Citat:
Ursprungligen postat av
nopomil
Men då har grenar i dörren ingenting med en tilltänkt gm:s utplacerande av LH att göra alls.
Alltihop är en desinformation. Detta är en bod med inbyggda grenar helt enkelt. Det har inget med LH-fallet att göra alls. HA är lurad alltså.
Logik är inte den är Kinnekullesoppans främsta kännetecken utan det är just all desinformation.
Vet du varför militären-i-civila-kläder hade bråttom denna em? Vad hade han bråttom till?
HA lurad???
Var det inte bra att hon påträffade den mördade Lisa? Du verkar inte tycka det faktiskt
eftersom du mest hela tiden misstänkliggör all aktivitet som drogs igång borta vid rishögen
och byssjan efter att den litauiske kattälskaren Nero Boy genomfört sitt tre minuter långa
kammarspel med daggmaskar som en central ingrediens.
Det var kanske inte bra att Lisa hittades eftersom det till någras bedrövelse visade sig
vara en utländsk man som utfört mordet. Hade det varit en svensk snubbe som GM - ja, genast
mycket mer gångbart för åtminstone en genuin svenskhatare som dig, lilla vän.
Jag är övertygad om att du inte hållit på som du gjort med allt förtal och skitsnack
om det legat till på ett annat vis med gärningsmannens härkomst.
Jag tror vidare att jag aldrig sett maken till en sån skrämmande paranoia som du ger
uttryck för i denna tråd. Det är långtifrån sunt och har ingenting som helst att göra med
det du försöker slå i tråden: ett kritiskt tänkande. Du kan få en "kvist i en dörr" att
växa till en hel jävla buske....
Du beskyller den här BS med flera för "social smutskastning" med avseende dina älskade
balter. "Social smutskastning" är ta mig fanken bara förnamnet på vad du gjort dig
skyldig till när du skriver om vissa som varit involverade i söket och utredningen av mordet.