2016-04-09, 17:29
  #47149
Medlem
Kan inte se sista provets facit på min skittelefon skulle nån kunna ta en bild på den eller nått?
Citera
2016-04-09, 17:29
  #47150
Medlem
Vipsen18s avatar
Helvete, sänkte mig på allt i år även fast jag tyckte proven var förvånansvärt lätta... Bara att tagga HT16.
Citera
2016-04-09, 17:32
  #47151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawgon
Kan inte se sista provets facit på min skittelefon skulle nån kunna ta en bild på den eller nått?
Rotera mobilen.
Citera
2016-04-09, 17:32
  #47152
Medlem
Känns som många har fått sämre än väntat
Citera
2016-04-09, 17:33
  #47153
Medlem
Adelaides avatar
Räcker 0.7 poäng till lärare i Uppsala?
Citera
2016-04-09, 17:33
  #47154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiekollen
Känns som många har fått sämre än väntat
Bådar gott för normeringen alltså
Citera
2016-04-09, 17:35
  #47155
Medlem
Skrev 56/80 verb å 57/80 kvant vad tror ni det blir för nomering? Har skrivit runt 0,95 innan så det var en glädjande överraskning. Tror att jag hade bättre koll på tiden som gjorde det.
Citera
2016-04-09, 17:35
  #47156
Medlem
Hur räknar man ut resultatet?

Verb: 41/80
Kvant: 29/80
Citera
2016-04-09, 17:35
  #47157
Medlem
ace_secs avatar
Vad tycket ni generellt om svårigheten på Kvant och Verbalt iår?
Svårare, lättare?
Citera
2016-04-09, 17:35
  #47158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Bådar gott för normeringen alltså
De jag också hoppas, men är kanske önsketänkande...
Citera
2016-04-09, 17:35
  #47159
Medlem
Martin-Daniels avatar
Jag gjorde världens dundertabbe - på första kvanten bestämde jag mig för att börja med DTK (av någon outgrundlig anledning, någonstans kan jag erinra mig att någon kompis har sagt att denne använder det som teknik). Har allt gjord kvant i den ordningen som provet är tidigare. Resulterade i att jag inte hann med att göra NOG över huvudtaget utan fick gissa där samt på lite av KVA. Tidsuppfattningen blev helt skev. Funderade på att lämna walk over efter det, eftersom jag bara gjorde provet för skojs skull och detta var inte så roligt.

Det blev såhär till slut:

VERB1: 34/40 (nöjd)
KVANT1: 28/40 (...)
VERB2: 32/40 (svårare ord tycker jag, och missade lite på ENG)
KVANT2: 36/40 (reparerade mitt misstag lite här i vilket fall)

Baserat på tidigare normeringar kan sett leda till allt mellan 1.6-1.8 på KVANT och 1.6-1.7 på VERB vilket ger resultatet 1.6-1.75. Troligtvis blir det 1.6.

Jag lovade mig själv efter min tabbe idag att jag aldrig mer skulle offra en lördag för detta igen, men nu blir jag ändå lite sugen på att förbättra mig nästa gång.
Citera
2016-04-09, 17:35
  #47160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Räcker 0.7 poäng till lärare i Uppsala?
Beror på ämne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in