2016-04-01, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
I sådana fall är dom inte svenska. Dom svenska oxycontin 5 mg är ljusblå med text oc 5

Ok, vågar inte stoppa i mig den utan ett säkert svar på vad det är. Kan du säkert säga att det inte är en svensk oxy?
Citera
2016-04-01, 20:24
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Ok, vågar inte stoppa i mig den utan ett säkert svar på vad det är. Kan du säkert säga att det inte är en svensk oxy?

Nej inte 100% säker, jag kollade på FASS. Hittade inge avregisterade oxycontin som stämde in på din bild heller.
Citera
2016-04-02, 05:18
Medlem
fick av en vän en påse påstådda utländska 1mg krossade roppar, gula till färgen, pissgul lösning blir det med. De skulle snortas drf krossade han dem (han körde själv o bjöd och ser ingen anledning till att han skulle småblåsa mig, skulle va S****ska enl personen o han är.ingen kran.ser inte mening,med att lura på småpengar.). blir tröttare än på Diaz, ikto och ångesten släpper.

kan han själv blivit lurad kanske tex annan benso? smakar inte mkt o svider knappt vid nasalt intag. distinkt smak vid vaporizering (inte särskilt äckligt i,jmf med andra mediciner). boostar opi-nodd mer än många andra bensos. inte handskats med fm1 elr krossade ägg, drf oro att det är något annat. Någon som tror det är flu? hur o hur mkt ska man röka med viSs tolerans?
tog ner en från centralstim session helt och lär somna direkt.

vidare inspektion
imorgon, tror det är faktiskt rätt vara trots frågeställningar och suspektionen.

Om någon kan något om detta, snälla PMa eller posta här.
Citera
2016-04-03, 14:56
Bannlyst
Citat:
Detta ska vara en oxycontine 5 mg men hittar inget som tyder på att det är så. Kan någon bekräfta?

http://tinypic.com/view.php?pic=ixv8ms&s=9#.Vv44EVLLcUw

Får jag inget säkert svar på detta snart så spolar jag ner skiten, stör mig på den lilla rackaren. Gillar inte att ha tabletter liggandes i onödan.

Någon som kan beskriva hur oxy ska smaka om jag skulle få för mig att suga lite på den?
Citera
2016-04-03, 19:07
Medlem
Fick sömnpiller av en vän, någon som vet vad det är?

Hej flashback!

Fick dessa av en vän;
http://i63.tinypic.com/1731pv.jpg
Står inte ett jota på dom, helt vita.

Sa att det var sömnpiller men mindes ej vad dom hette men att dom skulle påminna om Theralen.
Jag vill veta vad det är och om jag kan ta dom för att sedan vakna 8h senare för att knega
Antar att utseended är till föga hjälp i pillerträsket men det kanske finns någon som vet?

[Edit]: Sry om fel forumdel. Hittade ingen typ "Vad är detta?"-tråd.
Senast redigerad av Nill.Weiss 2016-04-03 kl. 19:08. Anledning: Missade att nämna en sak :p
Citera
2016-04-03, 21:28
Medlem
SalvadorDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nill.Weiss
Hej flashback!

Fick dessa av en vän;
http://i63.tinypic.com/1731pv.jpg
Står inte ett jota på dom, helt vita.

Sa att det var sömnpiller men mindes ej vad dom hette men att dom skulle påminna om Theralen.
Jag vill veta vad det är och om jag kan ta dom för att sedan vakna 8h senare för att knega
Antar att utseended är till föga hjälp i pillerträsket men det kanske finns någon som vet?

[Edit]: Sry om fel forumdel. Hittade ingen typ "Vad är detta?"-tråd.

Alimemazin.

Ja, de kan ta dem och vakna 8 timmar senare för att jobba. Men du kan va slö i kroppen, tunga ben, trött i skallen.

/SalvadorD
Citera
2016-04-03, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvadorD
Alimemazin.

Ja, de kan ta dem och vakna 8 timmar senare för att jobba. Men du kan va slö i kroppen, tunga ben, trött i skallen.

/SalvadorD

Grymt! Tack för sent/snabbt svar...
Fast finns väl ingen direkt dygnsrytm i dessa forumdelar, hehe
Är du 100% på detta btw? Menar inte att ifrågasätta dina kunskaper i ämnet.
Dom ser ju rätt allmänna ut tänkte jag
Citera
2016-04-03, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvadorD

Alimemazin....

/SalvadorD

Söker på Alimemazin på FASS och hittar bara filmdragerade 5mg. Identiskt med Theralen men i tablettform.
Alltså inga kapslar som jag har. Skulle vara dom där Theralen Retard som slutade säljas -77 men det tvivlar jag starkt på.
Som sagt, är du 100% säker?
Citera
2016-04-10, 12:28
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Detta ska vara en oxycontine 5 mg men hittar inget som tyder på att det är så. Kan någon bekräfta?

http://tinypic.com/view.php?pic=ixv8ms&s=9#.Vv44EVLLcUw
http://www.fass.se/m/produkt/20091230000018/uidpublic

Hade likadana förut. Var ett helvete att leta på vad det var för något.
Citera
2016-04-12, 06:38
Bannlyst
Citat:

Nej det där är inte oxy.
Citera
2016-04-15, 09:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Nej det där är inte oxy.

Vissa hävdar det, vet inte vem/vilka jag ska lita på.
Citera
2016-04-15, 12:37
Bannlyst
Citat:
Vissa hävdar det, vet inte vem/vilka jag ska lita på.

Sitter med en ask oxy 5mg framför mig och dom är ljusare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in