Citat:
Ursprungligen postat av
SkurtDenOnda
Usch fy fan... Nu har jag precis lyckats uppgradera till Hq16. Det var fan inte lätt för man åkte ju på spö precis varje dag utav antingen en warrior-rush eller dom där granatkastande jävlarna.
Jag valde att låta träd växa upp i min bas och sedan när jag var när så skördade jag allting men fick naturligtvis slänga till en bunt sådana där lila gems också...
Nyss hade jag mitt första försök med granatnissarna och dom var lite väl känsliga för minor, men man lär sig.
Men hoppet mellan hq15 och 15 var lite bökigt faktiskt. Det borde jämnas till...
Har ett HQ15, level 39, mina enhets uppgraderingar är maxade för level 11 armory (den blev klar imorse, så håller nu på att köra uppgraderingar där igen).
Kör med 4 skepp tanks (2 tanks på varje) och 2 skepp medics (3 på varje).
Mitt största problem är inte att hålla min bas försvarad, utan att behålla mina resource bases.
Får inte nog med resources via bases, utan är "tvingad" att köra ett par raider om dagen för att kunna uppgradera mina byggnader.
Ska lugna mig lite nu med HQ uppgradering innan alla byggnader är maxade (storage har jag dåligt av känns det som)