Citat:
Ursprungligen postat av
BoISaren
"Entrén till mc-butiken krossades med en grävskopa och tre crossmotorcyklar stals. Polisen satte in helikopter och hundar och lyckades gripa tre män som nu åtalas för grov stöld.
Det var strax efter klockan 21 den 11 oktober som Cross & Endurocompaniet i Kållered utsattes för den spektakulära stölden.
En grävmaskin på företagets tomt startades med hjälp av en mejsel och med skopan höjd mejades entrén ned.
Därefter försvann tre män på varsin splitter ny cross, värda 60 000 kronor styck."
Åtal har väckts så någon som kan fixa fupen?