2016-03-18, 14:37
Medlem
Pungsnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Mrklig kommentar... medelklassen r den stora gruppen helt vanliga, skattebetalande, laglydiga mnniskor som utgr Bulken av landets befolkning.. Vad har dom som grupp gjort fr fel?
Rstat fel hela livet, varit blgda.
Vurmat om allhas lika vrde, kleti och pleti frn terrorister till vlfrdskare och riktiga flyktingar.

Nu fr barnen sin beskrda del av vldtkter, glm inte kvinnorna samt pojkar.
Citera
2016-03-18, 14:39
Medlem
Lobengulas avatar
Sdrja d har knappt 50% av vinnaromrdena utsetts, terstr omrden fr ytterligare 2300 flyktingar och de lr offentliggras under hsten. Taktiken verkar vara att hlla det hemligt s lnge som mjligt fr att sedan f bygglovet avklarat med expressfart. Allt fr att folk inte ska hinna reagera. Demokrati nr den r som bst.

Ingen vill ha sin bostad vgg i vgg med en kkstad och fljaktligen kommer bostadspriserna i nromrdet att rasa. Jkligt trist fr dem som precis har kpt en bostad i dessa omrden. Inte omjligt att priserna rasar med 50%.

Nej primitiva kkstder som till 100% kommer best av arbetslsa bidragstagare r inget bra recept fr integration. Frmodligen sjlvklart fr de flesta men nd genomfrs vansinnet.

Jaja, d fr vi se nr nsta lista med vinnaromrden offentliggrs
Citera
2016-03-18, 14:40
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus
Klla?

Har svrt att tro att frldrar boendes i Enskede skulle ha sdana nskeml, mjligtvis att de vervintrade hippie-kommunisterna i rsta skulle f fr sig att sga ngot s urbota dumt och dra pesten ver sin avkomma, men Enskede folket vet bttre.
Allts helst inte... En del av charmen med FB r anonymiteten och jag har ingen som helst lngtan efter att bli stmplad som omrdets ddsknarkarrasist. Du fr helt enkelt tro mig eller lta bli
Citera
2016-03-18, 14:42
Medlem
Germangestalts avatar
Journalistkreaturen p Aftonbladet r frsts verlyckliga ver att sjukdomen nu ska planteras och sl rot nra hjrtat av den svenska folkkroppen.
Citera
2016-03-18, 14:45
Medlem
SnowInformers avatar
Tanken r att kvarteren ska kunna st i 7-9 r.

Det kommer inte hnda. Kommer st i mycket lngre tid. S lnge det finns fattiga mnniskor s kommer de att belgra de husen oavsett vad Stockholms stad vill.
Citera
2016-03-18, 14:46
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
Lilla Baghdad.

Bra frslag frn er tv

Fint frslag! Det gller ju att veta vad man ska referera till.
"Var bor du?"
"I rsta nra Lilla Baghdad, du vet"
Citera
2016-03-18, 14:46
Medlem
RingRing2014s avatar
Fy Fabian vad sknt att man inte bor i Stockholms kommun utan i Sollentuna och att man d slipper detta skrcklotteri. Tombolan snurrar vidare, det r mnga favelor kvar som ska lottas ut.

Fr vrigt ser det ut som att placeringarna r p riktiga skitstllen, typ bortglmda parkeringar och industriomrden. Placeringen vid villaomrdena i Bromma kittlar dock ddssknt i kistan, dr kommer mnniskorna som bor nra f se sina villor tappa vrde.

Grattis Bromma! Nu fr ni ntligen invandrare inp knuten, er rst har hrsammats av politikerna.
Senast redigerad av RingRing2014 2016-03-18 kl. 14:52.
Citera
2016-03-18, 14:47
Medlem
Vad trevligt. Vet en som bor i ett av dessa omrden som r "Rsosse" & pratar sig varm hela dagarna om att Sverige ska hjlpa hela vrlden.

Jag blir extra glad ver att 350-->500 & 50 ensamkommande "barn" kommer att flytta in till omrdet som personen bor i. Men lite inbrott, vldtkter, rn & misshandel i omrdet s kommer nog villorna att sjunka ngra miljoner styck men s lngt frstr inte denna mnniska.

Ska bli vldigt intressant att diskutera invandrarrelaterade brott i framtiden med denna person.

Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Placeringen vid villaomrdena i Bromma kittlar dock ddssknt i kistan, dr kommer mnniskorna som bor nra f se sina villor tappa vrde.
Mvh RingRing

SD senast 2018, kmpa Svedala!

Villorna i rby kommer att ha sett sina toppnoteringar i pris gissar jag p.
Samt 350-->500 nere vid Slakthusomrdet vid Globen lr inte minska brk & stk vid Globenomrdet.
Senast redigerad av Azimut68 2016-03-18 kl. 14:51.
Citera
2016-03-18, 14:49
Medlem
Najjthegreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
S jvla vidrigt att innerstaden alltid klarar sig och skiten dumpas i Sderort istllet.

Jag bor sjlv i Sderort, har ett asylboende 500m ifrn dr jag bor, och ett till som jag ker frbi p vg till jobbet som r 5min bort med buss.

Undrar hur mnga trdar som drogs av folket runt Djurgrden fr att slippa f ett asylboende.
Citera
2016-03-18, 14:51
Medlem
Vem vet kanske en ny "Zlatan" kommer att vxa upp i dessa modulhusen.
Citera
2016-03-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Noterar till min bestrtning att ven norrort blivit frbiggna.. Hur fan ska Danderyd och Tbyborna f sina mngkulturella behov tillgodosedda?
Lt oss vara fr fan
Citera
2016-03-18, 14:54
Medlem
dovAkins avatar
Mnga villa omrden p listan, mycket marknads vrde p villorna som sjunker Lr nog se lite brnder dr dessa boenden r planerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in