Citat:
Ursprungligen postat av
Gosif
Därför han ändrade sig i abortfrågan när den blev för het?

Karln vet inte om världen. Ska japan skaffa kärnvapen? Sen där med att motståndaren "började", PRECIS som en femåring.
Har du någon förmåga till kritiskt tänkande?
Vem bryr sig om Japan har kärnvapen, egentligen? Inte bryr jag mig. Pakistan och Nordkorea har dem, inget som förhindrar mig från att sova om kvällarna.
Det är såklart viktigt att en motståndare börjar? Blir man attackerad, är det mer rimligt att svara tillbaka. Self defence kan rädda dig från en livstid i fängelse i USA.
Jag uppmanar er alla att titta på detta klipp om ni vill förstå hur Trump tänker. Klippet är mer än
25 år gammalt och i det säger Trump
precis samma saker som han säger nu.
---------->
https://www.youtube.com/watch?v=jbzTyhIv2B8 <----------
Kort sagt är Trump en form av "amerikansk nationalist". Han bryr sig om vad som är bra för USA främst, och inte för andra länder. Det betyder inte att han är en rasnationalist. I klippet vill han tex ta pengar från japaner och tyskar och använda dem för att hjälpa svarta i Harlem. Trump är trött på att USA ska hjälpa länder utomlands utan att få något tillbaka.
*Trump är inte en fake
*Trump vet vad han snackar om
*Trump är konsekvent när det gäller hans hjärtefrågor (tex abort/homoäktenskap är inget han kommer fokusera på)
*Trump bryr sig om sitt land och det är därför han vill bli president
*Trump struntar i PK och konsensus och använder sunt förnuft