2016-03-30, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagro
Om Irina skulle ha ljugit det skulle ha kommit fram vid förhören med förhörsledarna, därför de var duktiga på att grilla både Nerijus och Irina de skulle inte haft en chans att komma med lögner.
Irina var psykiskt pressad under förhören i Sverige därför hon visste inte vad de hittar på mot henne, det sades bland annat att hon riskerade fängelse för att hon tvättat Nerijus byxor, som helt säkert ökade på rädslan, hon tänkte på sin son som kunde bli utan förälder.
För Irina och Aivaras de behöver endast se vad som hände med Nerijus, därför de vet sanningen.

Irina ljuger och det är ju konstaterat då två instanser inte lagt någon större vikt vid hennes vittnesmål som ändrats vid flera tillfällen. Inte brydde hon sig nämnvärt mycket om sin son. Han var ju i princip redan föräldralös. Irina har sannerligen kommit lindrigt undan. Rent moraliskt är hon en medbrottsling. En lögnerska som skyddar en äcklig barnamördarare ger jag inte mycket för.
2016-03-30, 14:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Irina är ett mycket starkt och viktigt vittne därför hon vet till 100% om Nerijus var hemma i bostaden vid 19.00 tiden, som gör att hon kan avgöra om han var någon gärningsman för Lisa.
Irina och Nerijus har haft omfattande förhör av förhörsledarna, som det vid analys av förhören visar att Nerijus fanns hemma i bostaden vid 19.00 tiden och han kan därför inte vara någon gärningsman.
Nu finns det mycket annat som kompletterar att Nerijus var ingen gärningsman, som gör att det finns inget tvivel att han är oskyldig till mordet på Lisa.
Irina har sagt vid förhör i Sverige att Nerijus fanns i bostaden 19.00 och vid förhör av svensk polis i Litauen sade hon att hon var 100% säker att Nerijus fanns i bostaden 19.00.
Hon är det mest lögnaktiga stycke som skådats. Hennes trovärdighet är fullständigt under isen med tanke på hur hon ändrar tidigare uppgifter och ljuger - redan i slutförhör i Litauen.
Det finns ingenting som har bärkraft i hennes utsagor och hon bygger påståendet om kl 19 på rena lögnerna.
I slutförhör sa IB följande lögner:
Citat:
Hon säger att Nerijus pratade med sin mamma vid 19-tiden. Även Gustav har sett Nerijus vid 19-tiden. Därför måste Nerijus varit hemma redan kl 19:00.
När Rönnbäck börjar förhöra henne i HovR så uppger hon däremot korrekt tidsangivelse och det intressanta här är att Rönnbäck vill inte in på denna linje alls - hon stryper av Irinas pladder med orden att de redan diskuterat detta, det ska inte pratas mera... Ja, gissa varför? Rönnbäck vet att IB ljugit i förhör tidigare och vill absolut inte ha en dialog om detta mer detaljerat:
Citat:
– Sedan vet jag helt säkert att han ringde mamman via Skype klockan 19.35.
– När jag kom till Litauen försökte jag säkra den här tiden när han ringde. Men då fanns det inga samtal på Skypen. Det var bra att hans mamma sparade det.
Vi har gått igenom det här med SKype. Det behöver vi inte pratar mer om, säger Inger Rönnbäck.
ÅK tar givetvis upp detta - när kärringen börjar inse att hon är inmålad i ett hörn så har hon fräckheten att ifrågasätta ÅK frågor och ställer en motfråga om hur länge han ska hålla på! Utöver detta har nu även Choni ramlat in i sammanhanget (som kl 19-bevisning) vilket givetvis inte funnits med förut i förhör. Mer nytillkomna påståenden således (retroaktiv komplettering):
Citat:
– Hundra procent säker. Två hundra procent säker på att han var hemma klockan 19.00.
Minns du varför du sa att du minns att klockan var 19.00?
– Därför att det var tiden när gårdsägarens son körde där. Ni kan kolla med honom, han skulle sett samma som jag sett.
Var det något mer som du hängde upp klockan 19.00 på?
– Därför att vi pratade med gårdsägarens fru och jag frågade hur dags sonen kom och hon sa klockan 19.00.
Så det är gårdsägarens fru som har sagt det?
– Ja.
Du sa då också att du visste att Nerijus hade Skypat med sin mamma vid den här tiden?
– Jag hörde det och jag kollade. Kom och frågade om han pratar med mamma.
Precis, men det var inte klockan 19. Du sa själv här förut att det var klockan 19.45...
– Klockan 19, 19.35 låg han i sängen och vilade.
Hur länge ska vi hålla på med det här?

