Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Berätta då för mig varför hon ljög i slutförhöret som du älskar att hänvisa till.
HovR:
Slutförhör i Litauen:
Gör bokbål på den där litauiska bibeln - den är inte värd ett jota när lögnerskan lägger handen på den.
Denna kroppsundersökning är rutin och detta gjorde Rönnbäck så stor affär av att ordförande ifrågasatte vad i hela friden detta skulle ha för bäring.
Det partiet under rättegången är det mest patetiska anförandet i hela rättegången - rent trams från Rönnbäck i ett försök att påvisa hur kränkt stackars Irina är.
OM det inte hade varit så extremt långsökta försök hade både IB och Rönnbäck kunnat ta poäng men det som togs upp sänkte snarare trovärdigheten markant.
Du måste se lögner i varje vägkrök. Det finns inga lögner - det finns osäkerhet. Och ett jävla tolkkaos. Något skrev att Hurtig borde lyssna på förhören med en god tolk. Jag håller med.
Du tycker förresten inte att Bj*rn S*hl ljög när han sa "mig veterligt" efter han påstod att NB ljugit?
Eller när han påstod att litauiska bilen hade omkastade bokstäver?
Eller om busskortet han såg och inte såg samtidigt?
Vill du leta lögner - då ska du leta i förhören av BS och i hans vittnesmål.
Om kroppsbesiktningen av NB och AB står med fupen ska givetvis IB:s också stå med. Men det finns ett svar på varför det mörkades liksom att trosorna försvann.
Du har dålig koll på andras social koder. Det är en stor brist. Samma brist som utredarna visat.