Citat:
Visst kan man lägga ner domstolar, och låta åklagare döma på misstankar. Men, frågeställningen till #henkess är egentligen, varför ska mord motbevisas? (FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad Det är klarlagt att det finns samröre mellan NB och Lisa, men samröret kan gälla efter Lisas död. Det är åklagarens sak att bevisa mord, inte försvarets sak att motbevisa.Ja, så här skulle man ju kunna resonera till dödagar och lägga ner kriminalvården inklusive domstolar.
Life of Brian - vad är meningen med livet.
Överhuvudtaget begriper jag inte vitsen med att skriva detta nonsens dag ut och dag in i tråden - när det givetvis handlar om andra faktorer samt sannolikhetbedömning vid domslut.
Life of Brian - vad är meningen med livet.
Överhuvudtaget begriper jag inte vitsen med att skriva detta nonsens dag ut och dag in i tråden - när det givetvis handlar om andra faktorer samt sannolikhetbedömning vid domslut.
Citat:
Målet är inte avgjort, och NB:s sexvanor ingår i åklagarens motivbild till brottet.
När det gäller marknadsundersökning eller opinionsundersökning jämfört med NB så säger det inte ett dugg: Dessa personer är nämligen inte misstänkta för mord:
Onanerande börja spela i en annan division.
Utöver detta är det ett underlag som inte kan jämföras med en vetenskaplig som ringar in andra frågor kring onanerandet och där det påvisar att det inte är normalt: Vanor, tankar, plats osv.
NB har suttit i ett fönster och onanerat och skitat ner väggar och golv. Han har inte onanerat diskret och hygieniskt på en toalett som jämförelse. Han har även uppgett att han onanerat i rummet där en ung tjej mördats.
Samtidigt vill jag passa på att fråga dig då du i föregående inlägg ville göra den nedlagda sidan på på facebook till en oföraglig humor sida:
Vad är vitsen att förmildra en av TR och HovR dömd mördares sexuella vanor?
Onanerande börja spela i en annan division.
Utöver detta är det ett underlag som inte kan jämföras med en vetenskaplig som ringar in andra frågor kring onanerandet och där det påvisar att det inte är normalt: Vanor, tankar, plats osv.
NB har suttit i ett fönster och onanerat och skitat ner väggar och golv. Han har inte onanerat diskret och hygieniskt på en toalett som jämförelse. Han har även uppgett att han onanerat i rummet där en ung tjej mördats.
Samtidigt vill jag passa på att fråga dig då du i föregående inlägg ville göra den nedlagda sidan på på facebook till en oföraglig humor sida:
Vad är vitsen att förmildra en av TR och HovR dömd mördares sexuella vanor?