Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-04-14, 03:13
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Corey Lewandowski friad från alla misstankar

Citat:
Politico reported that Donald Trump Campaign Manager Corey Lewandowski will not be charged for a hoax assault on reporter Michelle Fields.
She made it up.
Unfortunately, a lot of Cruz supporters stood with the liar.
http://www.thegatewaypundit.com/2016/04/called-tgp-video-helped-expose-michelle-fields-accusations-complete-hoax/

Ännu en seger för Trump, och en neslig förlust för den cruzska enhetsfronten. Trump har visat karaktär och att han är en hedersman, som förstår vad riktig lojalitet är, genom att inte kasta en medarbetare under bussen p.g.a. ett förfalskat media-spin. Detta stärker hans varumärke ytterligare bland väljarna. Medan den oheliga alliansen av Cruz-opportunister återigen står med brallorna nere. Så går det när man drivs mer av hat än av sans, för det är då man är för snabb att hoppa på ett media-tåg av lögner. De 16 förment konservativa damerna som i ett utrop krävde att Trump omedelbart skulle avskeda Lewandowski, framstår nu inte bara som instabila och agendadrivna, utan som falska konservativa. Trump har blivit en vattendelare som skiljer agnarna från vetet. Bra så.
2016-04-14, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Haha, det kan du ju tro. Jag vet inte ifall du faktiskt tror det eller ifall du försöker inbilla dig själv något, i vilket fall blir det ett nöje att se dina inlägg när Trump blir först kandidat för republikanerna och sedan tar hem presidentvalet också.

Enligt en ny yougov-poll ligger Trumps nationella stöd på 53%, otroligt bra. Cruz kommer tvåa på 25%.

Jag lovar at kommentera, oavsett om Trump blir nominerad eller ej.

Men jag tror inte republikanerna har en chans med Trump, trots att han nu försöker få fason på sin kampanj, genom att köpa ord av proffs. För hans egna ord är kaozzzz.

Det Trump ställer till med är att Hillary Clintons chanser blir bättre än vad de borde vara.
2016-04-14, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patobranco
Förstår inte riktigt vad du vill säga, du är och har knappast varit någon Trump supporter, om du är PK och stör dig på saker han säger istället för hans budskap så är jag nästan övertygad om att du aldrig supportat Trump. Eller vem stöttar du? Hillary?

Jag är ingen fan av Hillary Clinton.

De kandidater jag gillade mest är inte med längre. Jag gillar Rubio och Bush. Jag har altid gillat Busharna, och deras tro på att man kan göra världen bättre. Naivt, men inte fel om den politiken hade fått fortsätta. Det blev fel med Irak, eftersom man drog sig ur.

När det gäller mellan östern och Iran så är krig, och styrkedemonstration en bättre politik än förhandling. Det var tur att Obama inte var president och förhandlade med Iran medan oljepriset låg på topp. Ju fattigare dessa skitländer är, desto bättre! Nu har de råd att bråka och vi får deras "flyktingar", som väller in i Europa och är en fara för civilisationen. Europa är reda förstört för all framtid av "fredspolitik" och förhandlingar med pöbelvälden och deras befolkningar.

Trump vill förhandla med alla, den idioten!
Ska det bli som i the apprentice med Putin i gänget?
2016-04-14, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag är ingen fan av Hillary Clinton.

De kandidater jag gillade mest är inte med längre. Jag gillar Rubio och Bush. Jag har altid gillat Busharna, och deras tro på att man kan göra världen bättre. Naivt, men inte fel om den politiken hade fått fortsätta. Det blev fel med Irak, eftersom man drog sig ur.

När det gäller mellan östern och Iran så är krig, och styrkedemonstration en bättre politik än förhandling. Det var tur att Obama inte var president och förhandlade med Iran medan oljepriset låg på topp. Ju fattigare dessa skitländer är, desto bättre! Nu har de råd att bråka och vi får deras "flyktingar", som väller in i Europa och är en fara för civilisationen. Europa är reda förstört för all framtid av "fredspolitik" och förhandlingar med pöbelvälden och deras befolkningar.

Trump vill förhandla med alla, den idioten!
Ska det bli som i the apprentice med Putin i gänget?

Jaha du gillar de köpta busharna, det säger ju allt om hur du tänker... Och du kallar Trump supporters dumma?

Bush var förövrigt en av huvudpersonerna till att mellanöstern ser ut som den gör idag. Tror Trump kan förhandla bättre än alla de andra kandidaterna tillsammans, annars hade han inte varit en framgångsrik miljadär. Sluta skäm ut dig nu och kritisera sakligt, för ja han är inte perfekt men det är budskapet han för fram som är det viktiga inte mannen i sig.
2016-04-14, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patobranco
Jaha du gillar de köpta busharna, det säger ju allt om hur du tänker... Och du kallar Trump supporters dumma?

