Citat:
Ursprungligen postat av
arallaupptagna
Trevlig och jordnära? Skulle snarare kalla honom självgod och gravt uppmärksamhetskåt. Väldigt oskön de gånger jag varit i hans närhet. Så rik lär han inte vara heller. Dock har du rätt i att han ser bra ut för sin ålder och får ligga mer än de flesta.
Jag glodde lite på hans instragram och han hade några videoklipp där han björken hade ett förtroligt samtal med en gran, fast det visade sig vara en tall. Trevlig och jordnära humor.
Såg även bild där han var glad över sin nya tv, en 55 tummare oled och andra försökte bräcka honom i kommentarerna med dom minsann köpte 65-75 tummaren. Han hade säkerligen haft råd köpa 75 tummaren men han var glad över den mindre modellen.
Han spelade även in en låt för några år sen, något youtubeklipp och fan vad alla bashar honom. Vad är det för fel att sjunga in en låt vid 40+ om han alltid velat göra det?
Han tränar, är sund och har en riktigt bra kropp och han tar inte steroider. Jag gillar människor som försöker göra det bästa av sig själv på naturlig väg medans jag ser ner på fetton, sunkiga och nerdekade avundsjuka människor som försöker trycka ned såna som Martin.
Jag tycker han verkar glad, trevlig, artig, rolig och en vilja att leva livet och träffa massa tjejer.
Det finns mängder av personer som Martin med samma kändisstatus som verkar riktigt dryga, otrevliga och osympatiska.