2016-03-29, 19:35
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Vad gick snett med Freddy Adu? Han klassades väl som en av världens största talanger runt 07-09?

Var det inte en del snack om att han egentligen var betydligt äldre än typ 13, när snacket om honom började bli som störst. Om han då egentligen var typ 4-5 år äldre så kanske han redan hade peakat eller nått sin potential och aldrig blev bättre än han var som trettonåring.
Citera
2016-03-29, 19:41
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Vad gick snett med Freddy Adu? Han klassades väl som en av världens största talanger runt 07-09?

Ja du, du kan ju läsa vad som står i tråden du just nu läser?
https://www.flashback.org/sok/adu?sp=1&t=1232857
Citera
2016-03-29, 22:49
Medlem
Örebro hade en väldigt bra spelare vid namn Jon Lundblad som gjorde väldigt många fina insatser och även en hel del mål i allsvenskan ibörjan av 2000-talet. Har han lagt av eller är han aktiv fortfarande? Hur som helst var det väldigt längesen jag hörde något om honom.
Citera
2016-03-29, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Örebro hade en väldigt bra spelare vid namn Jon Lundblad som gjorde väldigt många fina insatser och även en hel del mål i allsvenskan ibörjan av 2000-talet. Har han lagt av eller är han aktiv fortfarande? Hur som helst var det väldigt längesen jag hörde något om honom.
Vet du inte vad Google är för något?
Citera
2016-03-29, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Vet du inte vad Google är för något?
Jo hurså? Jag trodde denna tråd var till för att ta nämna just bortglömda fotbollspelare och fråga vad dom gör idag eller fortfarande är aktiva. Har du läst rubriken ens?
Citera
2016-03-29, 22:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jo hurså? Jag trodde denna tråd var till för att ta nämna just bortglömda fotbollspelare och fråga vad dom gör idag eller fortfarande är aktiva. Har du läst rubriken ens?
Ja. Jon Lundblad är inte bortglömd. Du har som vanligt (van Hooijdonk, Zoltan Gera, Zlatan Muslimovic, och så vidare) missförstått den här tråden.
Citera
2016-03-29, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Ja. Jon Lundblad är inte bortglömd. Du har som vanligt (van Hooijdonk, Zoltan Gera, Zlatan Muslimovic, och så vidare) missförstått den här tråden.
Nej jag vet vad den här tråden handlar om, annars hade jag inte hängt här. Sedan om du har några problem med att jag råkar ta upp spelare som enligt dig inte är bortglömda får stå för dig, det där tröttsamma argumentet med att be folk att googla säger det mesta.
Citera
2016-04-20, 11:56
Medlem
En spelare som har nämnts i tråden är Bojinov, verkar ha kommit tillbaka rätt bra nu där han har gjort 15 mål på 24 matcher i ligan för Partizan men gått torr i cuperna.

Jag undrar vad som hände med Sverige-dödaren Mpenza?, ser ju på wikipedia att det gick ordentligt utför när han kom till City och därefter i diverse mindre klubbar och sen lade ner karriärern?
Åkte han på skador eller var han aldrig riktigt bra bara?
Citera
2016-04-25, 01:34
Medlem
Boggas avatar
Citat:

Spelade väl i nån finsk klubb sist jag hörde nåt? Nekades av "min klubb" GIF Sundsvall då han inte var bra nog... säger ju en del
Citera
2016-04-25, 21:19
Bannlyst
Andrés Escobar
Citera
2016-05-02, 01:22
Medlem
Minns att jag av någon anlednig i min barndom fascinerades av en särskild spelare, hans efternamn var Aprilla alternativt Asprilla, spelade möjligen i Newcastle.. Whats his story?
Citera
2016-05-02, 11:18
Medlem
Någon som vet var förre Kalmarspelaren Fabio Augusto håller till idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in