Ja, till jag är klar, svarar åklagaren
Det är fullständigt begripligt att hennes vittnesmål sågats med knäskålarna av rätten. Genomgående ett enda svammel, tillrättaläggande och lögner.

nlt liverapportering HovR.
Senast redigerad av develi 2016-03-30 kl. 14:47.
2016-03-30, 15:08
Medlem
develis avatar
Citat:
Enligt FUP 1488
Nerijus sitter ensam på trappen framför bostaden, när det kom fram en Audi 3 som körde till herrgården, som Nerijus vet om att det var Gustavs bil.
Då klev en kvinna fram och sedan ser Nerijus tydligt att det var Gustav, de gick in till herrgården och kanske stannde där 5 minuter och kanske inte ens det enligt Nerijus.
Nu hade Irina kommit ut på trappen och både Nerijus och Irina såg när de kom tillbaka båda två och satte sig i bilen
Ta och sätt in citattecken - det är mycket missvisande när du lägger in egna ord i samband med vad du tar ur FUP och ska få det att verka som om det är NBs egna ord. Det hör till grundkunskap att inte förvanska texter och förvirra läsaren.
Här ska du få se på två som svamlar rejält om detaljerna trots att ett tappert försök till att vara samstämmiga uppenbart skett.
NB sitter själv på trappan och det enda som IB sen ser när hon väl kommer ut är när GJ åker därifrån. IB i FUP:
Citat:
"Ja, jag går ut och han sitter där och röker, och jag gick ut för att röka också och Gustav han var på väg därifrån"

"Nej, jag såg bara att Gustav var på väg att åka därifrån"
Däremot förvanskar hon även detta i HovR och påstår hon ser när GJ kommer - dvs ännu en förändring av tidigare förhör samt säger att hon ser honom stå på trappan vilket hon heller aldrig uppgett förut:
Citat:
– Klockan sju är jag helt säker eftersom gårdsägarens son åkte till Arne Jönsson med sin dotter.
Hur vet du det?
– Vi satt tillsammans. Jag och min man. Avståndet var 30–40 meter, hur kunde man missa det? Jag har mina ögon, jag är inte blind, säger hustrun.
– När sonen kom till Arne var han där 3–5 minuter. De pratade på trappan och sedan åkte han iväg med sin dotter.
Detta ska tilläggas i sammanhanget från rättegången:
Citat:
Efter tingsrättsförhandlingen har inte Nerijus restriktioner längre. Det betyder att ni har pratat med varandra. Hur ofta pratar ni med varandra?
– Väldigt ofta.
– Jag skickar pengar till honom och han köper telefonkort.
Har ni pratat om den här rättegången?
– Huvudsakligen pratar vi om det som vi är intresserade av. Vår familj och släktingar.
Har ni pratat om den här rättegången? Ja, eller nej?
– Jag vill inte svara på den här frågan. Du personligen vet.
Varför vill du inte svara på frågan är intressant?
– Varför ska jag berätta vad vi pratar om. Jag och min. Så smutskastad som jag var då.
Linda Hallstedt säger att hustrun måste svara på frågan om de har pratat om rättegången.
– Ja, vi har pratat, säger hustrun.
När hon väl diskuterar detta i HovR har hon lagt till det som NB däremot har sagt - att GJ var där runt 5 minuter OCH att hon satt och såg detta - vilket hon som sagt inte uppgett alls i tidigare förhör. Däremot tycks hon inte ha talat sig samman tillräckligt bra med sin man om detaljerna för enligt honom går de in i huset.. IB har gjort nya tillägg om att de stod på trappan däremot.
NB i FUP:
Citat:
jag såg hur från Arnes hus gick in två personer och min hustru såg samma sak och verkligen det var före åtta och vi har inte ens åkt än till Källby
NB har inte heller ordning på sina lögner jämfört med IB. Han säger att de gick ut ihop för att röka - hon sa att hon däremot kom ut och fann honom på trappan..
Citat:
Vi, med hustrun gick ut…
Mmm
… för att röka…
Mmm
... framför vårat hus så är det Arnes, våran arbetsgivares hus…
Mmm
… och då kom fram en Audi 3, jag vet att det Gustavs bil
Mmm
Äh, och då klev fram en kvinna och sen såg jag tydligt det var Gustav, dom gick in, det
kanske gick fem minuter, inte ens det, dom kom tillbaka båda två och satte sig in i bilen
Senast redigerad av develi 2016-03-30 kl. 15:15.
2016-03-30, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hon är det mest lögnaktiga stycke som skådats. Hennes trovärdighet är fullständigt under isen med tanke på hur hon ändrar tidigare uppgifter och ljuger - redan i slutförhör i Litauen.
Det finns ingenting som har bärkraft i hennes utsagor och hon bygger påståendet om kl 19 på rena lögnerna.
I slutförhör sa IB följande lögner:
När Rönnbäck börjar förhöra henne i HovR så uppger hon däremot korrekt tidsangivelse och det intressanta här är att Rönnbäck vill inte in på denna linje alls - hon stryper av Irinas pladder med orden att de redan diskuterat detta, det ska inte pratas mera... Ja, gissa varför? Rönnbäck vet att IB ljugit i förhör tidigare och vill absolut inte ha en dialog om detta mer detaljerat:

