2016-03-23, 13:55
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigVon
varför tjatar du offtopic hela tiden? Kan du inte bemöta frågorna du fått de senaste sidorna? Det är viktigt att reda ut om det ens är fysiskt möjligt med chemtrails innan vi börjar spekulera om vad de har för syfte. Har du inga kommentarer ang. vikten och kostnaden som har nämnts i flera inlägg?
Släpp snacket om gräshoppor ett tag nu och försök vara lite seriös.

Ja precis. Helt utan bevis också.

Ganska uppenbart vid det här laget att KPP mfl. inte kan bevisa att chemtrails är ett verkligt fenomen. Jag kan tex posta en video som förklarar filmen Inception. Det spelar ingen roll. För händelserna har ju ändå inte inträffat i verkligheten. Chemtrails är inte ens pseudovetenskapligt. Det är bara science fiction.
Citera
2016-03-23, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
i videon jag postade så förklarar han att det är självkopierande nanorobotar... så det kostar ingenting att skapa en nanorobot och låta den skapa kopior av sig själv..

vilket är vad robotarna gör inom era kroppar.

Ja, det PÅSTÅR han. Precis som du PÅSTÅR det.

Har du fortfarande inte förstått att påståenden inte är detsamma som bevis?

Dina youtubeklipp är inget annat än auktoritets-argument, där vi ser en foliehatt som du råkar lita på och som påstår samma saker som du påstår, utan att presentera några bevis.

Kan du ta ett steg innanför logikens planhalva, snälla?
Citera
2016-03-23, 14:07
Medlem
KungPungPats avatar
Jag kommer ihåg att jag lyssnade på en svensk forskare som hade forskat fram att det finns smart-dust överallt i samhället, även i produkter som schampo och duschcremer. Det var på SVT som detta var hörbart.
Det var även på SVT man gjorde undersökning på alla svenska sjöar, som visade sig vara för giftiga för att fisken ska vara ätbar.

Om det trots alla bevis, fortfarande är en hemlighet för er att mänskligheten utrotat sig själv genom att utrota ekosystemen..

så säger jag bara kolla upp på himmlen, innehållsförteckningen och sjöarna.. det är gift i luft, mat och vatten..

och ni tror att utomjordingar inte vill ha JOrden om ni inte vill ha hon?

Chemtrails är vad som händer när utomjordingar tar över Jorden eftersom de flesta människor lever med förnekelse om deras egen delaktighet i förstörelsen av Jordens alla ekosystem.

Vad tror ni händer om man förstör sin hemplanet?
tror ni att man bara utrotar sig själv , kommer utomjordingar och vill bo på planeten, eller är det kanske tillåmed så att NASA har hittat en ny planet som människor kan förstöra efter den här är förstörd?
Senast redigerad av KungPungPat 2016-03-23 kl. 14:10.
Citera
2016-03-23, 14:19
Medlem
Citat:
Jag kommer ihåg att jag lyssnade på en svensk forskare som hade forskat fram att det finns smart-dust överallt i samhället, även i produkter som schampo och duschcremer. Det var på SVT som detta var hörbart.
Det var även på SVT man gjorde undersökning på alla svenska sjöar, som visade sig vara för giftiga för att fisken ska vara ätbar.

Om det trots alla bevis, fortfarande är en hemlighet för er att mänskligheten utrotat sig själv genom att utrota ekosystemen..

så säger jag bara kolla upp på himmlen, innehållsförteckningen och sjöarna.. det är gift i luft, mat och vatten..

och ni tror att utomjordingar inte vill ha JOrden om ni inte vill ha hon?

Vad tror ni händer om man förstör sin hemplanet?
tror ni att man bara utrotar sig själv , kommer utomjordingar och vill bo på planeten, eller är det kanske tillåmed så att NASA har hittat en ny planet som människor kan förstöra efter den här är förstörd?

Vad har det med chemtrails att göra?

Citat:
Chemtrails är vad som händer när utomjordingar tar över Jorden eftersom de flesta människor lever med förnekelse om deras egen delaktighet i förstörelsen av Jordens alla ekosystem.
Belägg, tack.

