kommenterar? Iofs ingen nyhet att han är osynlig.
Citera
2016-04-15, 19:58
Medlem
Snygg-Anderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOMOONRIVER
Det handlar om ta ta ta ta ta rasism :

http://nyheter24.se/debatt/839764-hade-kaplan-varit-vit-hade-ni-inte-brytt-er
Dagens garv!

Menar han på allvar att media inte skulle brytt sig om Löfven tog en lunch med Klas Lund eller!?
Citera
2016-04-15, 20:07
Medlem
Inga fascister i våran riksdag! Inga islamister i våran riksdag! osv.

Räknar kallt med att vänsterrörelsen kommer gå ut i helgen och skrika ut detta i massiva demonstrationer mot fascismen som fått grepp i riksdagen. Om inte så är de bara hycklare.

Förövrigt är det helt sjukt att han lyckas stanna kvar på sin post, antar att han använde "rasfrikortet" dvs det svenska samhällets motsvarighet till "du slipper ut ur fängelse" kortet i monopol.

Men men, käbbel, käbbel käbbel.
Citera
2016-04-15, 20:09
Medlem
CreepyCrawls avatar
Rapport körde en runda till i 19:30-sändningen med lite bilder på Kaplan, video från Sergels torg-talet osv samtidigt som man sa att både Löfvén och Kaplan vägrade svara på frågor. Man visade till och med hur Löfvén körde förbi journalisterna in på Rosenbad för att undvika jobbiga frågor. Så än lever hoppet om att det här kan pågå ett tag till.
Citera
2016-04-15, 20:10
Bannlyst
Av bilden att döma, i Aftonbladet, så såg det ut som det serverades soppa på den där middagen. Kan det ha varit en turkisk linssoppa som serverades?
Senast redigerad av pent-house 2016-04-15 kl. 20:23.
Citera
2016-04-15, 20:27
Medlem
NyheterIdag ser ut att komma med nya uppgifter om Kaplan.

Citat:
Chang Frick ‏@ChangFrick 21 min
@mikaelgrev Ja så tunga grejjer sitter jag inte på. Det här handlar bara om korruption, mörkande och möjligen al-Qaida. Typ stickspår.
Citera
2016-04-15, 20:33
Avstängd
Knivur-273s avatar
Mehmet Kaplan dansar med vargar, haha det var en mycket bra rubrik, subtilt träffande satir.

Mupp-partiet, krypto-kommunist-fascist-sekten, avslöjas alltmer som fullständiga fullblodsdårar från filmen "Gökboet" eller faktiskt bevisligen långt värre.

När Kaplan sparkas ut från riksdagen, vad gör han då ? Börjar han sammanställa bombrecept, eller giftrecept ? Skall Mona Muslim låta sina vingar vila över honom, och giva honom frid (på en statlig skyddsanställning med 100.000 kr /mån) ?

Vem är Mr. Martini i riksdagens pjäs som bygger på filmen Gökboet? Är det Åsa Romson eller Gustav Fridolin ?

Jag slår vad om att de flesta inom debilvänstern, anser att blida Jimmie Åkesson, motsvarar den elaka syster Ratched.
Senast redigerad av Knivur-273 2016-04-15 kl. 20:43.
Citera
2016-04-15, 20:51
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Din observation är rätt. Och det är inte bara turkar som känner mer med hemlandet utan säkert de allra flesta som är barn till de arbetskraftsinvandrare på 50-60-talet. Och svaret på varför man mer känner med urspungslandet är enkelt. Det kallas prägling. Man präglas på sina föräldrar redan från födseln. Har man pratat modersmålet hemma, firat hemlandets seder och hört föräldrarna längta tillbaka och prata om hemlandet med stor kärlek så är det det som fastnar, och då kan ingen svensk skola och umgänge skriva över det. Det är basic biologi. Jag vet mycket om detta då jag själv är en andra generationens invandrare.

Däremot är det helt fel att en svensk minister har sin lojalitet någon annan stans, för mig är det mycket märkligt att man låter honom hållas. Visst ska man kunna och bör välja in människor i det politiska livet med ett annat ursprung men det skall inte vara något tvivel om vem som uppdragsgivaren är och vem politikern skall arbeta för.

Det kan jag inte hålla med om. Jag är och känner barn till invandrare från Italien, Tyskland, Finland, Ungern och Jugoslavien, födda på 60-talet, och de flesta har mycket svag anknytning till förädrarnas hemland, talade svenska hemma och har skaffat barn med infödda svenskar.
Citera
2016-04-15, 20:53
Medlem
Vi pratar om samma man som tilläts bli minister i Sveriges regering EFTER han hade uttalat sig positivt om IS.

Så om en terroristsympatisör får stanna kvar i sitt parti och dessutom bli bostadsminister varför skulle man slänga ut han bara för något jävla möte med en turkisk våldsgrupp?

Det här kommer slätas över. Kaplan ger vänstern arabröster. Sen om han råkar bidra till islamiseringen och förstörelsen av Sverige så är det uppenbarligen en världslig sak. Tack (s) för att ni tar samarbetar med islamister. Tro inte att det kommer glömmas vid nästa val.
Senast redigerad av Sisoedaersoet 2016-04-15 kl. 20:56.
Citera
2016-04-15, 21:03
Medlem
S och MP kom ut ur garderoben nu då. Ni är muslimer innerst inne. Samt det finns en liten extremist i er. Som vill utrota armenier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in