2016-04-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvin.
i början av tråden så skrev alla att det var blattar som gjorde det här, kan aldrig vara svensson som gör sånt här vidrigt. Nu vet ni alla att svenssons e lika kapabla till sånt här
Av det jag läst på deras olika sidor som länkats här och det man hör i filmerna så ser jag väldigt lite Svensson i de här två, de tycks snarare ha anammat mångkulturens allra sämsta sidor och det ordentligt.

Om Svenssons skulle vara "lika kapabla till sånt här" så hoppas jag att du förstår att det krävs mer än ett fall för att dra den slutsatsen?
Citera
2016-04-09, 18:28
Medlem
Nu är videon från youtube borttagen
Citera
2016-04-09, 19:08
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvin.
i början av tråden så skrev alla att det var blattar som gjorde det här, kan aldrig vara svensson som gör sånt här vidrigt. Nu vet ni alla att svenssons e lika kapabla till sånt här

Om man har hört vad som sägs i videon märker man tydligt att det är wiggers som är GM. Dessa två slampor har till fullo sugits upp i blatterikulturen, både till gärning och vokabulär. De är förlorade och de har inget med svensk kultur att göra.
Citera
2016-04-09, 19:23
Medlem
bonobonos avatar
Om man man släppa dom 2 GM för en stund och lägga 1 min på offret.
Vem är hon?
Hon kanske skulle behöva lite stöttande hälsningar.
Citera
2016-04-09, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonobono
Om man man släppa dom 2 GM för en stund och lägga 1 min på offret.
Vem är hon?
Hon kanske skulle behöva lite stöttande hälsningar.

BO i fallet förtjänar såklart all stöttning hon kan få. Ingen ska behöva utsättas för liknande.

Men tänk även på att BO är en väldigt ung flicka som kanske helst vill slippa att hängas ut med namn på FB tex, så man bör nog gå varsamt fram.

Man kan ju alltid hoppas att det är någon tröst för både henne och familjen att det hela inte går folk förbi iaf, att människor reagerar.
Citera
2016-04-09, 19:42
Medlem
Laddade upp videon med ljud på liveleak

http://www.liveleak.com/view?i=8e0_1460223713
Citera
2016-04-09, 19:43
Medlem
Cryotechers avatar
Någon som vet vart man kan se videon?
Citera
2016-04-09, 19:47
Medlem
bonobonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
BO i fallet förtjänar såklart all stöttning hon kan få. Ingen ska behöva utsättas för liknande.

Men tänk även på att BO är en väldigt ung flicka som kanske helst vill slippa att hängas ut med namn på FB tex, så man bör nog gå varsamt fram.

Man kan ju alltid hoppas att det är någon tröst för både henne och familjen att det hela inte går folk förbi iaf, att människor reagerar.
Alla 3 är barn oavsett vem som gjort vad.
Tycker det är hemskt det dom gjort men tycker att man (som vanligt) lägger så stort fokus på GM och glömmer bort offret.
Offret ska inte ha Facebook osv (men har de säkert i alla fall) och är nog redan välkänd där hon bor genom skola osv.
Min tanke var att skicka en hälsning till tex någon av föräldrarna som dom sen kan föra vidare om dom tycker att det passar.
Offret borde stöttas från alla håll, på kontrollerade former och med vänliga hälsningar (utan ord som vad man vill göra med GM osv).
De är min tanke.
Citera
2016-04-09, 19:52
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grottodakiller
Laddade upp videon med ljud på liveleak

http://www.liveleak.com/view?i=8e0_1460223713

Man undrar ju vad dom för jävla föräldrar..
Kan ju inte ha normala hemförhållanden om dom beter sig på det viset. Riktigt riktigt fegt. Inte lärt sig någon respekt hemma, så föräldrarna är troligen medskyldiga.
Synd att ingen var där och kunde ge dom en rejäl knytnäve i ansiktet.
Men det väl förortskultur antar jag.
Senast redigerad av Cryotecher 2016-04-09 kl. 19:55.
Citera
2016-04-09, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av luddesmurf
Skrev till *sa Pal*blad's syster.. fick detta till svar:
-
Hon är min lillasyster. Hon och en av hennes kompisar hoppade på denna tjejen. Men hon har fått ta sina konsekvenser. Hon bor inte hos oss längre och hon sitter på ett låst hem.

Men tack för att du hörde av dig till mig
-
https://gyazo.com/40ab08cb5584a9e51a884b92b0d44a2f

Oj vilket "straff" hon fått. Hon får bo på hem och bli uppassad istället för hos resten av patraskfamiljen. Det är ju en uppgradering för fan. Vad sänder det för signaler egentligen? Hård, tung, smutsig och förnedrande samhällstjänst vore att föredra.

Om det någon gång funnits tvivel på varför det bör krävas licens för att avla så är videon och familjen till IP praktexemplet på varför.
Citera
2016-04-09, 20:15
Medlem
thumpstreets avatar
Janice säger vid 0,25 "Aa kom Isa vi går nu". Så Isa är den blonda tjejen som vill vara kvar och "slå sönder" offret. Janice hänger bara på eftersom att det är Isa som säger order.
Horungar!
Citera
2016-04-09, 20:17
Medlem
EndGames avatar
Vilka vidriga jävla horor. Alltså hade någon utsatt min dotter för detta så hade jag struntat i konsekvenserna. Jag är ostraffad och skötsam men hade någon utsatt min unge för detta hade jag fullständigt ignorerat kön på vederbörande och slagit dem sönder och samman.

All styrka till BO och familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in