2016-04-15, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Jag vet inte vad jag skall tycka om det här innan Henrik Arnstad har analyserat situationen. Någon som vet om han har gjort det?
Han har lämnat några synpunkter på att MPs pressekreterare var lite tafflig. Inget mer.
Citera
2016-04-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Nej, om de blir av med sina lurviga medeltidsmänniskor vid valdagen är det dödsstöten. Kan tänka mig att opinionssiffrorna kommer att höjas istället, tänk på att miljöpartister är vidriga, äckliga människor som gillar att husturken har farliga kompisar. Det kittlar i fittan på alla miljöpartister just nu. De känner sig revolutionära.

Således kommer givetvis det vidriga aset sitta kvar vid köttgrytorna, och fortsätta jobba för Turkiet och islamism i Sverige. Antagligen är han en av de värsta säkerhetsriskerna i Sverige någonsin.

Att han ljuger är vad som ska ge honom sparken, en belgisk minister fick sparken nyss för lögn.
Man ljuger inte öppet som folkvald.
I vårat land ljuger politikerna för att dom kan.
Ingen opposition finns i större skala, hela landet är som ett tvspel för politikerna.
Ny prövar vi det här, vi kanske tjänar mera pengar om vi tar in mera parasiter.
Då kan vi i gemensam takt tömma statskassan och låta Svenska skattebetalarna bekosta hela kalaset.
Och sen om ett år när vi är så rika då flyttar vi utomlands och gottar oss med de andra landsförädarna.
Nu skrev jag ett år, men det började redan 1980-1985 då hände något i Sverige som gör att dom slipade politikerna står i direktsändning och ljuger oss rakt upp i ansiktet.

De tömmer Sverige på pengar i en rasande fart.
Att ljuga är en bra egenskap hos en politiker, men gör det snyggt säger pengapungen.
Citera
2016-04-15, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
Ok vi tar ett steg tillbaka.

I och med det relativt omfattande drev som pågått i Kaplanaffären kan vi väl ändå äntligen konstatera att bostadsministerns islamistiska värderingar nu är allmän kännedom.

Killen kan ju fan inte gå utanför dörren utan att snubbla rakt in i ett islamistiskt eller turknationalistiskt "civilsamhälle" som kryllar av allehanda extremister och skumraskfilurer.

Det svenska folket vet. Journalisterna vet. Politikerna vet.

Eftersom nu alla vet att Kaplan är en superislamist kommer det bli jävligt skum stämning i och med att han sitter kvar som bostadsminister.

Vilket västland som medvetet har en islamist i regeringen kan anses pålitligt, rationellt eller ens normalbegåvat?

Kan inte mer än att hålla med. Locket har lyfts av på något sätt, alla vet numera.

Pratade högt om det redan 2014 när han fick ministerposten, "Mmm", "Jaja", och "rasist" var oftast svaren man fick då.

Kom hem efter att ha varit iväg ett tag, och pratade med min gamla mor idag.
"-Har du hört att Islamisten Kaplan dansar med dom grå vargarna?" var det första jag kläckte ur mig när jag klev innanför dörren.

"-Jo tack, jag har hört det..." fick jag till svar tillsammans med lite muttrande från mina kära Socialdemokratiska moder, som ibland låter mer som en Sverigedemokrat, men fortfarande lever kvar på 60-talet.

"-Ja, vad var det jag sa? Det är bra att det äntligen är ute för allmänheten att beskåda." replikerade jag.
Fick ett "-Mmm..." tillbaka.

Det var tyst i ungefär en timme, sen kom hon tillbaka med den dräpande kommentaren:

"Du! Den här tv-licensen, hur säger jag upp den? Jag vill inte lyssna på deras propaganda längre! När kan vi köra tv-apparaten till soptippen? Jag läste på internet, och det står något om nått kort till datorn, måste jag betala licens för att ha datorn? Isof kan du ta med den också! Jag kan lyssna på radion, den behöver jag inte betala licens för!"

Citera
2016-04-15, 18:49
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessica.Amin
De här e helt klart illa men ni kan tagga ner lite. Skulle han sitta med SD o äta jul middag så skulle vi börja oroa oss för den politiska utvecklingen

Du tycker inte att jämförelsen haltar lite med att den här islamisten äter middag med Åkesson och att han äter middag med en organisation som har dödat tusentals människor?
Citera
2016-04-15, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Jag är mer orolig för att han ger bort statshemligheter/spionerar åt AKP/Erdogan.

Hans sympatier finns knappast hos MP utan snarare hos islamister och turkiska
extremister. Dom han sitter och äter med är långt värre än vad SD någonsin
kommer att bli eller har varit. Det faktum att det handlar om rasistiska fascistiska
blattar är ingen förmildrande omständighet, snarare tvärt om.

