2016-04-07, 01:34
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Varfor kommer du varse om senare,tyvarr forsent for dig som kortsiktig raketforskare
Läste i en annan tråd här på FB ett skämtsamt inlägg om att Anoto numera erbjuder NYE via autogiro, bara skicka in blanketten så drar dom en summa en gång i halvåret

Vad tror du, vore det når för Anoto att satsa på, så slipper dom komma med nya krystningar varje gång om vad dom pengar dom nu (för allra sista gången...) behöver ska användas till?
Citera
2016-04-07, 09:10
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Mhm kolla grafen tillbaka, från över 100kr ned till 0,38kr. Snart ser vi 1000kr/aktien.

Gjorde 5% vinst idag. Håll koll vid 35öre denna vecka, bra nivå att köpa från så länge det håller sig ovan, långa nätterna om ni vill spela med höööga risker. Inte jag.
Lekte också med en del o fick nästan 30k gratis aktier från 0.43 till 0.36.
Citera
2016-04-07, 17:26
Medlem
zorb89s avatar
Tur man tog vinsten igår. 35öre förlorat idag ses inte som positivt alls.
Citera
2016-04-07, 17:36
Medlem
snart är det rally!!!

skämtosido, ingen jävla aning när det stoppar. jag är atm 40% back, jag som trodde jag gjorde ett bra beslut som köpte med ett gav på 0,54 men ack så fel man hade.

Säljer dock inte förrän jag får höra något från bolaget
Citera
2016-04-07, 18:55
Medlem
Håller ni fortfarande på med detta bolag? Vet ni ens vad det gör? Deras produkt är ju fullständigt värdelös, en penna som spelar in det man skriver. Ingen skriver för hand längre, produkten var död redan när den lanserades för över 15 år sedan!
Citera
2016-04-07, 22:05
Avslutad
Precis, för ett par år sen skrev jag under ett anställningsavtal via mitt bank-id. Vilka sorters digitala dokument finns det egentligen behov av att skriva under med en jävla digital-penna?
Citera
2016-04-07, 22:29
Medlem
Men pöjkar, pöjkar...anoto dä ä en jävla fin aktie dä, pännan ä ju fantastisk ju, skrever sketsnyggt å pratar gören åxå tror ja...tror dä kan bli dä nya SAAB för svärje.

Synn bare att dän där norrskän va tvungen å sluta, han prötade ju så sköjjigt!

Ja å snögg va han åxå!
Citera
2016-04-07, 22:36
Medlem
NickeNicknames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Men pöjkar, pöjkar...anoto dä ä en jävla fin aktie dä, pännan ä ju fantastisk ju, skrever sketsnyggt å pratar gören åxå tror ja...tror dä kan bli dä nya SAAB för svärje.

Synn bare att dän där norrskän va tvungen å sluta, han prötade ju så sköjjigt!

Ja å snögg va han åxå!
Nu e vi väl ändå nere på nere på nivåer som vi antingen väljer KK eller fortsätter vara spydiga?
FOLIEHATTARNA PÅ
Säger inte vem det får framtiden visa
Eller?
Citera
2016-04-07, 22:42
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abengoa
Håller ni fortfarande på med detta bolag? Vet ni ens vad det gör? Deras produkt är ju fullständigt värdelös, en penna som spelar in det man skriver. Ingen skriver för hand längre, produkten var död redan när den lanserades för över 15 år sedan!
Produkter har en tendens att leva längre än vad man tror. Sony slutade exempelvis tillverka Betamax först förra månaden, alltså januari 2016.*

Med det sagt så verkar Anoto vara ett extremt misskött bolag i en väldigt olönsam ställning som underleverantör.

*http://www.bbc.com/news/technology-34776424
Citera
2016-04-07, 22:54
Medlem
NickeNicknames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Produkter har en tendens att leva längre än vad man tror. Sony slutade exempelvis tillverka Betamax först förra månaden, alltså januari 2016.*

Med det sagt så verkar Anoto vara ett extremt misskött bolag i en väldigt olönsam ställning som underleverantör.

*http://www.bbc.com/news/technology-34776424

Finns så många idag så j*vla misskötta bolag, men alla tror som gud i kyrkan

titta på Precise Bio deras forum var helt bortom all sans sedan i höstas, nu står dom där som gökungar med hakorna nere vid knäna ,men kan ändå inte erkänna att dom gjort sitt livs miss
Citera
2016-04-07, 23:02
Medlem
Vi kör den här igen:

https://www.youtube.com/watch?v=ywL-NhLQUP4
Citera
2016-04-07, 23:10
Medlem
NickeNicknames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Vi kör den här igen: