2016-04-09, 13:05
  #47041
Medlem
Kan mycket väl stämma att det var 100kvm. Var 5min kvar när jag var på fråga 40 och hade 2 xyz som jag var osäker på och ville gå tillbaka till så gjorde en snabb,men slarvig, uträkning.
Citera
2016-04-09, 13:05
  #47042
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarfar
Tråkigt nog är detta det enda tillfället samt provdelen som jag inte hann skriva mina svar på kontrollpappret. Blir en nagelbitare in i det sista nu.


Kontrollpappret skriver du på när provtiden är slut.
Citera
2016-04-09, 13:07
  #47043
Medlem
SPlLLEVINKs avatar
Ja, jag svarade korsgång jag. Det var väl resultatet av en alla mina cykelturer under kvantdelen
Citera
2016-04-09, 13:10
  #47044
Medlem
skitmackans avatar
Fick inte ett enda E som svar. NOG som jag hade övat så mycket inför kunde jag inte ens koncentrera mig på då jag gjorde det sist, var som att läsa rena kinesiskan. Ser inte bra ut det här
Citera
2016-04-09, 13:11
  #47045
Medlem
Slaxarns avatar
Tror jag endast fick 1 E
Citera
2016-04-09, 13:12
  #47046
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitmackan
Fick inte ett enda E som svar. NOG som jag hade övat så mycket inför kunde jag inte ens koncentrera mig på då jag gjorde det sist, var som att läsa rena kinesiskan. Ser inte bra ut det här

Fick inte heller några E. Inte så konstigt då det bara va 6 frågor
Citera
2016-04-09, 13:17
  #47047
Medlem
Var den senaste delen(3e, kvant) alltså utprövning?
Den kändes mycket lättare än första kvant, men det kanske var den första kvant som var utprövning?
Citera
2016-04-09, 13:17
  #47048
Medlem
Själv gör man DTK först och sen NOG. Följt av KVA och XYZ sist.
Citera
2016-04-09, 13:19
  #47049
Medlem
Instant-Neccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ph4TH4xx0r
Var den senaste delen(3e, kvant) alltså utprövning?
Den kändes mycket lättare än första kvant, men det kanske var den första kvant som var utprövning?

Det har bara varit en kvant
Citera
2016-04-09, 13:19
  #47050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ph4TH4xx0r
Var den senaste delen(3e, kvant) alltså utprövning?
Den kändes mycket lättare än första kvant, men det kanske var den första kvant som var utprövning?

Första delen var utprovningspass
Citera
2016-04-09, 13:20
  #47051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Instant-Necc
Det har bara varit en kvant

Du har alltså skrivit 2 verbala? Vad skrev du senast? Utprövningarna är olika i varje ort tror jag

Citat:
Ursprungligen postat av HPAkademin
Första delen var utprovningspass

Ok tack! Känns skönt för mig iaf
Citera
2016-04-09, 13:20
  #47052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Instant-Necc
Det har bara varit en kvant

De som gjorde ett kvant pass som utprovningspass (första passet) har ju då haft två kvant mig included
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in