2016-03-20, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Regleras inte sexdriften till stor del av mängden testosteron i kroppen? Då är det ju bara naturligt att kvinnor har betydligt lägre drift. Eller är det en förenkling?

Detta undrar ju jag också!

En användare här skrev en gång tt tjejer som knullar runt antingen har högt testosteron eller borderline. Och det ligger nog sjukt mycket i det.
Citera
2016-03-20, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är mer spännande att ha sex med en upptagen man. Förbjuden frukt and all that.

Ok det handlar önsketänkande alltså.

Kan ju avslöja då att kvinnor väljer män de vill ha. De kan ju välja.
Citera
2016-03-20, 13:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Du tycker det är äckligt att bli knullad av en man, det tycker inte jag. Men det är ju tur för dig att du åtminstone tänder på att du tycker det är äckligt, då får du ju iallafall ut något mer än den kassa upplevelse sex innebär för dig - "som att bli petad på ryggen eller gnuggad på armbågen".

1) Det är objektivt äckligt det tycker alla kvinnor.

2) Jag blir i princip alltid knullad så att det är fysiskt skönt men det är inte poängen. Det skulle vara lika bra även om det inte var skönt.

Citat:
Själv tänder jag på mannen och njuter av sexet. Hoppas du nån gång får uppleva sex där du får njutning av själva sexet också! För att kvinnor inte gillar sex som de tycker är som "att bli petad på ryggen eller gnuggad på armbågen", det är fullt förståeligt.

1) Det är ingen kvinna som tänder på män. Kvinnor tänder på kvinnor precis som män.

2) Alla kvinnor tycker att vaginal penetration är ungefär som,

- bli petad på magen, axeln, ryggen, låret.
- få en kuk i arm hålan eller arm vecket.
- att någon pressar en knog mot nacken.

vanlig vaginal penetration är inte skönare än så.
Citera
2016-03-20, 13:09
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
1) För att om en annan kvinna har valt mannen då måste det finnas något bra med honom. Om en kvinna är desperat efter en man kommer hon garanterat att sikta på en upptagen man.

2) Sexuellt (i de fall där det händer) handlar det om,

- du vet att mannen får ligga så han kommer att vara bättre i sängen.
- ha kommer inte at stalka dig eller vara klängning efteråt.
- det är en pervers grej att knulla en annan kvinnas man.

3) Singel man säger "loser som inte kan få en kvinna" alltså är det något fel på honom.

Men man kan ha sex för att bli gravid utan att tycka om det? Precis som att gå till tandläkaren.

1) Det har du typ sett på TV right? För sex funkar inte så. Man vill ha lite kuk i allmänhet det är helt OK om det inte är bra för grejen är att få kuk inte att det ska vara skönt eller att man ska få orgasm. Att det är bra är "extra" men det är ingen deal breaker om det inte är det.

2) Nej kvinnor är inte otrogna det är en manlig fantasi. Det förekommer men det handlar om galenskap inte om sex.

3) Nej det är att vara något som en man tömmer sig i som är upphetsande det är hela grejen.

4) Det sista låter som något som du har läst i en romance novel.

Precis, bra sex, som jag skrev.

Fast nej, kvinnor som män vill ha något som tillfredsställer dem, människan är av natur en egoist. Och alla kvinnor kan få hur mycket kuk de vill, när de vill, men de kan inte få tillfredsställelse. Men bra att vi nu är överens om att kvinnor vill ha sex och tycker om det eftersom de har det.

Kvinnors otrohet har diskuterats i en sån omfattning på det här forumet att man måste vara hjärntvättad, blind eller korkad för att missa det, kanske en del som missat det är allt av det.

Humor är alltid skoj och att anklaga mig för "romantik" är extra skoj om man läst vad jag skrivit innan.
Citera
2016-03-20, 13:09
Bannlyst
Citat:

2) Jag blir i princip alltid knullad så att det är fysiskt skönt men det är inte poängen. Det skulle vara lika bra även om det inte var skönt.

1) Det är ingen kvinna som tänder på män. Kvinnor tänder på kvinnor precis som män.

Det som talar för detta är att tom aftonbladets sexexperter säger att (typ) 8/10 kvinnor inte kommer av vaginalt samlag.
Citera
2016-03-20, 13:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Detta undrar ju jag också!

En användare här skrev en gång tt tjejer som knullar runt antingen har högt testosteron eller borderline. Och det ligger nog sjukt mycket i det.

Jag skrev om det här, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) gå och titta på Quagmire i family guy det är en kvinna som gillar sex i en mans kropp.

Citat:
Ursprungligen postat av rule2024
Ok det handlar önsketänkande alltså.

Kan ju avslöja då att kvinnor väljer män de vill ha. De kan ju välja.

Jag är kvinna så jag vet vad kvinnor väljer generellt?
Citera
2016-03-20, 13:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Det som talar för detta är att tom aftonbladets sexexperter säger att (typ) 8/10 kvinnor inte kommer av vaginalt samlag.

