2016-04-14, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Kan det här drevet leda till att Kaplan får sparken är det naturligtvis bra, men samtidigt helt ogrundat.

Tumsiad verkar vara någon slags turkisk företagarförening, och det är knappast Kaplans fel att de bjudit in några politiskt suspekta gäster. Gästlistan får Tumsiad stå till svars för. Hade det varit Grå Vargarna som stått som värdar däremot, då hade Kaplan förtjänat kicken direkt.

Jag har varit på samma middag som extremisten Annie Lööf en gång och vet vem hon är och vad hon står för, inte fasen tycker jag att vi ska importera 30 miljoner invandrare för det!

Det värsta tycker jag är att han ljuger och säger att han inte vet vem han ätit middag med inte att han var på en tillställning alla turkar blivit bjudna till, det är det som är värsta enligt mig. Lite som att Björn Söder skulle ätit middag med Stefan Jacobsson från SvP och sedan påstått att han inte visste om det. Det är där skon klämmer. Kaplan är en turkfascist i kostym som fått ett ledande maktposition av MP.
Citera
2016-04-14, 13:41
Medlem
Hoppas sossarna lackar och kräver att islamisten ska sparkas.
Citera
2016-04-14, 13:45
Medlem
Så går det med muslimer som ministrar.
Citera
2016-04-14, 13:47
Medlem
Han måste avgå! Det är inget att diskutera. Han relativiserar även IS illdåd och jämförde jihadister med svenskar som deltog i finska vinterkriget. Kaplan är ett hot mot rikets säkerhet!!
Citera
2016-04-14, 13:51
Medlem
Fyll-Bosses avatar
Var avåts sagda middag?
Citera
2016-04-14, 13:58
Medlem
SigmenFloyds avatar
En annan fråga journalisterna skulle kunna ställa är om några kvinnor var inbjudna till detta evenemang och om dom isåfall fick sitta med männen? Känns som en ganska renodlad islamistträff.
Citera
2016-04-14, 14:02
Moderator
Siegfrids avatar
Sammanfogade ämnen.
/Mod.
Citera
2016-04-14, 14:07
Medlem
Att Kaplan inte skulle känna till dessa toppturkar är bara skitsnack, kanske kan hans partiledning, stab, och så vidare, gå på denna lögn, men vi andra, som står utanför rökridån, ser rakt genom hans panikartade räddningsförsök. Nu måste Kaplan avgå, det finns inget annat. Alla skandaler han varit insyltad i, hans islamistkopplingar och minst sagt tvivelaktiga värdegrund, är skäl nog. Får han sitta kvar så har jag tappat det lilla förtroende jag haft för det demokratiska samhället. Sedan så blir jag förundrad över MP:s svar på skandalen: en turkfascistisk pressis som skyller på rasism mot Kaplan, en förblindad svenne som spammar ursäkter på twitter etcetera. Löfven, har du ett uns av vett kvar, då begär du att Kaplan avsätts omgående.
Citera
2016-04-14, 14:12
Medlem
BottleBenders avatar
Mehmet är ett hot mot rikets säkerhet.

Denna inkompetenta pajas-politiker skulle sälja ut Sverige i ett ögonblick om han hade makten att göra så...

...och hans kollegor vet om det.
Citera
2016-04-14, 14:19
Medlem
StyleWarss avatar
Glöm inte denna utmärkta sammanfattning av Kaplans samröre med militanta islamister som skrevs redan 2014. Nalin Pekgul är med som källa:
(FB) Islamisters politiska avancemang i Sverige ("Slöjmisshandeln" i Farsta verkar falsk)

Dock så vet vi alla att muslimer klarar sig från allt, så det kommer inte hända ett skit. Nyadel.
Citera
2016-04-14, 14:21
Medlem
Avgå Kaplan!

Mehmet Kapland är inte bättre än de IS sympatisörer och terrorister i Sveriges förorter. Vilken dåre!
Citera
2016-04-14, 14:26
Medlem
Creaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyll-Bosse
Var avåts sagda middag?

Kan ju eventuellt vara relevant, fast det känns lite som att fråga om det smakade gott, eller om det fanns bulgur eller ris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in