ÅK tar givetvis upp detta - när kärringen börjar inse att hon är inmålad i ett hörn så har hon fräckheten att ifrågasätta ÅK frågor och ställer en motfråga om hur länge han ska hålla på! Utöver detta har nu även Choni ramlat in i sammanhanget (som kl 19-bevisning) vilket givetvis inte funnits med förut i förhör. Mer nytillkomna påståenden således (retroaktiv komplettering):

Det är fullständigt begripligt att hennes vittnesmål sågats med knäskålarna av rätten. Genomgående ett enda svammel, tillrättaläggande och lögner.

Om förhörsledare skulle förhöra på detta viset vittnen Adriana då skulle blir väldigt intressant Undrar hur du, develi skulle kalla henne då.
En gång hon säger en sak, nästa gång en annan sak. Rekommenderar läsa i FUP.
Väldigt synd att dem moderna svenska mordutredarna hade glöm att det finns lögndetektorn som visar när misstänkt eller vittne ljuger och när säger sanningen. Varför har man inte använt den i detta mordfall? Är det kostnader som förhindrar eller utredare vet att den kan visa en anna sanning än de vill höra och vill inte ställa sig i en dumt situation.
2016-03-30, 15:36
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Om Irina skulle ha ljugit det skulle ha kommit fram vid förhören med förhörsledarna, därför de var duktiga på att grilla både Nerijus och Irina de skulle inte haft en chans att komma med lögner.
Irina var psykiskt pressad under förhören i Sverige därför hon visste inte vad de hittar på mot henne, det sades bland annat att hon riskerade fängelse för att hon tvättat Nerijus byxor, som helt säkert ökade på rädslan, hon tänkte på sin son som kunde bli utan förälder.
För Irina och Aivaras de behöver endast se vad som hände med Nerijus, därför de vet sanningen.

Om Irina skulle ha ljugit ? Det har väl kommit fram med stor tydlighet .
Det var ju det hon gjorde , särskilt i slutförhöret .
Vad kallar du det annars att ändra sitt vittnesmål under tidens gång ?
Dom borde ha burat in henne också för hennes jävla lögner under sista förhöret .
Oj , stackars liten Irina , var hon pressad över att ha tvättat mördaren Nerijus byxor .
Hon var väl snarare pressad av att veta att hennes man blivit en mördare .
Sonen har hon väl aldrig ägnat en tanke , då skulle hon väl inte flyttat till Sverige
för att leva ihop med en skitig mördare . Vilken totalt kass mor hon måste vara .
Det som hände med Nerijus var ju det helt rätta , mördare ska sitta inburade .
2016-03-30, 15:37
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudharma
Om förhörsledare skulle förhöra på detta viset vittnen Adriana då skulle blir väldigt intressant Undrar hur du, develi skulle kalla henne då.
Hahahaha - rekommenderar mig att läsa FUP.

Det har ingenting med förhör att göra eftersom det handlar mycket tydligt om hur hon ändrar sig på mängder med detaljer samt ljuger om bland annat skype tiden för att bekräfta tiden kl 19.

