Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-11-06, 11:53
  #1
Medlem
NoRestrictionss avatar
Jag förstår allvarligt talat inte hur dom svenska eskorterna kan överleva med den prissättningen som verkar vara allmän.
2000:- i timmen verkar vara en standardtaxa. Fast det börjar krypa upp mot 2500:- nu har jag märkt.
Ofta är det damer i mogen ålder, 40+, som anser sig vara värda ett så pass högt pris.
Själv brukar jag med stor behållning åka över till Riga bland annat.
Man kan flyga från Skavsta med Ryan Air för knappt 500 spänn. Ett hyfsat hotell i Riga kostar ungefär lika mycket. Det ger dig 1000-1500 spänn att knulla för.
En ung, fräsch eskort i åldern 18-25 vill ha ca 300:- för en timme. Billigare om man plockar upp nån från gatan. Ner emot 150:-
Så du kan följdaktligen knulla ett antal unga modellbrudar för ett lägre pris än vad det kostar för nån svensk "mullig" och överårig eskort, som antagligen har hunnit töja ut musen efter ett antal ungar.
Och brudarna bär definitivt inte på en massa sjukdomar, vilket svenska eskorter har som argument!
Det samma gäller om man flyger med Wiss Air från Sturup till Warsawa eller Budapest. Till Prag…som också är en bra sexstad…åker man enklast och billigast med tåg.
Så med lite planering och några dagar ledigt kan man unna sig att knulla drömbrudar så mycket man bara vill…och orkar för ett mycket överkomligt pris.
Citera
2006-11-06, 14:03
  #2
Medlem
Dogdylans avatar
får man slå tjejerna också för 150-300
Citera
2006-11-06, 16:41
  #3
Medlem
NoRestrictionss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
får man slå tjejerna också för 150-300

Antar att allt är förhandlingsbart...Vissa erbjuder t.o.m det mot lite extra tillägg, men var beredd på att det finns "back-up" för tjejen om du går för långt
Citera
2006-11-08, 18:37
  #4
Avstängd
not swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoRestrictions
Jag förstår allvarligt talat inte hur dom svenska eskorterna kan överleva med den prissättningen som verkar vara allmän.
2000:- i timmen verkar vara en standardtaxa. Fast det börjar krypa upp mot 2500:- nu har jag märkt.
Ofta är det damer i mogen ålder, 40+, som anser sig vara värda ett så pass högt pris.
Själv brukar jag med stor behållning åka över till Riga bland annat.
Man kan flyga från Skavsta med Ryan Air för knappt 500 spänn. Ett hyfsat hotell i Riga kostar ungefär lika mycket. Det ger dig 1000-1500 spänn att knulla för.
En ung, fräsch eskort i åldern 18-25 vill ha ca 300:- för en timme. Billigare om man plockar upp nån från gatan. Ner emot 150:-
Så du kan följdaktligen knulla ett antal unga modellbrudar för ett lägre pris än vad det kostar för nån svensk "mullig" och överårig eskort, som antagligen har hunnit töja ut musen efter ett antal ungar.
Och brudarna bär definitivt inte på en massa sjukdomar, vilket svenska eskorter har som argument!
Det samma gäller om man flyger med Wiss Air från Sturup till Warsawa eller Budapest. Till Prag…som också är en bra sexstad…åker man enklast och billigast med tåg.
Så med lite planering och några dagar ledigt kan man unna sig att knulla drömbrudar så mycket man bara vill…och orkar för ett mycket överkomligt pris.


AGADIR MAROCO
Citera
2006-11-08, 22:24
  #5
Medlem
nyhanares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoRestrictions
Jag förstår allvarligt talat inte hur dom svenska eskorterna kan överleva med den prissättningen som verkar vara allmän.
2000:- i timmen verkar vara en standardtaxa. Fast det börjar krypa upp mot 2500:- nu har jag märkt.
Ofta är det damer i mogen ålder, 40+, som anser sig vara värda ett så pass högt pris.
Själv brukar jag med stor behållning åka över till Riga bland annat.
Man kan flyga från Skavsta med Ryan Air för knappt 500 spänn. Ett hyfsat hotell i Riga kostar ungefär lika mycket. Det ger dig 1000-1500 spänn att knulla för.
En ung, fräsch eskort i åldern 18-25 vill ha ca 300:- för en timme. Billigare om man plockar upp nån från gatan. Ner emot 150:-
Så du kan följdaktligen knulla ett antal unga modellbrudar för ett lägre pris än vad det kostar för nån svensk "mullig" och överårig eskort, som antagligen har hunnit töja ut musen efter ett antal ungar.
Och brudarna bär definitivt inte på en massa sjukdomar, vilket svenska eskorter har som argument!
Det samma gäller om man flyger med Wiss Air från Sturup till Warsawa eller Budapest. Till Prag…som också är en bra sexstad…åker man enklast och billigast med tåg.
Så med lite planering och några dagar ledigt kan man unna sig att knulla drömbrudar så mycket man bara vill…och orkar för ett mycket överkomligt pris.

