2016-03-20, 02:01
Medlem
Aa fan har sätt att folk gör det för o få ut de sista. Bara lägga den upp o ner o stampa på botten eller?
Citera
2016-03-20, 18:32
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Det finns säkert någon som redan frågat om detta men jag funderar grovt på att beställa hem hl:s Random cans.. Men man vill ju inte riktigt köpa grisen i säcken så därför undrar jag ifall det är någon som kommit över dessa och skulle kunna berätta lite mer (vilka varumärken osv.)
Mvh
Citera
2016-03-20, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Det finns säkert någon som redan frågat om detta men jag funderar grovt på att beställa hem hl:s Random cans.. Men man vill ju inte riktigt köpa grisen i säcken så därför undrar jag ifall det är någon som kommit över dessa och skulle kunna berätta lite mer (vilka varumärken osv.)
Mvh
Du kunde bara läst längst upp på samma sida som du postade på
Citera
2016-04-05, 09:49
Medlem
Schnyggves avatar
Hej hej! Jag har hört vill jag minnas att HL nu under våren / vårvintern skulle få in Krom/guld/koppar med spegeleffekt? Någon som vet något om det? eller har jag drömt? Skulle vara kul att testa någon gång...i must bomb here eller vad den heter (rätt kass cankontroll för övrigt) förekommer det en sådan guldfärg en bit in i filmen...
Citera
2016-04-06, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Hej hej! Jag har hört vill jag minnas att HL nu under våren / vårvintern skulle få in Krom/guld/koppar med spegeleffekt? Någon som vet något om det? eller har jag drömt? Skulle vara kul att testa någon gång...i must bomb here eller vad den heter (rätt kass cankontroll för övrigt) förekommer det en sådan guldfärg en bit in i filmen...

Kan dementera direkt. Ryktet spreds väl med bilden på NER-piecen på någon chromad yta som de bara dragit lines på.
Citera
2016-04-07, 06:26
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen
Kan dementera direkt. Ryktet spreds väl med bilden på NER-piecen på någon chromad yta som de bara dragit lines på.

Ok tack för svar!
Citera
2016-04-09, 22:30
Medlem
Jag rackar som fan, och jag slog till mot ett hak som har Multona burkar (samma som okq8 har) och jag körde med dom, men.. dom rann som fasen! Äre jag som har dålig cancontrol eller är dom verkligen så rinniga? (3-5cm rinn bara efter 1 sekunds sprut)
Citera
2016-04-10, 20:34
Medlem
KottonmouthKings avatar
Hej, beställde lite cans från hl nyligen och nu när dom är här har ja upptäckt att en av kannorna (montana hardcore) saknar kula i sig, har stått och skakat den i 10+ min men hör bara färgen plaska runt där inne... är detta vanligt?
Citera
2016-04-11, 00:00
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KottonmouthKing
Hej, beställde lite cans från hl nyligen och nu när dom är här har ja upptäckt att en av kannorna (montana hardcore) saknar kula i sig, har stått och skakat den i 10+ min men hör bara färgen plaska runt där inne... är detta vanligt?

De har plastkulor, sen gör det ju inget ändå för fan.
Citera
2016-04-12, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KottonmouthKing

Det händer. Reklamera om du vill, men det är nog bara krångligare och förvänta dig inget "Då borde jag ju få 100 gratis-burkar!". Kör ändå.

Edit: Med "Kör ändå" menar jag att du ska måla ändå, utan kula alltså.
Senast redigerad av zomogen 2016-04-12 kl. 23:24.
Citera
2016-04-13, 14:34
Medlem
KottonmouthKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen
Det händer. Reklamera om du vill, men det är nog bara krångligare och förvänta dig inget "Då borde jag ju få 100 gratis-burkar!". Kör ändå.

Edit: Med "Kör ändå" menar jag att du ska måla ändå, utan kula alltså.

Tack för svar!
Citera
2016-04-17, 15:49
Medlem
Drdeoos avatar
Vad är denna* Clear Coat motsvarande i svenska butiker?

Har sett lite videos på youtube med en kille som heter chrisfix, en kille som mekar mycket med bilar.
Han använder sig ofta utav en spray som heter Clear Coat x2
Men vad är motsvarande här i Sverige? Är det vanlig klarlack?

http://www.rustoleum.com/product-catalog/consumer-brands/painters-touch-ultra-cover-2x/clear
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in