Bush var förövrigt en av huvudpersonerna till att mellanöstern ser ut som den gör idag. Tror Trump kan förhandla bättre än alla de andra kandidaterna tillsammans, annars hade han inte varit en framgångsrik miljadär. Sluta skäm ut dig nu och kritisera sakligt, för ja han är inte perfekt men det är budskapet han för fram som är det viktiga inte mannen i sig.

Det är det du framför, förklarar utan att du själv fattar det, att Trump inte är konservativ, och inte hör hemma i det republikanska partiet. Vad Trump är, går det inte att veta. För hur vet man vad en populist tycker som hetsar folk på rally efter rally?

Vi med bättre minne än dig, minns när han inte var ute efter presidentposten. Då var Trump för fri abort och satte den vidrige Duke på plats, så det noterades.

Det är Trumpanhängarna som inte har koll på vad republikaner flest tror på. Familjen Bush står för kärnan i den politik du inte gillar, men som du ändå skulle rösta på om du var amerikan, eftersom du gillar Trump.

Det blir garanterat spektakel med både senaten och kongressen om Trump vinner, särskilt när han kommer ha med de representanter han kallar för sitt eget parti. Mycket värre blir det för honom, än det varit för Obama.
2016-04-14, 08:53
Medlem
checkthisout.s avatar
Citat:
Det är det du framför, förklarar utan att du själv fattar det, att Trump inte är konservativ, och inte hör hemma i det republikanska partiet. Vad Trump är, går det inte att veta. För hur vet man vad en populist tycker som hetsar folk på rally efter rally?

Vi med bättre minne än dig, minns när han inte var ute efter presidentposten. Då var Trump för fri abort och satte den vidrige Duke på plats, så det noterades.

Det är Trumpanhängarna som inte har koll på vad republikaner flest tror på. Familjen Bush står för kärnan i den politik du inte gillar, men som du ändå skulle rösta på om du var amerikan, eftersom du gillar Trump.

Det blir garanterat spektakel med både senaten och kongressen om Trump vinner, särskilt när han kommer ha med de representanter han kallar för sitt eget parti. Mycket värre blir det för honom, än det varit för Obama.

Du kan inte låtsas som om GW Bush är konservativ. Han är ju för homoäktenskap och amnesti. Hur i helvete är det konservativt? Trump är åtminstone mer konservativ än etablissemanget när det gäller invandringen, som är den enskilt viktigaste frågan.
Senast redigerad av checkthisout. 2016-04-14 kl. 09:33.
2016-04-14, 09:28
Medlem
Citat:
Jag lovar at kommentera, oavsett om Trump blir nominerad eller ej.

Men jag tror inte republikanerna har en chans med Trump, trots att han nu försöker få fason på sin kampanj, genom att köpa ord av proffs. För hans egna ord är kaozzzz.

Det Trump ställer till med är att Hillary Clintons chanser blir bättre än vad de borde vara.

Ja han agerar en klassisk "duktig idiot" åt Hillary Clinton mot bättre vetande
2016-04-14, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.
Du kan inte låtsas som om GW Bush är konservativ. Han är ju för homoäktenskap och amnesti. Hur i helvete är det konservativ? Trump är åtminstone mer konservativ än etablissemanget när det gäller invandringen, som är den enskilt viktigaste frågan.

Så du säger att Trump troligen är ännu mer korkad och bakåt strävande än den mycket dåliga presidenten GW Bush?
2016-04-14, 09:53
Medlem
Citat:

Man vet att befolkningen har fått fram rätt man när personen anklagas för både nazism från vänsteretablissemanget och liberalism från högeretablissemanget.
2016-04-14, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reflector
Man vet att befolkningen har fått fram rätt man när personen anklagas för både nazism från vänsteretablissemanget och liberalism från högeretablissemanget.

Eller så har man fått fram en kappvändare av rang. Snacka kan han ju men leverera det blir desto svårare
2016-04-14, 11:08
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reflector

Håller med precis så! Ytterlighetskandidaterna Cruz och Sanders borde få gå en egen match om tredje pris. Det skulle varit intressant.
Jag tror ändå att finalen kommer att stå mellan Trump och Hillary. Hon är mittenliberal med bunden till det styrande etablissemanget, det är hennes största handikapp. Trump också något sånär i mitten men med skarpa ställningstaganden av nationalistisk karaktär som retar PK fjollorna.
2016-04-14, 11:55
Medlem
Yr.kands avatar
Citat:
Ursäkta?

Amerikanska folket?

Jag har varit mycket i USA, och jag känner ingen som skulle rösta på Trump, nu när vi alla sett vad har går för. Det var en liten fling, som en kort romans som svalnade när prinsen visade sig vara en groda. Dagen efter, du vet.

I New York och Kalifornien förmodar jag säkert i välbärgade områden. Han är representativ för den amerikanska dumheten. I det riktiga USA.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in