Enig med föregående talare. För oss skåningar är det tämligen smidigt att ta öresundståget till Kastrup varifrån utbudet i t ex Berlin (där t ex FKK Artmis är en upplevelse i hästväg) kan nås på ca en timme och man kan hitta flygbiljetter för 100-200 DKK.
http://www.sterling.dk
http://www.easyjet.dk
Övernattning kan (beroende på vilka krav man har givetvis ) fås från ca 100 kr. Kolla t ex här eller här

DSB har också en kampanj med tågresor till Hamburg, där t ex det berömda FKK Atmos finns.
Övernattning kan också fås billigt där; kolla t ex här eller här.
Citera
2006-11-08, 23:07
  #6
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
ag förstår allvarligt talat inte hur dom svenska eskorterna kan överleva med den prissättningen som verkar vara allmän.
2000:- i timmen verkar vara en standardtaxa. Fast det börjar krypa upp mot 2500:- nu har jag märkt.
Ofta är det damer i mogen ålder, 40+, som anser sig vara värda ett så pass högt pris.
Själv brukar jag med stor behållning åka över till Riga bland annat.
Man kan flyga från Skavsta med Ryan Air för knappt 500 spänn. Ett hyfsat hotell i Riga kostar ungefär lika mycket. Det ger dig 1000-1500 spänn att knulla för.
En ung, fräsch eskort i åldern 18-25 vill ha ca 300:- för en timme. Billigare om man plockar upp nån från gatan. Ner emot 150:-
Så du kan följdaktligen knulla ett antal unga modellbrudar för ett lägre pris än vad det kostar för nån svensk "mullig" och överårig eskort, som antagligen har hunnit töja ut musen efter ett antal ungar.
Och brudarna bär definitivt inte på en massa sjukdomar, vilket svenska eskorter har som argument!
Det samma gäller om man flyger med Wiss Air från Sturup till Warsawa eller Budapest. Till Prag…som också är en bra sexstad…åker man enklast och billigast med tåg.
Så med lite planering och några dagar ledigt kan man unna sig att knulla drömbrudar så mycket man bara vill…och orkar för ett mycket överkomligt pris.




Är du inte rädd för att bli sjuk. Köpa Öststats-horor är ju farliga saker. Jag menar de smittar en med en massa sjukdomar. Men för 300 spänn går de med på att köra den i tvåan ?
Citera
2006-11-08, 23:08
  #7
Medlem
Dogdylans avatar
eller jag vet inte ...

Det är ju ganska omoraliskt att köpa sex. Kan du inte få något hemma?
Citera
2006-11-09, 01:26
  #8
Medlem
Jackthehammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
eller jag vet inte ...
Nej det kan jeg verkligen se

Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Det är ju ganska omoraliskt att köpa sex.
Menar du allvar? Vad i helvete gör du då i den här sektionen av forumet om du anser att det är omoraliskt?
Snacka om att blivit pumpad med taskig propaganda genom uppväxten. Lå mig gissa, du är född typ 87-88 eller senare

Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Kan du inte få något hemma?
Det är väl inte det som är frågan. Jag tror dem allra flesta som är intresserade av luder kan få sex där hemma. Det är bara grejen att knulla luder; det är kul som fan.
Citera
2006-11-09, 10:46
  #9
Medlem
NoRestrictionss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Är du inte rädd för att bli sjuk. Köpa Öststats-horor är ju farliga saker. Jag menar de smittar en med en massa sjukdomar. Men för 300 spänn går de med på att köra den i tvåan ?

Icke! Det där med sjukdomar är bara en jäkla myt som svenska horor försöker slå i oss för att försvara sina höga priser! Dom har varken mer eller mindre sjukdomar än andra horor. Tar du dessutom en club-tjej så är dom jäkligt nogrannt kontrollerade. Du vore ju inte bra för klubben om tjejerna smittade sina kunder
Då är det nog värre med svenska "egenföretagare" Tvivlar starkt på att dom låter undersöka musen en gång i veckan.

Och visst! Gör bara upp med ludret i förväg...sen är det bara att köra på i det hål som man känner för!
Citera
2006-11-09, 10:58
  #10
Medlem
NoRestrictionss avatar
Det är väl inte det som är frågan. Jag tror dem allra flesta som är intresserade av luder kan få sex där hemma. Det är bara grejen att knulla luder; det är kul som fan.[/quote]

Bra med en som fattar! Det är just det där att knulla luder som är själva grejen!
Sitta och kika igenom utbudet på nån internetsida och bli lite småkåt. Sen är det bara att ringa ett nummer och 20 minuter senare kliver bruden man blev kåt på in genom dörren, beredd på att bli knullad i alla hål!
Kan bli bättre??
Citera
2006-11-09, 18:02
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackthehammer
Det är bara grejen att knulla luder; det är kul som fan.
Kul med nån som är ärlig och rakt på sak.
Citera
2006-11-28, 15:07
  #12
Medlem
NoRestrictionss avatar
Eskorternas priser

Innan ni går till en svensk hora betänk följande:
Du flyger till Riga, Warsawa eller Budapest för under 500 spänn.
Bra hotell kostar ungefär lika mycket
Det ger 2500:- kvar att knulla för. En ung snygg brud med modellfigur tar 2-300 i timmen.
Så varför överhuvudtaget bry sig om nån överårig, "mullig" svensk hora som antagligen har tänjt ut fittan med ett par ungar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback