2016-04-10, 21:04
Medlem
Såg rätt många par av variant svensk tjej + mena kille. Flera st samtidigt i matbutiken dessutom. Vad är det som händer?
Citera
2016-04-10, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Germangestalt
Hoppas de röjer loss och besudlar någon självgod viktigpetter ur PK-flocken. Typ gruppvåldtar Mona Sahlin, Gustav Fridolin eller så. Det vore en kväll att minnas.

Ja det vore väl grejer det, kan tänka mig att Fridolin likt den där vänsterpartisten skulle stå och tycka synd om våldtäktsmannen efteråt.
Senast redigerad av Grottmongo101 2016-04-10 kl. 21:13.
Citera
2016-04-10, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Såg rätt många par av variant svensk tjej + mena kille. Flera st samtidigt i matbutiken dessutom. Vad är det som händer?
Lite väl genomskinligt att skriva det där i en tråd som handlar om att hjälpa svenska kvinnor från att råka illa ut på Valborgsmässoafton.
Citera
2016-04-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hrymr
Lite väl genomskinligt att skriva det där i en tråd som handlar om att hjälpa svenska kvinnor från att råka illa ut på Valborgsmässoafton.

Det verkar ju uppenbarligen som att svenska kvinnor och mena män kommer väl överens.
Citera
2016-04-10, 21:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Man måste ju tänka vad folk gillar också. Jag menar jag skulle inte ha något större emot om en grupp kvinnor attackerade mig och ville ha sex. Skulle nog ställa upp på det. För kvinnor är det väl detsamma em hel del som inte skulle klaga och bry sig sett till om de är MP eller ej så tacka de säkert mer ja om det nu är icke-svenskar.
Citera
2016-04-10, 21:29
Bannlyst
Citat:
Det verkar ju uppenbarligen som att svenska kvinnor och mena män kommer väl överens.
Man måste vara väldigt svag för att låta sig påverkas som du. Du måste bli starkare.
Citera
2016-04-10, 21:48
Medlem
Agnieszkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
centralstationen har blivit ett farligt område i Uppsala, dock på Sista April är det, för en gångs skull, väldigt mycket poliser ute, hästar och hundar och fan och hans moster..

Dock som tjej, gå inte ENSAM, snälla!
På vilket sätt har centralstationen blivit ett farligt område? Är där varje morgon och tidig kväll och har aldrig varit med om något trots att jag är en yngre kvinna. Du menar kanske nattetid iofs.
Citera
2016-04-10, 21:59
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Lägg ner.

Vad då? Helt säkert att folk som röstar MP skulle anmäla om nu Pelle antastade sig och hade sig men de skulle inte anmäla om Ahmed gjorde detsamma.
Citera
2016-04-10, 22:25
Medlem
Citat:
Man måste vara väldigt svag för att låta sig påverkas som du. Du måste bli starkare.

Jag påverkas inte på något sätt. Jag bara påpekar..
Citera
2016-04-10, 22:48
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Kanske på film, men halspulsådern sitter alldeles för djupt för att du ska skära av den med ett litet rakblad.

Läs här mediekrati, ska tioåringar drabbas för att ett gäng idioter på Twitter säger #Inteerkvinna?

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Givet att man måste ha lite kunskap. Men militärt sjukvårdstränad så ett hugg i de regionerna innebär ganska säkert döden. Då om man nu har ett någonlunda vasst rakblad.
Tycker också rakblad känns osmidigt, fick en liten kniv som fälls ut från en nyckel (sitter på nyckelknippan och ser ut som en vanlig nyckel) bladet är sylvasst och spetsigt, också hårt, alltså böjer ej. Det bör väl vara bättre tänker jag, kan ett hugg med den nå halspulsådran? Vad skulle ni annars rekommendera (litet lättburet och ej i ögonfallande för omgivning )
Citera
2016-04-11, 01:01
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Citat:

Haha jag såg en tjockistjej gå runt och se ledsen ut med en barnvagn och två jättesvarta personer. Det var i ett ganska fint område med så det var kul.
Citera
2016-04-11, 08:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08
Tycker också rakblad känns osmidigt, fick en liten kniv som fälls ut från en nyckel (sitter på nyckelknippan och ser ut som en vanlig nyckel) bladet är sylvasst och spetsigt, också hårt, alltså böjer ej. Det bör väl vara bättre tänker jag, kan ett hugg med den nå halspulsådran? Vad skulle ni annars rekommendera (litet lättburet och ej i ögonfallande för omgivning )
Ta och skaffa försvarsspray och överfallslarm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in