Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-16, 04:12
Medlem
Christopher.s avatar
Känns ganska klart att Trump blir republikanernas kandidat, har svårt att se Cruz vinna några stater i norra USA.
2016-03-16, 04:42
Medlem
"Apple will no longer be making their products overseas when I'm president."

Man kan alltså konstatera att Trump redan gett upp möjligheten att bli president
2016-03-16, 05:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Karln är uppenbarligen både narcissist och jävligt pervers, t.o.m tendiöst incestuös.. Inte okej att ens skämta om http://www.mediaite.com/online/donald-trump-wont-stop-joking-about-banging-his-daughter/

Om jag kan min Trump menar han med all säkerhet att hon är en tidlös skönhet som den store Donald givetvis hade dejtat, precis som att det är ett erkännande att man tillhör den högsta ligan om Trump accepterar en. Ja, hans uppfattning om sig själv är så pass narcissistisk. Trump är nämligen känd för att ha haft de vackraste kvinnorna. Bryr sig Trump om att komplimangen fortfarande är jävligt sjuk? Med all sannolik inte.
2016-03-16, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antischemetischm
Trump blir nästa president. Ska bli kul för en gång skull med Trump och Putin som suveräna presidenter som kommer överens och skapar en bättre värld.

Det visar att världen har och får de ledare och presidenter vi förtjänar

Att dom två tillsammans kommer att skapa en bättre värld vet jag inte direkt

Men jag är definitivt säker på att världen kommer att bli än mer oförutsägbar om dessa gubbar styr
2016-03-16, 08:35
Medlem
Trump är en ganska feg liten människa ...

https://www.facebook.com/BuzzFeedNews/videos/1108709599150057/

Citat:
Ursprungligen postat av antischemetischm
Trump blir nästa president. Ska bli kul för en gång skull med Trump och Putin som suveräna presidenter som kommer överens och skapar en bättre värld.

Att Putin kan fuska sig till en makt position utan att någon kan få bort honom är inte konstigt. Han är en gammal KGB kille som personligen mördat folk förut. Att den fege Trump skall bli president i USA håller jag för osannolikt. Att så många som mer än 50% är whitetrash och lika fega som Trump det tror jag faktiskt inte.

Det Trump kommer att åstadkomma är att Hillary blir president trots att hon inte riktigt förtjänar det hon heller. Men hon är inte på när lika farlig för USA som Trump är

Om Trump skulle bli president, t ex Hillary får en stroke och dör under valet då kommer han att åstadkomma att alla minns Obamas 8 år som USA storhetstid. För det är ingen storhetstid som kommer med Trump
Senast redigerad av CounterInsurgency 2016-03-16 kl. 08:41.
2016-03-16, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CounterInsurgency

Att Putin kan fuska sig till en makt position utan att någon kan få bort honom är inte konstigt. Han är en gammal KGB kille som personligen mördat folk förut. Att den fege Trump skall bli president i USA håller jag för osannolikt. Att så många som mer än 50% är whitetrash och lika fega som Trump det tror jag faktiskt inte.

Det Trump kommer att åstadkomma är att Hillary blir president trots att hon inte riktigt förtjänar det hon heller. Men hon är inte på när lika farlig för USA som Trump är

Om Trump skulle bli president, t ex Hillary får en stroke och dör under valet då kommer han att åstadkomma att alla minns Obamas 8 år som USA storhetstid. För det är ingen storhetstid som kommer med Trump

Du får ta din medicin och lugna ner dig med dina konspirationsteorier och foliehattshallucinationer. Inget av detta kan du belägga med fakta. Sen är fakta inte Aftonbladet och MSM.
2016-03-16, 09:21
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Det visar att världen har och får de ledare och presidenter vi förtjänar

Att dom två tillsammans kommer att skapa en bättre värld vet jag inte direkt

Men jag är definitivt säker på att världen kommer att bli än mer oförutsägbar om dessa gubbar styr

Trump och Putin har liknande visioner om hur världen bör se ut. Och der går förstås stick i stäv med globalisternas. Fast globalisternas vision är ju inget annat än global finansimperialism och det är vi nog många som ratar. Trump och Putin vill styra genom och för folken medan den globala eliten vill styra över folken.
2016-03-16, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Trump och Putin har liknande visioner om hur världen bör se ut. Och der går förstås stick i stäv med globalisternas. Fast globalisternas vision är ju inget annat än global finansimperialism och det är vi nog många som ratar. Trump och Putin vill styra genom och för folken medan den globala eliten vill styra över folken.

Trump och Putin vill styra över världen genom att hetsa folk mot andra folk. Kallas normalt för att söndra och härska. Inget någon sund människa strävar efter. Bara diktatorer och härskare tycker det är ett bra alternativ.
2016-03-16, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
"Apple will no longer be making their products overseas when I'm president."

Man kan alltså konstatera att Trump redan gett upp möjligheten att bli president

Finns inte en reell chans i helvetet att han lyckas vinna på det där sättet. Han kan lyckas vinna och bli republikanernas kandidat men vet i fan om han inte sänker det partiets trovärdighet ner till lägsta nivå på köpet.

Trump gör det hela mycket enklare för Hillary. Det är allt han åstadkommer.
2016-03-16, 09:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Finns inte en reell chans i helvetet att han lyckas vinna på det där sättet. Han kan lyckas vinna och bli republikanernas kandidat men vet i fan om han inte sänker det partiets trovärdighet ner till lägsta nivå på köpet.

Trump gör det hela mycket enklare för Hillary. Det är allt han åstadkommer.