Det är snarare patetiskt att blunda för det som är så fullständigt uppenbart gällande hennes svammel.
Citat:
En gång hon säger en sak, nästa gång en annan sak.
Eh.. Ja, just det ja.

Att påstå att människan ändrar sig för att hon är förtryckt av förhörsledaren när det framkommer vid minst fem olika tillfällen att han bett henne säga att han var hemma från kl 18 samt att inte berätta att hon tvättat - är helt rubbat.

SPECIELLT med tanke på hennes eget ordval så ses det att det rakt inte är framtvingat utan snarare en vilja från henne själv:
Citat:
" Är det okej om jag förklarar ( ohörbart…)
Jättegärna
( ohörbart…) hade varit på morgonen och vi röker, då hämtade eller skulle det väldigt olyckligt att hans byxor var smutsiga igår, visst var det inte var det opassande av mig att göra det, då sa jag kanske det var du som gjorde något mot tjejen, då kollar han på mig och säger är du helt galen eller, och då säger ja, och sa till mig, eller till oss, tänk inte berätta att du tvättade kläderna, annars börjar dom misstänka mig, då sa han det
Mmm, var det då han sa också att ni skulle tala om vilken, att han var hemma innan klockan var sex? Jag kom tillbaka innan arton inte senare sa han "
Senast redigerad av develi 2016-03-30 kl. 16:10.
2016-03-30, 15:58
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Om Irina skulle ha ljugit ? Det har väl kommit fram med stor tydlighet .
Det var ju det hon gjorde , särskilt i slutförhöret .
Vad kallar du det annars att ändra sitt vittnesmål under tidens gång ?
Dom borde ha burat in henne också för hennes jävla lögner under sista förhöret .
Oj , stackars liten Irina , var hon pressad över att ha tvättat mördaren Nerijus byxor .
Hon var väl snarare pressad av att veta att hennes man blivit en mördare .
Sonen har hon väl aldrig ägnat en tanke , då skulle hon väl inte flyttat till Sverige
för att leva ihop med en skitig mördare . Vilken totalt kass mor hon måste vara .
Det som hände med Nerijus var ju det helt rätta , mördare ska sitta inburade .
Om det vore en lögn.. Hon har ändrat på exakt allt vilket fullständigt förstör trovärdigheten. Att dra in henne visar snarare hur oerhört svagt ett anhörigvittne riskerar vara ..
Hon har lämnat sin son för att göra följande:
Citat:
Jag är här för att laga mat och hjälpa min man. Ibland hjälper jag Fru Arne Jönsson.
Citat:
Nej, vi är hemma och jag plockar ogräs, lagar mat och tar hand om min katt.
Utöver detta säger hon sig vara spontan och göra det hon får lust med som nöje - dvs tvätta hans skitiga kalsonger:
Citat:
Fick bara lust. Jag är väldigt spontan. När jag vill göra något så gör jag det.
Senast redigerad av develi 2016-03-30 kl. 16:17.
2016-03-30, 17:08
Medlem
Citat:
Hahahaha - rekommenderar mig att läsa FUP.

Det har ingenting med förhör att göra eftersom det handlar mycket tydligt om hur hon ändrar sig på mängder med detaljer samt ljuger om bland annat skype tiden för att bekräfta tiden kl 19.

Det är snarare patetiskt att blunda för det som är så fullständigt uppenbart gällande hennes svammel.

Eh.. Ja, just det ja.

Att påstå att människan ändrar sig för att hon är förtryckt av förhörsledaren när det framkommer vid minst fem olika tillfällen att han bett henne säga att han var hemma från kl 18 samt att inte berätta att hon tvättat - är helt rubbat.

SPECIELLT med tanke på hennes eget ordval så ses det att det rakt inte är framtvingat utan snarare en vilja från henne själv:

Vad är det med dig egentligen? Är du trött efter hela arbetsdag i flashb?
Du har inte förstått vad jag menade. Jag menade att du borde läsa i FUP hur Adriana ändrar sina uppgifter. Och varför kallar du inte henne för lögnerska?
2016-03-30, 17:41
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Om det vore en lögn.. Hon har ändrat på exakt allt vilket fullständigt förstör trovärdigheten. Att dra in henne visar snarare hur oerhört svagt ett anhörigvittne riskerar vara ..
Hon har lämnat sin son för att göra följande:
Utöver detta säger hon sig vara spontan och göra det hon får lust med som nöje - dvs tvätta hans skitiga kalsonger:

