Citat:
Ursprungligen postat av
menelik
Bästa 8711 hur byter man kvickt ut våra svenska väljare mot sådana, som tänker som du?
Skämt åsido - vad tycker du mer konkret att i första hand SD ska säga och göra för att återerövra de svenska väljarnas förtroende?

Jag tycker som jag skrev att partiledningen är allt för bekväm idag. Att man ägnar sig åt att mysa och gotta sig i sig själva, sina förmåner, hellre sitter inne än är ute och skitar ner sig. Att det släpps för mycket skivor och äts för mycket tårta istället för att göra det som krävs och det som är väsentligt.
Dels bör man ge sig ut på en massiv torgmötesturné som i en valrörelse, på samtliga stora torg i landet. Möta väljarna och dra fram sina motståndares sämsta sidor.
Jimmie Åkesson personligen bör ge sig ut på en ny arbetsplatsturné där han besöker på S och M-orter och arbetsplatser och därmed drar till sig stor uppmärksamhet och antidemokratiska "protester" från aktiva meningsmotståndare som dig till exempel.
Att Jimmie Åkesson skärper sig eller avgår. Det går inte att skylla på sin sjukskrivning längre. En vanlig person kan det, men Jimmie Åkesson är Sverigedemokraternas partiledare. Han ska vara vass, ha stenhårda argument, säga som det är, säga sanningen, säga att sjuklövern är skyldiga till politiken vi haft i tiotals år som förstör Sverige, att deras påstådda förändring av politiken är en lögn, att dom själva säger att den är högst tillfällig och ska fortsätta med massinvandring trots enormt hemska konsekvenser för svenska folket.
Hur jag vill göra med folket? Tyvärr är dom flesta så naiva så dom tydligen måste drabbas personligen i hög grad. Dom flesta bor inte i förorter och drabbas inte så hårt förrän typ nu. När dottern blir våldtagen och mannen mördad så kanske några blir lite sura. Jag vill inte att det ska vara så, men tydligen behöver var och en få känna av verkligheten själva innan dom förstår.