Glöm inte bort att det även går att tolka att han vill tvinga folk att säga "Merry Christmas" under jultider.
2016-03-16, 09:37
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Ja, alla på Flashback är minst 190 cm långa och har 30 cm stora FB-kukar samt trippelläser civilingenjörsprogrammet i teknisk fysik på KTH, läkarprogrammet på KI och kandidatprogrammet i ekonomi på Handelshögskolan... Jag hejar förövrigt på Donald Trump. Dock så tycker jag det vore bra om Donald Trump kunde hålla sig mer till konkreta saker som att påtala vilka som sponsrar hans motkandidater och påtala hycklande beslut de har tagit i exempelvis omröstningar – istället för att prata längd och kukar...

Adolf Hitler var förövrigt 175 cm lång vilket på hans tid motsvarade medellängd; det samma gällde för Napoleons 170 cm i 1700-talets Frankrike. Vladimir Putin är 170 cm lång.
Visst är det hjärndöd retorik att sitta och skryta om hur lång man är och hur stor balle man har, men vad Trump gör här, är att han faktiskt talar mainstreamspråk; alltså det språket de flesta väljare tänker och förstår. Och tro det eller ej, så är det just kvinnor som bryr sig mest om just killens längd; en lång, storkukad och tjockhårig president med supersjälvförtroende går verkligen hem bland kvinnor. Så om något lockar Trump faktiskt kvinnliga väljare genom att kalla Rubio, "Little Marco" osv. Rätt kul dock att alla han har mobbat har han valt något med L: Low energy, Lyin' Ted, Little Marco Måste vara något symboliskt med bokstaven L

Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Varför är det så viktigt för svensk media att vi ska hata Donald Trump?
Eftersom Trump i både princip och praktik mer eller mindre är en vit blatte, vars supermanliga mentalitet går emot allt vad jantelagar och jämlikhet heter. Tycker du själv att Trump beter sig som en ödmjuk svennebanan, eller är han mer som gangstershit Bonanza? Trump mobbar sönder och bitchslappar hans motståndare. Inget presidentval har någonsin sett ut som en wrestlingmatch Men nu under Trump är det värsta fajterna, både verbala sådana i debatterna och på Trumprallies Underbart! Jag älskar det.

Jag prövade förresten att kolla TV4:s snobbiga och moraliserande valvaka inatt, innan jag bytte till Right Side Broadcasting, och fan vad TV4 sög i jämförelse. Det enda TV4-gänget snackade om med en högfärdig "vår skit stinker inte" attityd, är hur förfärlig Trump är som uppmuntrar hans publik att spöa sönder våldsamma vänsterterrorister. Ja, no shit liksom? Dessa sinnessjuka våldsamma vänsterslödder kommer dit och börjar helt oprovocerat att ge sig på folk som hejar på Trump, så det är ju inget annat än självförsvar att slå tillbaka mot dem, och Trump försvarar rätten till självförsvar.

Citat:
Ursprungligen postat av WallStreetNomad
Härligt att se alla vänster tårar på Facebook idag

Trump 2016 bitches!
Ja, det är skoj. Mainstreamtöntarna på Facebook är kanske den värsta sortens människor på denna planet; de är bokstavligt talat anledningen till att ondska finns i världen. Att de gråter när godheten Trump vinner, säger rätt mycket om deras karaktär.

Citat:

Vad är det som är fegt med Trump? Du förstår väl att han kan och sannolikt kommer att bli mördad JFK-style, just eftersom han ställer upp som inte bara presidentkandidat, utan den mest folkliga sådana? Trump har enormt mycket att förlora på detta, och då inte bara hans liv, utan även hela hans ekonomiska imperium. I muslimska delar av världen (som Trump aldrig borde ha gjort affärer med från första början, men men), har många araber och anatoliska pseudo-turkar redan försökt bryta deras affärsrelationer med Trump, vilket är bra. Även på hemmaplan i USA har en del affärspartners redan avslutat deras relationer med Trump.

Trump är allt annat än feg.

Citat:

Finns ingen chans i helvetet att Hillary vinner valet. Kolla bara hur riggat valet är: Trump hade hela 16-17 andra kandidater att tävla mot, och nu under primärvalen har han haft en handfull andra kandidater att kämpa mot, och de kräver fortfarande att han skall vinna minst 50% av delegaterna (om det hade varit rättvist, borde man ha delat upp vinstkraven för delegaterna efter hur många kandidater det är som är med och slåss om dem). Hillary å andra sidan, hade bara 4-5 kandidater att tävla mot till en början, och nu i primärvalen har det endast varit mellan henne och Bernie. Inte bara det att Trump får kämpa mot 3 gånger fler kandidater än Hillary, utan han har även fått tävla mot alla möjliga raser och etniciteter, medan Hillary bara hade vita män att tävla mot. Och som vi alla vet hatar ju vänstern just vita män, så det har helt klart varit easy mode för Hillary, medan Trump fick köra på very hardest, om man nu kan använda sig av TV-spelsterminologi i detta sammanhang.

Poängen är att om Hillary knappt kan vinna mot en judisk kommunist (USA har som tradition alltid varit anti-kommunistiskt), då kommer hon knappast att vinna mot det amerikaner älskar mest: rika vita män. Amerikaner dyrkar verkligen allt vad pengar heter.
Senast redigerad av EliasAlucard 2016-03-16 kl. 09:59.
2016-03-16, 09:43
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Trump och Putin vill styra över världen genom att hetsa folk mot andra folk. Kallas normalt för att söndra och härska. Inget någon sund människa strävar efter. Bara diktatorer och härskare tycker det är ett bra alternativ.

Struntprat. Att hetsa folk mot varandra är sånt globalisterna ägnar sig åt för att uppnå just global kontroll. Standardmanualen som du tydligen inte begripit. Både Trump och Putin vill ha en multipolär värld, inte en unipolär värld där folken är förslavade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in