2016-03-29, 06:59
Medlem
QueerSchilvias avatar
När tant Camilla springer runt med sin toyboy på en strand i ett reseprogram sponsrat av TV4 och toyboyen kallar tanten för "Babe" är det spyvarning. Alla pussar hit o dit känns totalt fejk.
Citera
2016-03-29, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
När tant Camilla springer runt med sin toyboy på en strand i ett reseprogram sponsrat av TV4 och toyboyen kallar tanten för "Babe" är det spyvarning. Alla pussar hit o dit känns totalt fejk.

Ja det var fan bland det äckligaste jag sett på länge
Citera
2016-03-29, 19:05
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ja kändes väldigt ofräscht på något sätt, vad hade folk sagt om en 42 årig man kutat runt med en liten bimbo på 20 år?
Citera
2016-03-29, 19:49
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Ja kändes väldigt ofräscht på något sätt, vad hade folk sagt om en 42 årig man kutat runt med en liten bimbo på 20 år?

Då hade det nog handlat om sexköp, vilket är förbjudet enligt lag. En anmälan hade säkert gjorts av några PK-kärringar och vänsterfolk, var så säker!

Men det som sexköpslagen säger är ju att det gäller tillfälliga sexrelationer, så därför kan Läckberg inte lagföras eftersom hon betalar sin knullpojke regelbundet.
Citera
2016-03-29, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Då hade det nog handlat om sexköp, vilket är förbjudet enligt lag. En anmälan hade säkert gjorts av några PK-kärringar och vänsterfolk, var så säker!

Men det som sexköpslagen säger är ju att det gäller tillfälliga sexrelationer, så därför kan Läckberg inte lagföras eftersom hon betalar sin knullpojke regelbundet.
Vad i h-e, lagar och konventioner? Låt henne vara ifred sin pojkvän. Så länge barnen inte far illa eller utsättts f konstigheter är det inte vår ensak. Dessutom är hennes böcker spännande och det kan man inte säga om alla pretto-krititiker (OK, Leif G W; du håller, men du ska inte tro att det var på "sittande fågel"). Camilla, köp dina dyra kläder, lyxa till det och överdriv så i i h-e, men du är duktig på att skriva!!
Senast redigerad av rosalenin 2016-03-29 kl. 23:21. Anledning: stavfel...
Citera
2016-03-30, 01:53
Medlem
elliot1990s avatar
Jag ser inga problem med åldern. Googlade Sköld och såg att han är född 87, fyller 29 år om han inte fyllt. Om han varit 17år-18år har jag förstått moralpaniken. Hur många kända män dejtar inte 20 år yngre donnor. Varken Sköld eller Läckberg är några favoriter. Jag har svårt för bloggare och instagramare. Verkligen inte min värld och kan inte förstå behovet av uppmärksamhet.
Citera
2016-03-30, 07:11
Medlem
Hennes böcker är lika spännande som valfritt avsnitt ur Ullared är roligt. Ålderskillnaden är väl inget att hänga upp sig på, MEN då hon vill hävda sig som framgångsrik författarinna med utbildning på Handelshögskolan så är valet av partner ovanligt för en sådan kvinna. Bland män är det nog mer vanligt att ha en yngre lågutbildad partner med utstrålning åt det korkade hållet, men som ser bra ut.

.
Citera
2016-03-30, 09:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Nu såg jag inte avsnittet men kan tänka mig att det var som att beskåda de par som hela tiden måste skriva och säga älskling till varandra. Hålla om varandra, gå tätt ihop och helt plötsligt börjar de nästan hångla i kön på ikea.

Blir spyfärdig på sådant, de känns så krystat och fejkat. Att de har det så jävla dålig egentligen så de måste bevisa för alla andra att de minsann har det bra.
Citera
2016-04-01, 20:41
Medlem
Nu är hon på väg att föda barn, för det har hon givetvis redan informerat sina instaföljare om...
Citera
2016-04-03, 18:28
Medlem
QueerSchilvias avatar
En ny unge. En ny pappa.
Hon ger sig antagligen inte förrän hon har ett helt fotbollslag med olika pappor till alla barnen.
Camilla Läckberg kan starta en ny karriär, efter skrivandet, som Sveriges äldsta mamma till en nyfödd.
Barnet ska heta Polly, har det fått namnet efter pappans lördagsgodis?
Senast redigerad av QueerSchilvia 2016-04-03 kl. 18:36.
Citera
2016-04-04, 13:18
Medlem
ABCD1s avatar
Ger detta par MAX 2 år tillsammans innan de är separerade.
Citera
2016-04-04, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Ger detta par MAX 2 år tillsammans innan de är separerade.

Ja, MAX 2 år. Dä tippar jag oxå. Han verkar knepig, lr lillgammal på ngt sätt med sin skjorta väst o slips. Camilla kommer ruttna på honom först utan att han fattar varför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in