2013-07-24, 16:47
Medlem
Tjejer tror att killar tycker att det är snyggt.

Jag har dock aldrig någonsin hört en kille säga att det är snyggt, så jag vettefan vart skiten kommer ifrån.

Min flickvän menade på att många tjejer försöker få läpparna att se "fylligare" ut genom att puta med dem och att de inte tänker på att det ser förjävligt ut.

Ibland försöker tjejer också att dölja sitt putande bakom ett skämtsamt pussande i luften
Citera
2013-07-24, 16:49
Medlem
chilipreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Jag tycker det ser förjävligt ut och tror nästan de flesta killar håller med mig, men ändå ska tjejer envisas med skiten haha

Jag brukar säga att tjejer gör sig till för att konkurrera ut varandra, egentligen skiter de flesta i vad killar tycker om dem. Dessa tjejer träffar troligen enbart killar som lever i samma ytliga värld som de själva, där ideal får styra deras beslut. Ock då blir det fullt normalt att se ut som en jävla anka, både i hennes och hans ögon.

Jag mår typ illa.
Citera
2013-07-24, 16:56
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
Jag har dock aldrig någonsin hört en kille säga att det är snyggt, så jag vettefan vart skiten kommer ifrån.
Jag har ställt mig samma fråga. Jag har nog frågat flera hundra män om dom tycker ankläppar är snygg, ingen har svarat ja på denna fråga. Dom flesta tycker dessutom att det är ganska äckligt.

Som sagt, helt obegriplig trend.
Citera
2013-07-24, 16:59
Medlem
chilipreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag har ställt mig samma fråga. Jag har nog frågat flera hundra män om dom tycker ankläppar är snygg, ingen har svarat ja på denna fråga. Dom flesta tycker dessutom att det är ganska äckligt.

Som sagt, helt obegriplig trend.

Jag undrar hur det känns att kyssa dem, dessvärre är jag inte flata och jag har lite jobbigt med problem med intim beröring när det kommer till andra förutom min partner
Citera
2013-07-24, 17:00
Medlem
Studsbolls avatar
Avsikten är att munnen skall se sugsugen ut. De vill med detta locka mannen till sig. Att de ser ut som en anka istället förstår de inte, de arma flickebarnen.
Citera
2013-07-24, 17:00
Medlem
Det ser ut som en omvänd före- och efterbild. Hade det varit så hade man i alla fall kunnat glädjas åt att problemet var åtgärdat. Det ser inte ut som något annat än en missbildning.
Citera
2013-07-24, 17:07
Medlem
Jag har aldrig hört en snubbe säga att det är snyggt, bara att det ser förjävligt ut.
Sitter det andra tjejer och säger "fan vad snyggt det blev" bara för att jävlas och slippa konkurrens eller hur kommer det sig att dårskapet fortsätter?.

Linda Rosing såg ut som hon blivit misshandlad när hon började med anknäbben. Att det skulle följas av andra tjejer flera år efter är en kraftig gåta.
Tror dom att dom kommer se ut som kärringen Pitt eller vad är grejen?.

Vore kul att höra någon tjej förklara grejen, hur går tankarna?.
Citera
2013-07-24, 17:09
Bannlyst
överläppen ser ut som en stor chorizo, ser helt mongo ut
Citera
2013-07-24, 17:17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliprepper
Jag undrar hur det känns att kyssa dem
Bara tanken gör mig lite illamående....
Citera
2013-07-24, 17:28
Medlem
chilipreppers avatar
Ja, jag vet inte. Är själv tjej men jag har ju två befintliga läppar och de går lika bra att suga med kan jag tala om.

Undrar om dessa tjejer tror att det är läckert? Jag tycker att det är skitfult och drar mig inte från att ifrågasätta någon som gjort det heller. Har aldrig fått något vidare bra svar. Förutom "men jag hade nästan ingen läpp"
Citera
2013-07-24, 17:38
Medlem
BalleFjongbergs avatar
Finns fan inget fulare än "duckface".
Citera
2013-07-24, 17:47
Medlem
För att få fylligare läppar. Sen så "minskar" de ju efter ett tag.
Det är ganska enkelt eller vad man ska säga att förstora läpparna en injektion ligger väll runt 5000 kanske.
Ofta vill ju mer ha mest.. Det känns ju som samma med bröst förstoringar, att folk förstorar inte en storlek utan typ tre storlekar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in