2016-03-25, 15:18
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Varför var stavarna bättre? Slog dom på fortare? Dom innehåller ju lika mkt Alpra
Är det Canox/xanax 2mg i runda plastburkar vi pratar om? Det ända som slår dom är svenska xanor 2mg. Jag kör bara Canox dom är billigast och prisvärdast enligt mig.
Citera
2016-03-25, 15:34
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
Är det Canox/xanax 2mg i runda plastburkar vi pratar om? Det ända som slår dom är svenska xanor 2mg. Jag kör bara Canox dom är billigast och prisvärdast enligt mig.

Jag tycker Ksalol 1 mg är bäst. Jag tycker dom slår på fortast och gör sitt jobb extremt bra
Citera
2016-03-25, 15:39
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Båda dessa produkter innehåller exakt lika mycket alprazolam det vill säga 2 mg ,men den ena kostar under halva priset jämfört med den svenska sorten, om du inte har en obegriplig tur att få dessa utskrivna.
Citera
2016-03-25, 15:49
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Jag tycker Ksalol 1 mg är bäst. Jag tycker dom slår på fortast och gör sitt jobb extremt bra
Du menar alltså att du har haft möjlighet att få tillgång till alla dessa alpra/xanor tabl för att efter noggrant provande kommit fram till att din vinnare blev skall 1 mg dom som efter tester visat SI innehålla allt mellan 0,60 mg till 1,20 mg dom sistnämnda skall tilläggas va väldigt få.så för att vara säker på 2mg så kör jag Canox 2mg

.
Citera
2016-03-25, 15:56
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Du menar alltså att du har haft möjlighet att få tillgång till alla dessa alpra/xanor tabl för att efter noggrant provande kommit fram till att din vinnare blev skall 1 mg dom som efter tester visat SI innehålla allt mellan 0,60 mg till 1,20 mg dom sistnämnda skall tilläggas va väldigt få.så för att vara säker på 2mg så kör jag Canox 2mg

.

Jag har provat dom flesta alprazolam-tabletter. Och de som jag är mest nöjd över är Ksalol 1 mg i blister. Du kanske inte tycker likadant? Men jag tycker att dom är bäst iaf
Citera
2016-03-25, 16:00
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Du har alltså haft tillgång till alla dessa alpra/xanor produkter och jämfört ? Och du kom genom väl avvägd forskning fram till att skall var dess vinnare. Enligt en senare forskning har framkommit att en ksalo innehåller mellan 0,6 och 1,20 mg alprazolamdom so m hade under 1mg alpra i sig varvet 1/3 del.men smaken e som baken delad.
Citera
2016-03-25, 16:05
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Du har alltså haft tillgång till alla dessa alpra/xanor produkter och jämfört ? Och du kom genom väl avvägd forskning fram till att skall var dess vinnare. Enligt en senare forskning har framkommit att en ksalo innehåller mellan 0,6 och 1,20 mg alprazolamdom so m hade under 1mg alpra i sig varvet 1/3 del.men smaken e som baken delad.

Men fan så bitter du är! Jag sa att jag pernsoligen tycker att Ksalol är bäst.
Citera
2016-03-25, 16:05
Medlem
Citat:
Jag har provat dom flesta alprazolam-tabletter. Och de som jag är mest nöjd över är Ksalol 1 mg i blister. Du kanske inte tycker likadant? Men jag tycker att dom är bäst iaf
Du inbillar dig. Jävla märkesbög!
Citera
2016-03-25, 16:09
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABC-DEF-GHI
Du inbillar dig. Jävla märkesbög!

Alla tycker olika. Jag föredrar Ksalol
Citera
2016-03-25, 16:37
Medlem
Citat:
Alla tycker olika. Jag föredrar Ksalol
Vad är det som gör Ksalol så mycket bättre än t ex Upjohns lila då? Inbillningssjuka och märkesbögeri anser jag starkt.
Citera
2016-03-25, 16:47
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Vad är det som gör Ksalol så mycket bättre än t ex Upjohns lila då? Inbillningssjuka och märkesbögeri anser jag starkt.

Nej jag har jämfört dom och jag upplevever att Ksalol slår på snabbare, vilket är en stor fördel
Citera
2016-03-25, 17:38
Medlem
Citat:
Ksalol slår snabbare pga av annat bindesmedel punkt slut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in