2016-03-15, 10:04
Medlem
mrkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nighthawk1976
Såg du vem som varit i farten? Jag hann bara se massa kryss kunde inte tyda någon tag liksom!
Kan det vara fla? Dom gick ju över en Piece i skärmarbrink som va signad fla.. gjord utav skaparen som tagit livet av sig
Citera
2016-03-15, 10:42
Medlem
Det är CSG som spittar, det är iaf vad jag tror. Sker på flera linjer just nu, mest mot Bst men även annat.

Uppenbart någon/några som inte kan hantera en burk och är på en imponerande låg mental nivå då även klottrade kukar förekommer.
Citera
2016-04-04, 11:05
Medlem
U-166s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfant
Det är CSG som spittar, det är iaf vad jag tror. Sker på flera linjer just nu, mest mot Bst men även annat.

Uppenbart någon/några som inte kan hantera en burk och är på en imponerande låg mental nivå då även klottrade kukar förekommer.

Dessa CSG kommer förr eller senare stöta på problem. Jag vet grabbar som utan tvekan skulle lägga en kula i benet för en sådan sak.

Ontopic:

Car verkar spitta mtr tags. Jag har ännu bara sett detta längs den röda linjen.
Citera
2016-04-04, 11:07
Medlem
allvetande123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrkay
Kan det vara fla? Dom gick ju över en Piece i skärmarbrink som va signad fla.. gjord utav skaparen som tagit livet av sig
Allt pekar på FLA. Tar-kråm spitten kom samma natt som dom gjorde tar-kråmen målningen några meter därifrån. Lite tråkigt att dom inte signade, känns lite fegt
Citera
2016-04-06, 15:27
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-166
Dessa CSG kommer förr eller senare stöta på problem. Jag vet grabbar som utan tvekan skulle lägga en kula i benet för en sådan sak.

Ontopic:

Car verkar spitta mtr tags. Jag har ännu bara sett detta längs den röda linjen.

CSG har alltid gjort lite som dom velat.

Att kladda ner folks målningar bara för att jävlas eller i hopp om att någon kommer tillbaka för att reparera målningen och sen göra ett grip.

Eller klassikern att göra ett grip ett par timmar efter skadegörelsen och sen bara dra en rövare och vittna att man gripit personen direkt efter jakt från brottsplatsen.

Man kan också misshandla den man gripit. Det går att göra obehagliga saker utan att det blir någon större märken/skador på kroppen.

Väktarna är hala hela samhället är halt. Ingen kommer att ge igen på väktar asen.

Men jag tror inte det var CSG som kladdade ner Gullmars.. Som någon redan skrev..
Citera
2016-04-06, 19:02
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allvetande123
Allt pekar på FLA. Tar-kråm spitten kom samma natt som dom gjorde tar-kråmen målningen några meter därifrån. Lite tråkigt att dom inte signade, känns lite fegt
Såsom bst och dess "chaingang" betett sig är det inte nämnvärt fegt att spitta golare, även om crewet är stort & nämnda spit med 90% inte var på en golare (den som vet den vet) så är det inte fel o strecka bst tycker jag.
Må väl
Citera
2016-04-06, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
CSG har alltid gjort lite som dom velat.

Att kladda ner folks målningar bara för att jävlas eller i hopp om att någon kommer tillbaka för att reparera målningen och sen göra ett grip.

Eller klassikern att göra ett grip ett par timmar efter skadegörelsen och sen bara dra en rövare och vittna att man gripit personen direkt efter jakt från brottsplatsen.

Man kan också misshandla den man gripit. Det går att göra obehagliga saker utan att det blir någon större märken/skador på kroppen.

Väktarna är hala hela samhället är halt. Ingen kommer att ge igen på väktar asen.

Men jag tror inte det var CSG som kladdade ner Gullmars.. Som någon redan skrev..

Mycket skit skulle jag kunna tåla men skulle en väktare på något sätt misshandla mig mer än vad som eventuellt kanske skulle krävas vid just själva gripandet skulle jag inte tveka en sekund på att ge igen på ett eller annat sätt vid givet tillfälle. Även väktare har privatliv.
Citera
2016-04-22, 16:09
Medlem
mrkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Mycket skit skulle jag kunna tåla men skulle en väktare på något sätt misshandla mig mer än vad som eventuellt kanske skulle krävas vid just själva gripandet skulle jag inte tveka en sekund på att ge igen på ett eller annat sätt vid givet tillfälle. Även väktare har privatliv.
Inte csg. Flesta utav dom sitter väl hemma och övar ansikten och letar writers på sociala medier
Citera
2016-04-25, 14:25
Medlem
Såg att någon spitade på mig, 3 andra writers idag.
Nu fattar jag inte varför det hände. Visst, om det hade varit en throw eller något liknande så hade jag varit ok med det. Men nu hade denna jävlen bara målat över andra omotiverat.
Citera
2016-05-11, 18:16
Medlem
thatdumbfucks avatar
RGE vs G4S.. Sett massa tags och pieces av G4S spittade av RGE §
Citera
2016-05-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thatdumbfuck
RGE vs G4S.. Sett massa tags och pieces av G4S spittade av RGE §

Som i det allra flesta fall av beef så handlar det säkert om något så fånigt som en tag som blivit överkörd oavsiktligt men som vanligt när det är äldre som kör över yngre ska man ge sig ut och spitta allt för att känna sig lite tuff.
Citera
2018-11-24, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrkay

Skaparen? Vem menar du nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in