2015-10-05, 14:24
Bannlyst
Har nyss joinat netflix.
Ar "Bloodline" ett somnpiller eller vart att lagga ner sin tid pa?
Pallar inte med sega historier.
Tack for svar
Citera
2015-10-05, 19:15
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Jag är grymt avundsjuk på dig som inte sett Bloodline än och har hela första säsongen framför dig. Är det svar nog?
Citera
2015-10-05, 22:30
Medlem
AlltAnnatOchJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Har nyss joinat netflix.
Ar "Bloodline" ett somnpiller eller vart att lagga ner sin tid pa?
Pallar inte med sega historier.
Tack for svar

Jag såg bara sju avsnitt, sedan gav jag upp. Enligt mig var det ett sömnpiller. Så jag skulle säga åt dig att undvika serien. Men vissa gillar ju den uppenbarligen, så vad vet jag.
Citera
2015-12-29, 20:43
Avslutad
Kollade precis första avsnittet, kan ju skriva att jag sett många bättre piloter än detta. Ingen vidare substans eller spänning, men nyfiken som jag är lär det bli att kolla några fler avsnitt och se vad den hemkomna brodern är för typ.
Citera
2015-12-31, 08:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Detta är ju ingen serie för typerna som gillar Sons of Anarchy, Walking Dead eller dylikt. Vuxendrama där storheten ligger i nyanserna. Det tar tid men det är fan inte "tråkigt". Årets bästa serie!
Citera
2015-12-31, 08:59
Medlem
dödsknivens avatar
Duger i krig, inte mycket mera. Brist på andra bra serier att se så funkar den. Tveksam till om fler säsonger kan förbättra något
Citera
2016-01-13, 20:39
Medlem
Cincinnatis avatar
Bra serie. Brukar inte kolla på dramer men denna hade ingredienser som gjorde den bättre än det standardiserade amerikanska dramat. Den går lite djupare.
Citera
2016-01-13, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Jag är grymt avundsjuk på dig som inte sett Bloodline än och har hela första säsongen framför dig. Är det svar nog?

Håller med dig. Skulle vilja typ börja se den i dag. Ser fram emot S2.
Citera
2016-03-21, 18:09
Medlem
santacls avatar
http://www.comingsoon.net/tv/news/668461-bloodline-season-2-photos-and-premiere-date-revealed#/slide/1

Bloodline returns to the scene of the crime for a second season this May with the critically-acclaimed cast reunited in the Florida Keys for the next installment of the series. Netflix will launch all 10 episodes of Season 2 on Friday, May 27.
Citera
2016-03-21, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
http://www.comingsoon.net/tv/news/668461-bloodline-season-2-photos-and-premiere-date-revealed#/slide/1

Bloodline returns to the scene of the crime for a second season this May with the critically-acclaimed cast reunited in the Florida Keys for the next installment of the series. Netflix will launch all 10 episodes of Season 2 on Friday, May 27.

Oh Boy oh boy... snart här.. mycket efterlängtat!
Citera
2016-03-21, 20:15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Everdeen
Oh Boy oh boy... snart här.. mycket efterlängtat!
Förra årets bästa serie! Skönt med maj.
Citera
2016-03-26, 05:53
Bannlyst
vad fan ska S2 handla om då nu när huvudpersonen är död och begraven?

Tror S2 suger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in