Jag hoppas verkligen att LH och hennes familj får upprättelse och svar. Det är helt obegripligt för mig att nån ger sig på en annan medmänniska så här!
Jag skriver inget mer om vad jag anser om hur det gått till, jag har varit där inne i ladan och räknat ut på ett ungefär. Att påstå nåt så dumt och korkat som att Lisa Holm aldrig varit inne i ladan är ju bevis på högt IQ med tanke på alla bevis som hittats.
Jag lutar mig tillbaka och litar på de som utdelat den hittillsvarande domen istället för de som sitter här ute i tråden och försöker påvisa NB:s "oskuld"!

säger jag bara om detta.
Jag förstår inte hur man kan sitta här ute och tramsa när det finns 10 DNA-träffar på NB. Att han inte minns vad han gjort kan bero på att han verkligen lyckades genomföra mordet som han planerat under en längre tid och fick en chock och därefter handlat irrationellt.
I annat fall är han mycket väl medveten om det (han ville ha bort MP från Martorp) och vill väl bli fri så att han kan göra om det. KICK tror jag det kallas.
Man förstår ju hur råbarkad detta monster är, helt utan känslor, när han först mördar och sen vad som händer när han skall ha in Lisas döda kropp i skåpet och kroppen är förvriden i en onaturlig ställning. Hur kan man se på när en annan människa kämpar för sitt liv och stå och dra i snoppen?
Bara att han använder ena rummet för att stå och masturbera i ladan torde väl förklara hur det är ställt och hur planen om att döda en annan människa dyker upp, för han tittade väl på besökande till caféet under sexuella akten och som ordspråket säger "MYCKET VILL HA MER". Det räckte inte till slut.
Också talar det väl för hur det är ställt när man sitter och skiter inne i ladan i rännan. En normal person hade väl lånat caféets toalett eller åkt hem och gått på toaletten där då det är nära till bostaden.
Aivaras har ju sagt att NB muckat med andra under alkoholpåverkan, att AB fick ta hand om NB:s förra hustru och försvara henne vid skilsmässan från NB, att NB varit aggressiv när han druckit och irriterad för minsta lilla samt att NB var den som bestämde hemma.
NB sitter och babblar om att han har en egen dotter i LH:s ålder, jaja, varför umgås han inte med henne då? Enligt vad jag förstått har de inte haft kontakt under många, många år. Varför det?
Nä ni som tror på NB:s oskuld, tänk om. Kan ni ha mer rätt än TR och HR? Är ni utbildade för sånt här? Då hamnar ju ni i samma nivå som IR som är bortvald då Hurtigrutten kommit in i bilden. Finns gyllene pengar att ösa pengar ur om man bara hittar rätt brunn!!!
De tårar man ser när NB brister i gråt vid ena förhöret kallas ÅNGER för sin egen skull för han trodde inte han skulle åka dit!
Jag hoppas HD avvisar honom. Givetvis skall RÄTT GM dömas och avtjäna sitt straff, men det är ju bara det att AB har inte hjälpt sin bror och rentvått honom utan står fast vid sitt vittnesmål om det han sagt, IB var väl rädd för NB så hon drog tillbaka det för det, för när allt kommer omkring så hade ju även hon samma utsaga från början om att NB ville att de skulle tiga om tvätt och att han var hemma.
Folk omkring har ju sett honom komma körande i hög fart söndag 7/6, bl a de som var ute och gick med hundarna. Man känner igen folk när man möter på dom nästan dagligen, konstigare än så är det inte.
Såg ni som undrade vad som händer när han kommer till Litauen. Tror ni han vågar åka dit verkligen? Då måste det väl vara beslut om utlämning till hemlandet där han är född som gäller?
Utplacerat NB:s DNA. Varför då? Han var ju så skötsam och omtyckt så varför skulle någon vilja göra det mot honom?
Nej det tror jag inte på! Sagor.
Rätt ska vara rätt! Amen.