2016-04-04, 17:28
  #1009
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesant
En annan sak jag funderat på är vad som händer om en köpare hittas i shoppens kundlista av polisen eller får paketet beslagtaget på vägen. Man läser ofta om att man ska neka och säga att "det där har inte jag beställt, det måste vara någon annan som har gjort det i mitt namn och adress."

Men om polisen då väljer att göra en husrannsakan och visserligen inte hittar något olagligt men andra givna bevis på att det här är en person som använder droger (t ex mg-vågar, kanyler eller något sådant), är det då verkligen så stor chans att man klarar sig även om de inte kan bevisa att den olagliga beställningen gjordes av den som paketet skickades till?

Om inga drogrelaterad prylar hittas vid husrannsakan så är läget ett annat antar jag. Då borde man ju faktiskt kunna komma undan. Men oftast är nog inte stället helt "rent".


Legitima frågor och funderingar jag tror fler än dig och mig gärna skulle vilja ha reda på. Spontant tänker jag att vill de sätta dit dig för att statuera något slags exempel kan du bli dömd på nåt i stil med "Hög sannolikhet att GM både använt och använder sig av illegala substanser/köpt/köper illegala substanser". Jag hoppas givetvis att det inte är så. Det låter helt sinnessjukt när jag själv läser det jag omgett med ". Fast drågpolletejken i detta land är rätt hårt driven fortfarande, så skulle samtidigt inte förvåna mig om det just handlade om droger. Handlar inte det mesta om resursfördelning från Polisens och rättsväsendets sidor?

Btw: Det kan hända att en påse fina, genomskinliga kristaller landade i någons låda idag. Vi kan nog gröna Bodegan.

Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Jag fick min beställning, stora genomskinliga "glas kristaller" vågar inte testa en lina jag vet hur det slutar, tror att kvaliten kommer vara riktigt bra.

Det fetstilta får du en lite ironisk mental high five för.
__________________
Senast redigerad av svampsson 2016-04-04 kl. 17:32.
Citera
2016-04-05, 17:47
  #1010
Medlem
Testade bodegans det var rätt jävla schyst
Citera
2016-04-06, 13:49
  #1011
Medlem
1994-1s avatar
Nu så! Inga problem med Scam från bodega! Ser dunder ut
Citera
2016-04-06, 20:29
  #1012
Medlem
noobz1337s avatar
Ni som beställt och bockat i "REGISTRED" hos bodegan, kom det hos PostNord eller kör dom med annan leverantör?

mvh
Citera
2016-04-06, 20:53
  #1013
Medlem
jokkolikercs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Ni som beställt och bockat i "REGISTRED" hos bodegan, kom det hos PostNord eller kör dom med annan leverantör?

mvh

Det kommer med den" gula faran " postnord med andra ord☺

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2016-04-06, 21:23
  #1014
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Bodegan överraskade mig!
/Xenoxx
Citera
2016-04-06, 21:39
  #1015
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
Det kommer med den" gula faran " postnord med andra ord☺

Fridens liljor
Jokkolikerc
Oj det var oväntat, får lägga en beställning snart då
Citera
2016-04-07, 01:11
  #1016
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Ni som gjort en beställning från b*degan den senaste tiden, har ni 1. betalat med BitCoins eller någon som lämnat sina kortuppgifter och 2. hur lång tid fick ni vänta på leverans?
Citera
2016-04-07, 02:28
  #1017
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Ni som gjort en beställning från b*degan den senaste tiden, har ni 1. betalat med BitCoins eller någon som lämnat sina kortuppgifter och 2. hur lång tid fick ni vänta på leverans?
2-3dagar ungefär om jag min rätt nu i snurret..
Körde med swish, säkert helt korkat med cmc är favoriten så det får det vara värt!

Mvh
Citera
2016-04-07, 02:51
  #1018
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
2-3dagar ungefär om jag min rätt nu i snurret..
Körde med swish, säkert helt korkat med cmc är favoriten så det får det vara värt!

Mvh
#YOLO
__________________
Senast redigerad av Pirlosbrorsa 2016-04-07 kl. 03:03.
Citera
2016-04-07, 03:02
  #1019
Medlem
Asinines avatar
För en som vart borta från scenen i ett par år och helt missat dessa RC's som kom efter mephedrone - hur var 3-mmc i förhållande till meph, och hur är denna i förhållande till de två? Har googlat mig fram till att 3-mmc skulle vara *bättre* än mephedrone, men kan det verkligen stämma?
Citera
2016-04-07, 03:19
  #1020
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asinine
För en som vart borta från scenen i ett par år och helt missat dessa RC's som kom efter mephedrone - hur var 3-mmc i förhållande till meph, och hur är denna i förhållande till de två? Har googlat mig fram till att 3-mmc skulle vara *bättre* än mephedrone, men kan det verkligen stämma?

Den är bra krut i helt enkelt, har inte svar på din fråga då jag inte kört 4-mmc eller 3-mmc.
Svår snortad men 200-300mg är en schysst dos.
Iv är Denna det sjukaste jag varit med om men rekommenderas inte.
Det som är bra med denna är att avtäningen är mild. Hoppas det var till någon nytta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in