1) Alla kvinnor kommer av vaginal penetration om de blir knullade tillräckligt länge. Det är precis som att du nyser om du får lukta på peppar tillräckligt länge.

2) Men att komma är inte så speciellt precis som att nysa inte är det. Så även om alla kvinnor fick 10 orgasmer varje gång de hade sex skulle de fortfarande inte vara intresserade för att det är mycket lättare och skönare att äta en kaka.

3) Läs här,

Citat:
So you'd really rather have a brownie than an orgasm?

You know, that’s actually a tough one, and I’ll tell you why. When I reach an orgasm, I’m so proud of myself that it kind of overcomes the brownie. But as far as gratification, the brownie is always there. I have to work for my orgasms.

And the brownie you can just pick up at the bakery?

Oh, yeah. I mean I don’t have to say, “Was that brownie as good for you as it was for me?” And I don’t have to think, I’m almost near the brownie, I’m almost near it, oop, here it is! I got the brownie. And that type of thing. Having an orgasm—I do have orgasms—is more like an award. I’ve planted the flag on Everest. But as far as the effort to get there, a lot of times it’s not worth it.

Have you ever liked sex, or thought you did?

Yeah. But the problem with it was that even when I was dating, as a teenager and older, it was difficult. Even if I liked sex, the guy I was with always liked it more. I always felt like I was playing defense.

orgasm good, cookie better.
Citera
2016-03-20, 13:18
Bannlyst
Citat:
Jag skrev om det här, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) gå och titta på Quagmire i family guy det är en kvinna som gillar sex i en mans kropp.

Jag är kvinna så jag vet vad kvinnor väljer generellt?

Ren fakta. Kvinnor gillar män och vill hellre ha hela kakan än smulor.
Citera
2016-03-20, 13:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Precis, bra sex, som jag skrev.

Nej. Äckligt sex. Att det är bra är "extra" det är det äckliga som räknas.

Citat:
Fast nej, kvinnor som män vill ha något som tillfredsställer dem, människan är av natur en egoist. Och alla kvinnor kan få hur mycket kuk de vill, när de vill, men de kan inte få tillfredsställelse. Men bra att vi nu är överens om att kvinnor vill ha sex och tycker om det eftersom de har det.

1) Vad menar du med "tillfredsställer"?

2) Men att få kuk ger automatiskt tillfredsställelse om man gillar sex.

3) Nej det här gäller för de 10% av kvinnorna som gillar sex. 90% av kvinnorna tycker att sex är vidrigt och ställer bara upp för att de får betalt på något sätt.

Citat:
Kvinnors otrohet har diskuterats i en sån omfattning på det här forumet att man måste vara hjärntvättad, blind eller korkad för att missa det, kanske en del som missat det är allt av det.

Men vad skulle vara poängen?
Man kan bara gå på swing klubb med sin man och få mycket mer kuk utan några problem?
Citera
2016-03-20, 13:22
Medlem
Citat:

För troll som dig och andra som aldrig upplevt sex som är skönare än att bli petad på ryggen eller gnuggad på armbågen ser sanningen tydligen ut så. Jag kan bara beklaga det, och hoppas att du någon gång får uppleva skönt sex. Det positiva är ju att du ändå blir tänd, trots att du tycker sex är äckligt och inte skönt.

För mig och andra kvinnor som har härligt sex med män vi tänder på och som tänder oss, så är upplevelsen en helt annan. Vi njuter av skönt sex helt enkelt!
Citera
2016-03-20, 13:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rule2024
Ren fakta. Kvinnor gillar män och vill hellre ha hela kakan än smulor.

1) Nej. Kvinnor vill bara ha kuken resten är värdelöst cue "män är vandrande dildos" det är så kvinnor ser på män.

2) Vad skulle kvinnor gilla med män? Istället för att äta kakor och titta på TV?

3) Jag är ledsen om det här sabbar din dag men du (ni) är lika intressanta för kvinnor som träd och stenar.
Citera
2016-03-20, 13:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
För troll som dig och andra som aldrig upplevt sex som är skönare än att bli petad på ryggen eller gnuggad på armbågen ser sanningen tydligen ut så. Jag kan bara beklaga det, och hoppas att du någon gång får uppleva skönt sex. Det positiva är ju att du ändå blir tänd, trots att du tycker sex är äckligt och inte skönt.

Jag har gjort DP som är det skönaste sexet som kvinnor kan ha. Jag har testat DA som är det mest intensiva sexet som man kan ha. Båda är mycket bättre än vanlig vaginal penetration som är ungefär lika roligt som att stirra in i en vägg.

Citat:
För mig och andra kvinnor som har härligt sex med män vi tänder på och som tänder oss, så är upplevelsen en helt annan. Vi njuter av skönt sex helt enkelt!

1) Vad är det som är skönt?

2) Förstår du att vävnaden inne i vaginan är ungefär som vävnaden på insidan av kinden fast mycket mindre känslig. Så om någon gnuggar dig på insidan av kinden känner du njutning då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in