Citat:
Ursprungligen postat av
Mextreme
Jaså:
I direkt anslutning till en av Sveriges mest frekventerade rastplatser med Burger King/Dinners.
Lägg av nu ditt hjon.
Haha!
Nu sitter du alltså och dammsuger tråden på mina inlägg för att kunna missförstå, vantolka och bygga dina halmgubbar.
Du verkar missa ordet "tycks", som markerar att det är ett preliminärt ställningstagande som andra i tråden gärna får komplettera eller revidera. Som jag nyss skrev så har jag gjort detta själv efter att studera kartorna närmare. (Jag hade inte sett rastplatsen på kartan när jag gjorde min första preliminära analys av hur man kunde ta sig fram till vägens ände.)
Du kan väl fråga dig själv varför du väljer att gräva fram ett äldre inlägg av mig, när du precis blivit presenterad ett senare med en mer välgrundad beskrivning av lokaliteterna! Jag kan inte se något annat skäl till detta barnsliga beteende än att du vill tramsa och försöka desavouera mig för att du känner dig kjänkt [sic] av att ha blivit ordentligt tillrättavisad av mig.
Men lille stumpen! Varför erkände du inte från början att du var dåligt insatt i ärendet och att du inte förstod att det handlade om en
bilbrand, som alltså inte är en bilolycka? Varför, åh varför, ska du nödvändigtvis ägna dig åt en massa tramsande och förstöra tråden för att du fått din bräcklig självkänsla sårad?
Sluta nu förstöra tråden med ditt trams! Du tillför inget genom att leta fram mina gamla inlägg när senare mer utförliga redan skrivits av mig i tråden.