Citat:
Ursprungligen postat av
SigmenFloyd
Ok vi tar ett steg tillbaka.
I och med det relativt omfattande drev som pågått i Kaplanaffären kan vi väl ändå äntligen konstatera att bostadsministerns islamistiska värderingar nu är allmän kännedom.
Killen kan ju fan inte gå utanför dörren utan att snubbla rakt in i ett islamistiskt eller turknationalistiskt "civilsamhälle" som kryllar av allehanda extremister och skumraskfilurer.
Det svenska folket vet. Journalisterna vet. Politikerna vet.
Eftersom nu alla vet att Kaplan är en superislamist kommer det bli jävligt skum stämning i och med att han sitter kvar som bostadsminister.
Vilket västland som medvetet har en islamist i regeringen kan anses pålitligt, rationellt eller ens normalbegåvat?
Kan inte mer än att hålla med. Locket har lyfts av på något sätt, alla vet numera.
Pratade högt om det redan 2014 när han fick ministerposten, "Mmm", "Jaja", och "rasist" var oftast svaren man fick då.
Kom hem efter att ha varit iväg ett tag, och pratade med min gamla mor idag.
"-Har du hört att Islamisten Kaplan dansar med dom grå vargarna?" var det första jag kläckte ur mig när jag klev innanför dörren.
"-Jo tack, jag har hört det..." fick jag till svar tillsammans med lite muttrande från mina kära Socialdemokratiska moder, som ibland låter mer som en Sverigedemokrat, men fortfarande lever kvar på 60-talet.
"-Ja, vad var det jag sa? Det är bra att det äntligen är ute för allmänheten att beskåda." replikerade jag.
Fick ett "-Mmm..." tillbaka.
Det var tyst i ungefär en timme, sen kom hon tillbaka med den dräpande kommentaren:
"Du! Den här tv-licensen, hur säger jag upp den? Jag vill inte lyssna på deras propaganda längre! När kan vi köra tv-apparaten till soptippen? Jag läste på internet, och det står något om nått kort till datorn, måste jag betala licens för att ha datorn? Isof kan du ta med den också! Jag kan lyssna på radion, den behöver jag inte betala licens för!"