Citat:
Ursprungligen postat av
Arialo
Det här känns inte bra...jag menar, jag befinner mig inte i någon kris och spelar inga stora pengar men satte precis in 300 till på MrGreen (+bonus) och spelade DoA. 2 bonusrundor blev det, på den första låste jag upp 3 av 5 efter 2 spin...fick totalt 5 wilds (låste inte upp alla untan fick vissa under varandra, ja ni fattar) men på 0,9 insats vinner man inte så mycket. Ligger plus minus noll nu. Ska spela mer ikväll (500:- kvar).
Med tanke på vad jag skrev ovan precis så fattar jag att jag redan nu har problem.
Men nu kanske vi ska gå tillbaka on topic
Arialo. Jag har varit både Heroinmissbrukare och delvis spelmissbrukare (har/är? jag vet inte)
Det du måste förstå är att, om du har svårt att hålla dig till helgen redan nu, hur tror du att du kommer att känna om en månad/tre månader om du suttit och köttat in pengar i slotsen varje dag? tänk lite längre fram och använd hjärnan för det är de där dumma impuls-besluten man fattar just för stunden som gör att man utan att tänka inser att man tagit droger eller spelat slots varje dag i en månads tid eller mer... Då är suget större kan jag säga dig! (syftar på ditt impulsbeslut att sätta in 300kr på mrgreen även fast folk säger åt dig att du är i varningszonen).
Det är lätt att bara falla för frestelsen, men om du uppvisar tecken på att kunna bli beroende, speciellt då måste du försöka nu medan du fortfarande kan att inte bara gå efter dina impulser - det kommer sätta dig i skiten/ruinera dig!
Ta det lugnt kompis!