Uppdatera din logik-kunskap och lär dig vad ett bevis är.
Citera
2016-03-23, 14:25
Medlem
KungPungPats avatar
Det har med chemtrails att göra eftersom utomjordingar terraformar först planeten med chemtrails, för att sen kunna bo på planeten..

men endast efter att miljön kommit till en gräns som bevisar att mänskligheten inte kommer överleva..

vilket all forskning visar för dom som vågar se verkligheten.

Klart det är nyttigt att diskutera om det finns nån anledning för utomjordingar att ta över Jorden..
vilket det uppenbarligen gör.
Citera
2016-03-23, 14:27
Medlem
Citat:
Det har med chemtrails att göra eftersom utomjordingar terraformar först planeten med chemtrails, för att sen kunna bo på planeten..

men endast efter att miljön kommit till en gräns som bevisar att mänskligheten inte kommer överleva..

vilket all forskning visar för dom som vågar se verkligheten.

Klart det är nyttigt att diskutera om det finns nån anledning för utomjordingar att ta över Jorden..
vilket det uppenbarligen gör.

Och när kommer bevisen?
Citera
2016-03-23, 14:28
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Det var även på SVT man gjorde undersökning på alla svenska sjöar, som visade sig vara för giftiga för att fisken ska vara ätbar

Fortfarande inte bevis för chemtrails. Hur kommer tex chemtrails in i schampoflaskor? Ställer insekterna ut flaskorna på åkrarna innan dom skickade till butikerna?

Vad sjöarna anbelangar är giftigheten inte heller bevis. Du måste utesluta alla andra tänkbara förklaringar först. Tex att avgaser från bilar hamnar i luften. Regnet tar sedan med sig avgaserna ner i sjöarna och gör dom sura.
Citera
2016-03-23, 14:36
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Och när kommer bevisen?

Dom kommer nångång inom 2 år.. om 4 år är Jorden en kall ökenplanet som ägs av utomjordingarna som idag sprayar chemtrails.

Men dom kommer antagligen äta upp er innan vi kommer in i fjärde dimensionen.. som vi kommer in i om cirka 2 år.

Vi människor har tyvär inga bevis som duger för troll som er, så det blir tyvär stora utomjordiska insekter som får bli beviset för er..

då när ni sitter där i en bur och blir torterade som bodskapsdjur.. då kommer ni förstå att det var chemtrails, och att ni skulle lyssnat och tagit stegen för att rädda er själva.
Citera
2016-03-23, 15:07
Medlem
KortStubins avatar
Citat:
då när ni sitter där i en bur och blir torterade som bodskapsdjur.. då kommer ni förstå att det var chemtrails, och att ni skulle lyssnat och tagit stegen för att rädda er själva.
Jag ställer mig ytterst tveksam till att man skulle få tillgång till Youtube i en sådan situation.
Vad tror du kommer hända med dig, när insekterna är klara med sitt chemtrailande?

(Mitt inlägg är endast baserat på fabuleringar. Inlägget ska alltså inte uppfattas som att jag tror på chemtrails.)
Citera
2016-03-23, 15:17
Medlem
Citat:
i videon jag postade så förklarar han att det är självkopierande nanorobotar... så det kostar ingenting att skapa en nanorobot och låta den skapa kopior av sig själv..

vilket är vad robotarna gör inom era kroppar.

Hur mycket väger dessa nanobotar? Hur stor last tar flygplanen som sprider dem? Är det reguljära flygplan eller specialbyggda för ändamålet? Var startar och landar de? Hur transporteras nanobotarna till flygplatserna?
Citera
2016-03-23, 15:18
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Vi människor har tyvär inga bevis som duger för troll som er, så det blir tyvär stora utomjordiska insekter som får bli beviset för er..

Tack för erkännandet. Föreslår att vi lägger hela diskussionen på is tills dess att någon presenterar bevis.
Citera
2016-03-23, 15:22
Medlem
Citat:
Dom kommer nångång inom 2 år.. om 4 år är Jorden en kall ökenplanet som ägs av utomjordingarna som idag sprayar chemtrails.

Men dom kommer antagligen äta upp er innan vi kommer in i fjärde dimensionen.. som vi kommer in i om cirka 2 år.

Ok, om 2 år alltså. Men NU finns det inga bevis för att det är annat än fantasier du presenterar?

Om vi tar upp det här igen den 23 mars 2018, kommer du då erkänna att du haft fel om det visar sig att allting är som vanligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in