Irinas vittnesmål = 0 trovärdighet .
Ett skämt att det ens tas med i en svensk domstol .
En riktig mor sätter alltid sitt barn i första rummet .
Då flyttar man inte till ett annat land och lämnar sitt barn .
Eller ljuger ihop fantasier för att hjälpa en kvinnomördare .
Lagarna borde ändras så att hon kan bli dömd för sina lögner hemma i Litauen .
Senast redigerad av boidis12 2016-03-30 kl. 17:44.
2016-03-30, 17:44
Medlem
develis avatar
Citat:
Vad är det med dig egentligen? Är du trött efter hela arbetsdag i flashb?
Du har inte förstått vad jag menade. Jag menade att du borde läsa i FUP hur Adriana ändrar sina uppgifter. Och varför kallar du inte henne för lögnerska?
Inte det minsta trött - jag kan allt hänga i ska du se.
Hon ljuger och yrar nämligen rätt friskt den här damen. Adriana har inte ändrat en uppgift så det dravlet kan du stoppa upp där solen inte skiner.
Men åter till lögnerskan Irina:

I HovR får IB frågan om hennes DNA på trosorna och kontrar med att vara spydig via motfrågor istället för att ha normal samtalston till Åklagaren:
Citat:
Vi vet att ditt dna finns på Lisa Holms trosa. Hur kommer det sig?
– Hur? Det är ni som har fått det här resultatet. Det bör vi fråga er. Hur kom ni fram till det?
Sen tar hon upp duschandet och nu påstår hon att hon sagt att hon inte visste om nåt försvann:
Citat:
– Innan flickan försvann hade vi ett besök hemma. Då var jag och duschade och jag vet inte vem det var. Jag vet inte om det försvann något.
Du har tidigare sagt att det inte försvann något, säger åklagaren. Och han är nöjd så med frågor.
Jag har sagt att jag inte visste om något försvann, säger hustrun.
I slutförhör via FUP sa hon dock att ingenting saknades:
Citat:
På frågas från advokat Silva senare i förhöret så uppger Irina, att hon inte saknade något i längenheten eller att det var någon oordning.
Till Rönnbäck säger IB att han var hemma två ggr vilket återigen är en helt ändrad uppgift:
Citat:
– Under tiden mellan klockan 17.00–17.40 var han hemma två gånger för att hämta en bättre sax för att klippa metall.
ÅK ställer givetvis frågor om denna nya uppgift. Då blir hon spydig då hon ställs mot väggen och ifrågasätter dokumentationen under förhör..
Citat:
Citat:
Citat:
Du säger att han åkte iväg klockan fyra på eftermiddagen för att ordna det här fönsterblecket. Har jag förstått dig rätt att han kommer hem två gånger för att leta efter bättre sax att klippa med?, undrar åklagaren.
– Ja. Rätt!
Citat:
Han kom hem två gånger för att leta verktyg. En gång sa han att han letade efter sax.
Vad letade han efter andra gången?
– Hur kan jag veta?
Att jag frågar är att det är helt nya uppgifter. Det finns inte utredningen att han varit hemma två gånger och letat verktyg.
Jag vet inte varför utredarna noterat och om de skrivit allt som sagts under förhören.
ÅK undrar givetvis vad hon menar om att han kom två ggr då hon inte sagt det tidigare och läser ur förhör. Då anklagar hon honom för att vilseleda henne i HovR.
Citat:
Ok, men det står så här. Lite längre frågar förhörsutredaren och du säger att Nerijus har varit hemma hela tiden från 17.20 fram till att ni åker till affären, säger åklagaren. Då svarar du ja.
Nu försöker ni vilseleda mig, säger hustrun.
FUP:
Citat:
I första försöket så är han helt hemma:
Citat:
Efter vad jag förstår på dig så har Nerijus varit hemma hela tiden mellan 17.20—30 och fram till dess att ni åker till affären.
Ja
I förhöret efter då vet hon inte om han var hemma:
Citat:
Efter att Nerijus kom 17.30 så är Nerijus hemma hela tiden fram till kl 20.00, är det korrekt?
Jag vet inte. Vi satt vid datorn. Jag lagade pannkakor den eftermiddagen. Aivarus gillar det, jag stekte och Aivarus åt och så kom Nemars senare.
I nästa förhör i FUP (20/6) säger hon att han åker, kommer hem en sväng, drar iväg och så tvättar hon, han skypar och så drar de till affären:
Citat:
jag skickade honom iväg klockan fyra och sedan letade han efter det här vinkeljärnet och saxen och sedan kommer han hem och säger att han är färdig med det
I HovR har hon levererat en fjärde variant dvs att han plötsligt var hem två ggr och hämtade verktyg.

TROVÄRDIGHET NOLL och en redig lögnerska.

nlt liverapport HovR.

Eftersom du står så frågande om hennes lögner så har jag gjort en sammanställning över dagen till dig som du kan fördjupa dig i:

Citat:
Senast redigerad av develi 2016-03-30 kl. 18:02.
2016-03-30, 17:54
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Väldigt synd att dem moderna svenska mordutredarna hade glöm att det finns lögndetektorn som visar när misstänkt eller vittne ljuger och när säger sanningen. Varför har man inte använt den i detta mordfall? Är det kostnader som förhindrar eller utredare vet att den kan visa en anna sanning än de vill höra och vill inte ställa sig i en dumt situation.
Citat:
Lögndetektorer används inte som bevis vare sig för friande eller fällande dom i Sverige.
Citat:
Det finns motmedel mot lögndetektorer. Ett sätt är att bita sig i tungan eller pressa tårna hårt mot golvet eller på annat sätt skapa en fysiologisk stress.

För personer med vissa typer av personlighetsstörningar samt personer som varit drogpåverkade i den situation förhöret gäller är tillförlitligheten av lögndetektorertest särskilt låg.

Vidare visas att den största tillverkaren av fonetiska lögndetektorer i själva verket är en ren bluffmakare.
https://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%B6gndetektor

Citat:
Det land som använder lögndetektorn mest är USA. Där används den inte bara vid förhör av misstänkta brottslingar, utan till och med ibland vid anställningsintervjuer och intern-utredningar på företag - i vissa fall kan det röra sig om hundratals eller till och med tusentals personer som får underkasta sig polygraftester.Även om träffsäkerheten skulle ligga på 95 procent - vilket det alltså inte finns några bevis för - skulle det innebära att av 100 testade skulle fem stycken kunna pekas ut felaktigt.

Det andra stora problemet är att skyldiga kan klara sig undan, som Ames-fallet visade. Det finns rent av amerikanska firmor som anordnar kurser om hur man lurar en lögndetektor.
Citat:
Används inte i rättegångar - ens i USA
Men även i polygrafens förlovade land USA är maskinen väldigt kontroversiell. Medan
säkerhetsorganisationer som FBI och CIA fortfarande gärna använder polygrafer har högsta domstolen faktiskt sagt att den inte bör få användas som bevis i rättegångar.

http://www.idg.se/2.1085/1.72649
2016-03-30, 18:27
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
TROVÄRDIGHET NOLL och en redig lögnerska.

nlt liverapport HovR.

Eftersom du står så frågande om hennes lögner så har jag gjort en sammanställning över dagen till dig som du kan fördjupa dig i:
Ja, hon snärjer in sig i så mycket lögner så hon har inte reda på nånting till slut.
Så blir det ofta för LÖGNHALSAR. Bättre att hålla sig till sanningen hela jävla tiden
så slipper man stå där sen och göra bort sig.
Kännetecknande för usla lögnare som Irina är att de ofta reagerar med
aggressivitet och kaxighet när de pressas och ställs mot väggen.

Tänk att hon kan vilja fortsätta vara ihop med en person som hon VET har mördat
en ung flicka för sina vidriga lustars skull.
Att hon är så jävla förtryckt av maken eller i sån påtaglig beroendeställning att hon
inte vågar sätta sig upp mot honom köper jag bara inte.
Hon bryr sig inte ett dugg om att någon flicka gått och blivit mördad och att det är
hennes egen man som gjort det, det är henne likgiltigt. Bara han vill vara vid hennes sida
och försörja henne så skiter väl hon i vad han tar sig för utanför hemmet.
Om han så haft ihjäl ett dussin tonårstjejer så spelar det ingen roll för henne.
Hon är förmodligen lika empatistörd som Nero själv.
Ingen tillfällighet att två såna här typer lever samman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in