Citat:
Han frågade hur gammal hon var, om hon var singel, var hon bodde och liknande. Han bad om hennes telefonnummer.
Han började smickra henne genom att uttrycka att hon var en vacker och fin blond tjej.
Han bad henne följa med honom hem.
Han gick då mot henne, tryckte sin högra arm över hennes bröstkorg och förde sin hand innanför hennes trosor. Han förde in fingrar i hennes slida och höll dem där under några sekunder. Han tog då ett nytt grepp om hennes armar, vände hennes kropp till den högra delen av rummet och slickade på hennes hals. Han uttryckte ”jag vill, jag vill” och förde in sin tunga i hennes mun. Han tog därefter sina händer under hennes tröja och tog på hennes bröst. Hon drog undan hans händer varpå han tog hennes hand, pekade mot sitt underliv och uttalade ”jag vill”.
Herregud alltså! En tjej han alltså träffade för första gången 5 minuter tidigare. Sinnessjuk!
Citat:
Azizi Nabis anknytning till det svenska samhället framgår av utredningen att han inte ansökt om uppehållstillstånd här i landet. Han har under huvudförhandlingen uppgett att han har en flickvän i Irak och att de planerat att gifta sig i Irak i februari i år.
Hoppas han får det trevligt i Irak! =) Med sin tjej, som han tydligen ska gifta sig med. Hade velat skicka domslutet till henne.