Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-19, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Mexikanare och mexikanare. Det är AFA-flaggor på plats och "Dump Trump". Tycker det verkar vara det vanliga vänsterextrema drägget där (inklusive mexikaner och andra minoriteter så klart).

Men att slentrianmässigt säga "polisen får inte röra mexikanare" är en för billig förklaring. De blockerar en motorväg. Klart att polisen får göra något åt det i normala fall. Om de inte fått andra order i just det här fallet.

Nu blockerar de ytterligare en väg.

De som stödjer protesterna vill ha smaskiga bilder på polisbrutalitet.
Istället sänds det bilder där folk stör sig på vänsterpatrastk.
2016-03-19, 20:13
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Varför skulle Cruz vara ett dåligt val? Vinner Trump nomineringen så måste han få partiet och alla republikanska väljare bakom sig, Cruz har näst mest väljare, går hem bland kristna, och skulle radikalt höja intelligensen hos Trump lägret på frågor som utrikespolitik och betydelsen konstitutionen. Sedan så kan inte Trumps VP vara någon som inte delar han åsikt vad gäller invandring. Skulle kunna bli en ny Reagan/Bush ticket.

Precis!

Att utse Bush som VP var det största misstaget Reagan någonsin gjorde, och USA och världen har fått lida av det i flera decennier, ja än intill denna dag hemsöker Bush-dynastin oss. I form av big government på steroider, liberala domare till Supreme Court, och förstås att trasa sönder världen med trotskistkrig i Irak osv.

Trump kommer inte att välja någon VP som är donatorernas puppet.
2016-03-19, 20:38
Medlem
baggebo1s avatar
Kort tal av Trump i Phoenix. Stressat. Försenat pga protesterna och terroristernas vägspärrar, och så ett möte senare idag i Tucson som ska hinnas till. Trump störs av protesterna. Jag har aldrig varit ett fan av de tusentals äggskallar som under hela SD:s levnad, och nu med Trump, hela tiden berättar hur mycket SD/Trump/[insert valfritt namn vänstern protesterar emot] tjänar på alla protester. Trump förlorar på protesterna. Han tvingas hålla kortare tal, han stressas, han hamnar ur balans. "Empatirösten", som äggskallarna tror på, är inte så stor som man vill få det till. Jag menar, Trump om någon borde väl ha bevisat att det är vinnarattityden som lockar, inget annat. Om Trump inte kan hantera vänsterns terror så blir han lite mindre vinnare.

Soros och company kommer att fortsätta sin terror. Trump bör lägga upp strategi. Jag anser att han mer aggressivt borde kräva hårdare tag mot vänsterterrorn, och införa det som ett stående inslag i talen.
Senast redigerad av baggebo1 2016-03-19 kl. 20:41.
2016-03-19, 20:42
Medlem
Citat:
Kort tal av Trump i Phoenix. Stressat. Försenat pga protesterna och terroristernas vägspärrar, och så ett möte senare idag i Tucson som ska hinnas till. Trump störs av protesterna. Jag har aldrig varit ett fan av de tusentals äggskallar som under hela SD:s levnad, och nu med Trump, hela tiden berättar hur mycket SD/Trump/[insert valfritt namn vänstern protesterar emot] tjänar på alla protester. Trump förlorar på protesterna. Han tvingas hålla kortare tal, han stressas, han hamnar ur balans. "Empatirösten", som äggskallarna tror på, är inte så stor som man vill få det till. Jag menar, Trump om någon borde väl ha bevisat att det är vinnarattityden som lockar, inget annat. Om Trump inte kan hantera vänsterns terror så blir han lite mindre vinnare.

Soros och company kommer att fortsätta sin terror. Trump bör lägga upp strategi.

Vem tror du finansierar och organiserar dessa synkroniserade attacker mot Trump; allt från AFA, vänsterslödder och Anonymous? Är det Soros som fått grönt ljus av Rothschild?
2016-03-19, 20:45
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antischemetischm
Vem tror du finansierar och organiserar dessa synkroniserade attacker mot Trump; allt från AFA, vänsterslödder och Anonymous? Är det Soros som fått grönt ljus av Rothschild?
Soros finansierar Move On, organisationen som låg bakom terrorn i Chicago. Jag vet inte exakt vem som ligger bakom Phoenix-grejen, eller protesterna i New York som pågår samtidigt idag. Men det är klart samordnat och signalerat att en högre "aktivitetsnivå" ska till nu. Move On är väl som ett paraply för alla underorganisationer som sedan samordnar i respektive stad.

Det är mycket troligt att det är Soros som i slutändan ligger bakom protesterna även i Phoenix och New York.
Senast redigerad av baggebo1 2016-03-19 kl. 20:48.
2016-03-19, 20:48
Medlem
Hahahah vilken kung Trump är lät publiken vänta två timmar i 30 grader värme för att sen tala i 20 min.

Det blir bara pannkaka av alltihop, bättre för honom att åka som JFK genom staden i öppen bil. Och låta publiken se honom för att sen åka vidare till nästa stad.
2016-03-19, 21:04
Medlem
Citat:
Soros finansierar Move On, organisationen som låg bakom terrorn i Chicago. Jag vet inte exakt vem som ligger bakom Phoenix-grejen, eller protesterna i New York som pågår samtidigt idag. Men det är klart samordnat och signalerat att en högre "aktivitetsnivå" ska till nu. Move On är väl som ett paraply för alla underorganisationer som sedan samordnar i respektive stad.

Det är mycket troligt att det är Soros som i slutändan ligger bakom protesterna även i Phoenix och New York.

Msnbc intervjuade folk som protesterade vid motorvägen och det är samma organisation som i Chicago Move On och skit.

https://www.youtube.com/watch?v=XstfPyvTQDo

Av det jag läste på Google om Soros så verkar han vara en galen man som skiter fullständigt i sin förmögenhet. Han ville spendera hela sin förmögenhet för att få bort Bush 2003. Så det finns inte en chans att han kommer sluta med det här.
Senast redigerad av seeeg321 2016-03-19 kl. 21:07.
2016-03-19, 21:13
Medlem
kung.av.julmusts avatar
Någon som vet när rallyt i Tucson börjar?
2016-03-19, 21:32
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Hahahah vilken kung Trump är lät publiken vänta två timmar i 30 grader värme för att sen tala i 20 min.

Det blir bara pannkaka av alltihop, bättre för honom att åka som JFK genom staden i öppen bil. Och låta publiken se honom för att sen åka vidare till nästa stad.
Hans framträdande var ovanligt dåligt denna gång. Dock blev det avkortat pga tidsschemat. Mexicanerna lyckades fördröja trafiken och det blev därmed mindre taltid.
2016-03-19, 21:43
Avslutad
Jeff Sessions som vicepresident, kan det vara nåt?
2016-03-19, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Jeff Sessions som vicepresident, kan det vara nåt?

Jeff Sessions= Darth Sidious Donald Trump=Darth Vader

Trump behöver någon som inte är lik honom. En kvinna skulle han tjäna väldigt mycket på.
2016-03-19, 22:07
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Trump behöver någon som inte är lik honom. En kvinna skulle han tjäna väldigt mycket på.
Ivanka Trump kanske?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in