Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-05, 09:21
Medlem
Vad är det här för avskum? Vem är våldtäktsmannen? Vad är det för avskum till vänner han har?
Han har tydligen kontaktförbud men fortsätter att hota och trakassera flickan och hennes familj utan att polisen agerar!

http://www.st.nu/medelpad/sundsvall/13-aring-blev-valdtagen-misshandlas-och-trakasseras-nu-av-garningsmannens-vanner
Citera
2016-04-05, 09:28
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Vilket jävla patrask det finns, under dessa omständigheter är det solklart att pappan måste ta lagen i egna händer för att freda sin dotter. Gör krymplingar av horungarna, så kan dom sitta och dregla likt Stephen Hawkins sedan. Jag hade aldrig tolererat detta mot mina döttrar.
Citera
2016-04-05, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Vilket jävla patrask det finns, under dessa omständigheter är det solklart att pappan måste ta lagen i egna händer för att freda sin dotter. Gör krymplingar av horungarna, så kan dom sitta och dregla likt Stephen Hawkins sedan. Jag hade aldrig tolererat detta mot mina döttrar.

Det är också min första tanke, men då kommer polisen att få enorma resurser.
För att inte tala om vilket straff han kommer att få.
Citera
2016-04-05, 09:42
Medlem
akehodells avatar
Efter att ha läst artikeln så är det lätt att få intryck av klanmentalitet, i synnerhet från den andra familjen.
Brottsoffret har krängt den andra familjen genom att anmäla våldtäkten och nu ska den oförätten hämnas till varje pris av den "förfördelade" familjen.
Om dessa medeltidsmänniskor kunde lämna sin klanmentatalitet och inse att den inte hör hemma i ett modernt samhälle eller i Sverige.
Våldtar man någon får man stå sitt kast och ta straffet för handlingen.
Jag förutsätter att våldtäkten är bevisad eftersom gärningsmannen dömts för handlingen.
Citera
2016-04-05, 09:47
Medlem
Utflyttads avatar
Återigen ett bevis på lagstiftningen är i otakt med verkligheten.

Att inte flickan och hennes familj kan få hjälp är fan i mig skrämmande.

Lås in skiten som jävlas med flickan. Och låt skitstövlarnas familjer ta fullt ansvar - säg upp deras hyresavtal och vräk familjerna, eventuella bidrag (hyres, studie, social, etc.) avbryts med omedelbar verkan och offentliggör namn och foton på smutsen.
Citera
2016-04-05, 10:01
Medlem
Racquel.Darrians avatar
Helvete, det här gjorde mig vansinnig. Inte nog med att det stackars flickan blivit våldtagen, hon och hennes familj ska även behöva utstå misshandel och trakasserier? Och polisen står handfallna? Vart fan är baseball-ligan när man behöver dem?

Jag hoppas att dessa jävla avskum till horungar får vad de förtjänar.
Citera
2016-04-05, 10:03
Medlem
ModerRotas avatar
Dessa herrar vill förmodligen också våldta barnet. De kommer att passa på så snart de hittar en öppning.
Citera
2016-04-05, 10:08
Medlem
Straffskalan för våldtäkt är normal mellan två till sex år, rätten bedömer att brottet i detta fall motsvarar en fängelsetid på två år, men att mannens ostraffade bakgrund och ringa ålder vid brottet gör att skyddstillsyn och samhällstjänst är lämpligare. Samt ett skadestånd på 125 000 kronor till flickan.

http://www.st.nu/medelpad/sundsvall/18-aring-doms-for-barnvaldtakt

Med facit i hand kan vi konstatera att det inte var lämpligt med skyddstillsyn, 6 år hade varigt lämpligare.
Citera
2016-04-05, 10:08
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Bakgrunden finns i detta fall: (FB) 18-årig invandrare döms till samhällstjänst efter att våldtagit 12-årig flicka
Citera
2016-04-05, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Bakgrunden finns i detta fall: (FB) 18-årig invandrare döms till samhällstjänst efter att våldtagit 12-årig flicka

Ja, berikarlarmet gick direkt. Rubriken var allt man behövde läsa!

Varför i HELVETE gör inte polisen något!?

FyFAN.

Ut med zoomalierna!
Citera
2016-04-05, 10:22
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson

En satans dadeltrampare igen med andra ord. Kunde fan tro det. Ut med hela jävla familjen för helvete!
Citera
2016-04-05, 10:33
Medlem
elliot1990s avatar
Så det var en utländsk familj. Vars är Soldiers of Odin när gruppen behövs. Vad är det för fel på polisen och samhället. Blattemamman passade på att misshandla flickan. Blattemamman vars son våldtar barn. Går det inte att få fram namn på gärningsmannen när det finns en dom? Socialdn klagar på familjen för att barnen inte går till skolan. Socialen ska istället ta tag i familjen som attackerar flickan med familj. Med den slappa politik Sverige har kommer detta bara förvärras.

(FB) 18-årig invandrare döms till samhällstjänst efter att våldtagit 12-årig flicka

Ts har luskat fram namnet. Tackar ts.
Senast redigerad av elliot1990 2016-04-05 kl. 11:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in