Citat:
Bloggar är inga vetenskapligt belagda fakta utan består endast av subjektiva uppfattningar. Ingenting jag lägger någon större vikt vid. Det räcker så väl med att läsa rasistiska och förintelseförnekande idiotinlägg i nazist- och rasistforan för att sedan dra den sanna slutsatsen att rasister är dumma som spån, är lika aggressiva och gapiga som steroiddopade aphannar.
Ni rassar borde lära er att vara källkritiska och inte tro på alla pseudovetenskapliga lögner på nazistägda Metapedia, HBD och andra rasistiska sajter.
Det brukar korkade rassar hävda varje gång eftersom de är ynkliga små möss som är skiträdda för svarta människor med hög IQ.
Black Americans Reduce the Racial IQ Gap: Evidence from Standardization Samples
Om det inte var något mer du ville säga, så avslutar vi den här diskussionen. Rasfrågor får du ta i rasse- och nasseforan. Har du inga vettiga argument mot min kommentar angående historiens kvinnor med makt, då sätter vi punkt här.
P.S. Till skillnad från imbecilla pöbeldrägg sprider intelligenta människor inte falska rykten om andra människor utan har istället ett kritiskt förhållningssätt.
Ni rassar borde lära er att vara källkritiska och inte tro på alla pseudovetenskapliga lögner på nazistägda Metapedia, HBD och andra rasistiska sajter.
Det brukar korkade rassar hävda varje gång eftersom de är ynkliga små möss som är skiträdda för svarta människor med hög IQ.
Black Americans Reduce the Racial IQ Gap: Evidence from Standardization Samples
Om det inte var något mer du ville säga, så avslutar vi den här diskussionen. Rasfrågor får du ta i rasse- och nasseforan. Har du inga vettiga argument mot min kommentar angående historiens kvinnor med makt, då sätter vi punkt här.
P.S. Till skillnad från imbecilla pöbeldrägg sprider intelligenta människor inte falska rykten om andra människor utan har istället ett kritiskt förhållningssätt.
Du verkar inte särskilt begåvad att döma av dina inlägg i den här tråden och du har ju blivit tämligen avklädd också, stackare där. Det har naturligtvis ingen som helst betydelse i vilket format vetenskapliga argument och fakta framförs. Omvänt gäller också att något inte blir vetenskapligt bara för att det presenteras i rapportform. Det publiceras otroligt mycket som är vetenskapligt undermåligt hela tiden. Den kritik som Professor Briggs för fram mot din studie bygger dessutom på vedertagen statistisk metodik. Specifikt rör det främst det enorma sample de använt, oklarheter hur bortfall hanterats samt p-värden som inte ger grund för några slutsatser.
Till följd av din underbegåvning så kanske du inte förstod vad Rushton&Jensen hade sammanställt och varför Flynn's slutsatser inte håller. Det handlar alltså om att Rushton&Jensen sammanställt resultat från SAMTLIGA IQ-studier i ämnet, exempelvis från Roth, Bevier, Bobko, Switzer, and Tyler (2001) och Shuey’s (1966). Menar du att alla dessa forskare är "nazister"?
(FB) Historiskt/kulturellt sett: Varför fick kvinnor så lite makt i samhället?
Jag är bara av strikt vetenskapliga skäl nyfiken på om pedofilryktena om dig stämmer. För jag har nämligen en hypotes om psykopatologin här. Nämligen att individer med sjuka böjelser och mörka hemligheter dras till vänstervridna irrläror som feminism och antirasism. Kapten Klänning är ett bra exempel. Det är därför ni så aggressivt spottar och fräser om "nazister" och "rasister" hela tiden. Ni är livrädda helt enkelt eftersom ni vet att vår sida inte har någon tolerans mot er och dessutom hårda nypor.