Citat:
Ursprungligen postat av nyhanare
Nja, utbudet och priserna i Sverige hänger väl ändå mycket samman med det säregna svenska förbudet mot köpesex? Som jag påpekat nyss i
en diskussion om samma ämne på SA, och med risk att låta som en trasig grammofonskiva

: här i Öresundsregionen råder en speciell situation m h t köpesex; medan det är fullt lagligt i Köpenhamn, har det pga Sveriges kriminalisering tvingats under jorden i Malmö - i samma lokala stadsområde! Och på den illegala marknaden i Skåne kan det kosta 2-3 gånger så mycket för en 50-årig skräcködla i en potatiskällare som för en ung och vacker tös på den västansundska legala marknaden. Det är väl inte utan anledning Helsingör ofta humoristiskt kallas Skånes Redlight Distrikt?
Och framförallt är det väl inte speciellt märkligt att många skåningar ger uttryck för en viss vrede över denna skeva situation som råder här i vår egen region?
Håller helt med dig....skåning som jag är
Vi är nog väldigt gynnade jämfört med övriga Sverige.
Vi har ju alla möjligheter att roa oss med eskorter av varierande utseende och ålder utan att det kostar skjortan. Själv brukar jag sätta mig ner på Hovedbangården och ta en pisner samtidigt som man bläddrar igenom annonserna i "Ekstra-bladet".
Med lite tur så dyker det upp något vackert medans man sitter där
Har man lite mer gott om tid så är Polen-färjan till Swinozi ett bra alternativ. Bara att åka över, ta in på ett hyfsat hotell över helgen och knulla hur många skönheter som helst. Allt för en mycket rimlig peng. Själv spenderade jag 4000:- en helg i somras...inklusive resa, hotell, mat, massor med sprit och 7 kanonbrudar

. Alla frilansande studentskor som gärna tjänade lite extra över helgen. Jag har förresten kontakt med en hel del fortfarande. Brukar skicka nån hundring när det kärvar till sig. Sen har jag knullat gratis när jag är där på besök. Eller så turar man över och ber nån kliva på i Polen...sen kan man knulla på hemvägen.

Varianterna är många!