Han borde avsättas med omedelbar verkan. Den info som kommit fram nu har funnits
väldigt länge. Kaplan är en islamistisk mullvad som inget hellre vill än att Sverige ska
bli mer och mer islamiserat.
En person som nu antagligen kommer att bli granskad av säpo en andra gång efter inträdet i regeringen.
Plusspoäng är ju att bostadsministern är ytlänning, det borde ju göra att han ser till landets bästa.
Poäng två Han gillar att hata svenskar, det gör ju att han är på precis rätt befattning enligt?
Poäng tre löfwen har ont i ryggen och är sjukskriven.

Och han verkar ju ha en fin hobby och stabil fritid så yrkandet
Citera
2016-04-15, 18:54
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Nyss på flashen:

17 av 21 distrikt stöttar: "Köper hans förklaringar"

Fyfan vilket skitsnack. Denna blatten sitter och pratar med högern men gör en SD likadant så blir det kravaller

Bra! MP stöder med andra ord islamister öppet. Frågan är i så fall om Löfven kan ha MP kvar i regeringen. Här borde varningsklockorna klämta non-stop.

Citat:
Ursprungligen postat av happymeat
Kommer nyhetskanalernas morgonsoffor stoppade med skit nämmna denna händelse?

Ja det är jag ganska säker på.
Men kommer svarande ansvarig storsvetsarlegenden att kommentera detta .

Ja det är ju en kuggfråga eftersom han nu brevdeles informerar sina undersåtar enligt nyhetskanalernas rapportering.

Kan denne socialdemokrat visa upp det högsta svetscertifikatet mot minskad invandring ISO9001Utvandring.0.

Det vi kan göra är att ringa till nyhets/tidningsredaktioner och fråga varför de inte fortsätter granska Kaplanspåret. Låt oss göra det närmaste veckan och sedan om det fortsätter tystas ner kontaktar vi utländsk press.
Citera
2016-04-15, 18:55
Medlem
Provokatörs avatar
Han kommer få vara kvar. Nu gräver Mp, S och M sin egen grav ännu djupare och om detta stämmer detta så kan SD korka upp skumpan.

Följande skvaller har läckt ut från Moderaterna:
  • Vi kommer inte avsätta Mehmet Kaplan, det skulle skada relationen med vår framtida EU-medlem Turkiet.
  • Vi kommer inte ställa oss bakom ett misstroendeförklaring från Sverigedemokraterna.

LÄNK

/Provokatör
Citera
2016-04-15, 19:01
Medlem
Är Lövén rädd för kaplan och Romson?:
Citera
2016-04-15, 19:01
Medlem
Det handlar om ta ta ta ta ta rasism :

http://nyheter24.se/debatt/839764-hade-kaplan-varit-vit-hade-ni-inte-brytt-er
Citera
2016-04-15, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Bra! MP stöder med andra ord islamister öppet. Frågan är i så fall om Löfven kan ha MP kvar i regeringen. Här borde varningsklockorna klämta non-stop.

Det vi kan göra är att ringa till nyhets/tidningsredaktioner och fråga varför de inte fortsätter granska Kaplanspåret. Låt oss göra det närmaste veckan och sedan om det fortsätter tystas ner kontaktar vi utländsk press.
Då svensk press inte vill trycka verkligheten så dör dom ut.
De har redan insett faktum att ingen läser deras tidningar mer eftersom de sprider lögner
Citera
2016-04-15, 19:03
Medlem
StigAllans avatar
Det finns en hel del kurder som tagit sig in till den politiska köttgrytan i miljöpartiet och man undrar vad dessa tycker om Kaplan?
Godkänner dessa kurder hans ursäkter?
Och om dessa ursäkter duger så är det nog den personliga egna tillgången till skattemedel som står i första rummet!
Än en gång så visar mellanösternfolken att det bara är den personliga vinningen i första hand och den egna folkgruppen i andra hand.
Ett evigt ljugande och myglande samt kriminella handlingar präglar hela den regionen och tyvärr så finns den nu här hos oss!
Citera
2016-04-15, 19:06
Medlem
fintnirs avatar
Kul med ännu en påminnelse om det hutlösa hyckleriet ifrån vänstern och Miljöpartiet, man dömer per sé människor efter hudfärg och reagerar olika utefter vederbörandes rastillhörighet, här ser vi Kaplan — en icke-europé som värderas helt annorlunda och behandlas med silkesvantar ifrån MP:s partitoppar bara för att han inte är svensk (om han hade varit svensk och besökt "högerextremister" hade han tvingats bort direkt). Hela den irrationella och förvirrade vänsterrörelsen är patetisk som inte själv ser att den är den rörelse som hela tiden gör skillnad på folk och folk.
Senast redigerad av fintnir 2016-04-15 kl. 19:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in