2016-03-24, 20:37
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Palermo? Dopingen har inte tagit effekt än

Tvärtom! Du ligger just nu på en optimal promille; bollen rätt upp i krysset!

Ettan: US Cittā di Palermo - ser lite pyrt ut, hoppas de blir kvar i Serie A. Kommer dock även om det blir B spela i rosa tröjor.

Tvåan: "Nacka" Skoglund spelade här ett (misslyckat) år i slutet av karriären. "Halshuggen" fick ni sedan tips om att det var i bestämd form. "Dekapitera/halshugga här..." hade gjort att stepe543 ilsket smällt igen dörren hos bookien... ...och finns ens mousserande sicilianska viner..? Probabilmente non.

Som sagt - optimal doping!-> passar välförtjänt över bollen till Bilingualbvern!
Citera
2016-03-24, 20:44
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Tvärtom! Du ligger just nu på en optimal promille; bollen rätt upp i krysset!

Ettan: US Cittā di Palermo - ser lite pyrt ut, hoppas de blir kvar i Serie A. Kommer dock även om det blir B spela i rosa tröjor.

Tvåan: "Nacka" Skoglund spelade här ett (misslyckat) år i slutet av karriären. "Halshuggen" fick ni sedan tips om att det var i bestämd form. "Dekapitera/halshugga här..." hade gjort att stepe543 ilsket smällt igen dörren hos bookien... ...och finns ens mousserande sicilianska viner..? Probabilmente non.

Som sagt - optimal doping!-> passar välförtjänt över bollen till Bilingualbvern!

Ta i trä Danskarna med sitt starköl och bubbel på arbetstid kan ha rätt!
Citera
2016-03-24, 20:51
Medlem
Ny stad:

1) Fisk, Klum och creepy gubbe

2) Huvudort

3) Ön där staden ligger är tvåa av sitt slag
Citera
2016-03-24, 21:34
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Ny stad:

1) Fisk, Klum och creepy gubbe

2) Huvudort

3) Ön där staden ligger är tvåa av sitt slag

Huvudorten på världens näst största ö heter Port Moresby men jag vet inte om John Moresby var speciellt creepy. Och det är förmodligen fel klum jag har googlat fram:

Citat:
Heidi Klum Intimates Online Store. ... Please use a valid email address. Become a VIP subscriber to stay up to date with the latest Heidi Klum Intimates news.
Citera
2016-03-24, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Huvudorten på världens näst största ö heter Port Moresby men jag vet inte om John Moresby var speciellt creepy. Och det är förmodligen fel klum jag har googlat fram:

Du har helt rätt vad det gäller Heidi, innan hon flydde den "creepy gubben" Vi är i Europa och på en ö..
Citera
2016-03-24, 21:56
Medlem
BernardLoutres avatar
Reykjavik är huvudorten på Europas nästa största ö och det lär väl fiskas rätt så flitigt där har jag hört.

Edit: Ja, hennes ex man ser ju lite creepy ut:

Citat:
The scars on his face are the result of discoid lupus erythematosus, a type of Lupus that affects the skin, resulting in the classic Lupus "butterfly rash" across the cheeks, and nose. Discoid Lupus can manifest anywhere on a persons' skin, and can lead to scarring and hair loss in some cases.
Senast redigerad av BernardLoutre 2016-03-24 kl. 22:02.
Citera
2016-03-24, 22:03
Medlem
Citat:
Reykjavik är huvudorten på Europas nästa största ö och det lär väl fiskas rätt så flitigt där har jag hört.

Edit: Ja, hennes ex man ser ju lite creepy ut:

Klums creepy ex har kopplingar till ön, här görs vin
Citera
2016-03-24, 23:23
Medlem
BernardLoutres avatar
Hittar ingen koppling mellan ex-maken och någon ö. Funchal på Madeira? De tillverkar i alla fall vin där.
Citera
2016-03-24, 23:26
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Hittar ingen koppling mellan ex-maken och någon ö. Funchal på Madeira? De tillverkar i alla fall vin där.

Tänkte också på Madeira, men hittade som du nada koppling... klurigt...
Citera
2016-03-25, 00:32
Medlem
officebrownies avatar
Cagliari, Sardinien, Italien?
Citera
2016-03-25, 01:11
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av officebrownie

På Sardinien finns en koppling, men inte i Cagliari, utan i den mindre staden Sardegna, där han drivit den exklusiva klubben Billionaire.

Har inte googlat - jag LOOOOVAR!!!

Fast "huvudort" pekar ändå mot Cagliari....
Citera
2016-03-25, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av officebrownie

Rätt!

Din tur!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera