Flashback bygger pepparkakshus!
2016-04-05, 21:25
Medlem
Hej

Nyligen gjorde jag en boot camp på min Imac (2016) Allt gick som det skulle och efter att windows 10 blivit färdig installerat så kracha windows. Jag hamna i nån felsöknings meny och fick välja att starta om datorn för att försöka lösa problemet. Det gick inte, kunde inte komma in i windows för att något var fel.

Tillslut valde jag att installera om windows och nu funkar det igen.

Nu till mitt problem. Jag kan inte starta om datorn och starta den med ios Yosemite för att jag kan inte hitta boot camp programmet där jag väljer hårddisk.

Första installationen av windows 10 så installerades boot camp automatiskt i windows men nu kan jag inte hitta den.

Kan man ladda ner det programmet? eller hur gör man? :/

Tacksam för hjälp
Citera
2016-04-06, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dedusa
Hej

Nyligen gjorde jag en boot camp på min Imac (2016) Allt gick som det skulle och efter att windows 10 blivit färdig installerat så kracha windows. Jag hamna i nån felsöknings meny och fick välja att starta om datorn för att försöka lösa problemet. Det gick inte, kunde inte komma in i windows för att något var fel.

Tillslut valde jag att installera om windows och nu funkar det igen.

Nu till mitt problem. Jag kan inte starta om datorn och starta den med ios Yosemite för att jag kan inte hitta boot camp programmet där jag väljer hårddisk.

Första installationen av windows 10 så installerades boot camp automatiskt i windows men nu kan jag inte hitta den.

Kan man ladda ner det programmet? eller hur gör man? :/

Tacksam för hjälp
Håll nere alt när du startar datorn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in