2013-07-24, 18:02
Medlem
chilipreppers avatar
[quote=Bluetit]För att få fylligare läppar. Sen så
Citera
2013-07-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiliprepper
Ja, jag vet inte. Är själv tjej men jag har ju två befintliga läppar och de går lika bra att suga med kan jag tala om.

Undrar om dessa tjejer tror att det är läckert? Jag tycker att det är skitfult och drar mig inte från att ifrågasätta någon som gjort det heller. Har aldrig fått något vidare bra svar. Förutom "men jag hade nästan ingen läpp"
Klart de måste tro att det är snyggt på nå vänster. Kanske inte att de själva rent ärligt tycker att det är snyggt, men att de luras till att tro det pga att det är så det "ska vara". Tycker man något annat tycker man fel. I alla tider har det funnits ett ideal att uppnå och just nu är obefintliga läppar ingen hit.
Citera
2013-07-25, 21:50
Medlem
StigAllans avatar
Det ser redan fördjävligt ut när flickebarnen putar med läpparna utan inlägg.
Att det ens är tillåtet?
HMF är en liten vindpust i jämförelse med ankläppar!
Citera
2013-08-01, 23:22
Medlem
Snirks avatar
Löjligt. Ni pojkar ondgör er av hur illa det ser ut, ändå står ni där och dreglar när ankorna kommer trippande.
Men jo det ser fördärvligt ut. Förstår inte vitsen.
Citera
2013-08-01, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snirk
Löjligt. Ni pojkar ondgör er av hur illa det ser ut, ändå står ni där och dreglar när ankorna kommer trippande.
Jag har aldrig sett någon gå runt med den minen faktiskt. Jag hoppas att få slippa det också. Jag har endast sett fenomenet på foto, eller när ett foto ska tas
Citera
2014-10-14, 16:15
Medlem
Die.young.4evers avatar
Citat:
Har dock aldrig ALDRIG sett någon stå å dregla!! Ser mer ut som om dom tänker, hur fan är tjejen funtad?? Vilka jävla blockmongos asså. Det är då det fulaste jag sett i hela mitt liv,. Och jag kan lova jag har sett mycket i mina dagar.. Man vill ju bara spy
Citera
2014-10-14, 19:44
Medlem
Citat:
Jag är väldigt säker på att det knappast är så. Hade en kvinna sett bra så hade anknäbbar inte varit någon fördel. För många en nackdel (förutom vissa fylle-killar).
Silikonbröst däremot. Där är det väldigt många som ondgör sig över det, men sen när det kommer till kritan så blir många attraherade av stora bröst oavsett om de är äkta eller fejk.

Anknäbbar/kuksugarläppar är totalt ointressant för 99% av alla.

Hos en vacker kvinna är läppar och bröst helt ointressanta. De flesta föredrar naturligt framför opererat. (Även om stora bröst är kvinnligare än jättesmå )
Senast redigerad av Sunonearth 2014-10-14 kl. 20:29.
Citera
2014-10-15, 19:56
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluetit
För att få fylligare läppar. Sen så "minskar" de ju efter ett tag.
Det är ganska enkelt eller vad man ska säga att förstora läpparna en injektion ligger väll runt 5000 kanske.
Ofta vill ju mer ha mest.. Det känns ju som samma med bröst förstoringar, att folk förstorar inte en storlek utan typ tre storlekar..
Jag tror det med; att bilder som den i länken är nog av nyfyllda läppar som snart kommer att dämpa sig och få en mer naturlig fyllighet.
Citera
2016-04-02, 21:08
Medlem
Browngreeneyess avatar
Vad tycker ni killar om fyllda läppar?

Hej,
Jag undrar vad ni killar tycker om fyllda läppar. Tycker ni att sexigt med en blaffig trut eller föredrar ni att man är neutral dvs. Inte fylld? Vad är er reaktion på läppar med fyllda fillers? Vore intressant att veta då det just nu blåser en vind med stora ankläppar.
Citera
2016-04-02, 21:10
Medlem
Nä. Kör på vanliga naturliga läppar. På vissa ser det helt tokigt ut!
Citera
2016-04-02, 21:13
Medlem
Ungefär lika attraktivt som att ha en stor snorbuse hängandes på nästippen.
Citera
2016-04-02, 21:15
Medlem
Tycker inte att det är snyggt med svullna läppar! Det är ett sjukt beteende att gå med ankläppar. Helt fånigt och dumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in