Nej, inte en chans. Lättare att spela T, Liquids val så jag antar att de har bra taktiker inplanerade samt att det inte är Luminositys bästa karta precis. Allt för mycket talar för att Liquid kommer springa iväg relativt enkelt, speciellt med pistol vunnen också.
Här har ni anledningen till att inte jag satsar på cs, varken skins eller pengar
Liquid måste skaffa en mental tränare. Sånt här får inte hända två kartor i rad. Men imponerande av Luminosity.
Luminosity måste inleda kartorna bättre i finalen. Na'Vi kommer inte tappa såna ledningar.
Haha, Fallen tror att de vann för att LG spelade bra. Jag trodde inte att han skulle vara nöjd. Vem som helst kan se att Liquid förvandlades till ett helt annat lag på matchpointen. Man förlorar helt enkelt inte 15-9, 15-6.
Haha, Fallen tror att de vann för att LG spelade bra. Jag trodde inte att han skulle vara nöjd. Vem som helst kan se att Liquid förvandlades till ett helt annat lag på matchpointen. Man förlorar helt enkelt inte 15-9, 15-6.
Tror du han berättar sin kritik i en intervju? Suck.
Dessutom kan du knappast säga att de var dåliga, de vann 10 rundor i rad när det väl gällde.